BACO !!!

Data: 2010-02-20 00:15:06
Autor: MH
BACO !!!
Byłzek dzisiej u Womnusia !!  Som wis co to łoznaco ...

Pedzieć Ci musem cosik , w co cienzko łubracyć !!  Kiej wis , Wondu¶ łokrutnie
¶wintym jez ...  No dyć .. , pedzioł mi dzi¶ , co w dupiem ksiemdza mo , bo
łokrutnom pokutem Wondu¶ dostoł za molestowanie Hanu¶ki..  Wielgie mi mecyje !!!

Dyć Hanu¶ siemna¶cie roków łukońcyła , cieknomnom młodom jez.. , syćko s wielgom
ochotom cyni , no wiemc ło co te wielgie mecyje ??!!

MH

P.S. AHA !!  Radzem ło tej Hanusi łod Staska ...Znacysiem , Wondu¶ Staskowom
Hankem wymolestowoł... Kur.... Ciencko siem w tem syćki połopoć !!  Jeno Ci
Kumie powim : ¦wiot siem łokrutnie kolebie !!!

--

BACO !!!