BACO !!!

Data: 2010-04-09 02:25:50
Autor: MH
BACO !!!
Witom Ciem Kumie !!!

Juzek Ci pisoł roz , cozek siem łokrutnie łośmioł s tyk pedefuf coześ mnie je
posłoł.. Synkowi tyz siem spodoboły !!!  Roboty teroski mom łod ciula i trochem
, pseto na peespe za duzo niebeblom ...  Ale pedzieć Ci kcem , ze takich gupot ,
co je Hams Klops wypisuje tozek dawno niecytoł ...  Dyć nawet z Wondusiem po
scepiniach na świńckom grypem my takich gupot niebeblali !!! Jedyn roz , cosik
tyn Klops sem pobebloł , łodnośnie psemion jomdrowych..  Abo psepisoł cosik s
imternetu ?! A co siem tycy CYC'a , to pedzieć Ci musem , ze dyć mondry chop s
niego jez , i bebla s roswagom i mondze ergumentuje !! A syćkie , kiere mu
dopient niedorastajom , w plemo... , pomel ... , polemikem wdoć siem niumiom ,
ino psezywajom go nieładnie !!!

Zafyrtoj , kiej bendzies jechoć w moje strony !!!

MH

  --

BACO !!!