BACO !!!!!

Data: 2010-02-26 20:18:25
Autor: MH
BACO !!!!!
Mom juzek tego Ubumntu , abo jakosik tom ....

Kiejby siem cosik łokrutnie złego mioło psytrofić , nagram sem  syćkie
swoje łokrutnie momdre prujekty na płytem ...

Weź mi napis na prkiva , jako to ujbumtu załozyć , coby ciulstwa nibyło ...

MH

Data: 2010-02-26 21:40:10
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !!!!!
MH wrote:

[...]

Pockej jesce łociupinkem, bo wtwojich stronach niedugo bedem, to cosik
poradzymy...

BACO !!!!!