BACO !!

Data: 2010-09-25 04:10:18
Autor: MH
BACO !!
Piknie ześ ku mnie zafyrtoł.. Łod Poniedzimku jezem na swojej posesyji. Hanecka
, ta wis  , ta łod Womdusia , łogromne chemci mo !!  BAA !! Jeze siostrem
Jagusiem  łobiecała psywlec zesobom.. Zafyrtoj ku mnie wewponidziołek!!

Moja Maryna pedzioła , ze straśliwie radom jez , ze ku nom zamglodnies !!

MH

P.S.  No dyć , pseca Ci Kumie swojej Maryny załować NIEBEDEM !! --

Data: 2010-09-25 07:50:55
Autor: jadrys
BACO !!
  W dniu 2010-09-25 04:10, MH pisze:
[...]

Chłopaki, dajcie spokój z tą publiczną manifestacją swoich dewiacji.

Data: 2010-09-25 00:33:28
Autor: Antenka
BACO !!
On 25 Wrz, 07:50, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-25 04:10, MH pisze:

> P.S.  No dyć , pseca Ci Kumie swojej Maryny załować NIEBEDEM !!

Chłopaki, dajcie spokój z tą publiczną manifestacją swoich dewiacji.<

Widziałeś Jadrysiu? Juhas bacę wzywa! :D Co oni będą robić hm? >:- /
Zboki jedne! :-D I na dodatek sutenerstwo uskuteczniają bleeeee :-C

Antenka

Data: 2010-09-25 10:49:23
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !!
Antenka wrote:

> [...]

Widziałeś Jadrysiu? Juhas bacę wzywa! :D Co oni będą robić hm? >:- /
Zboki jedne! :-D I na dodatek sutenerstwo uskuteczniają bleeeee :-C

Widzem AMTENKO/AMTENKU, ze łod samiuśkiego rana PEDAŁOWANIE ci włepetynie...

Data: 2010-09-25 10:47:01
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !!
jadrys wrote:

[...]

Znacysiem JAMDRYSIE, Maryny zwilgotnymi sparkami to podług ciebie dewiacyje som...!?

Notoś mi teroski podpodł NACAŁEGO...!!!!

- teroski jus wim, wewturom sparkem AMTENCE wtykos...!!!

Jeśli łocywistałocywistość, Marynom jest...!

Powimci, żem tulerancyjny chop jest, iniełobchodzi mie wto, jaksem dobże robi, ale wtakom SUCHOM I KAKAŁOWOM sparkem tobym siem bżydził wtykać...

PS - cosik zauważyłem, ze KOżDY, wtury nastronem PISikuw psechodzi, łorientacjem suksełalnom zminio i PEDAŁOWAć pocyno - cyzbyto ŁODGURNIE łod POKRAKI wychodziło...?

Data: 2010-09-25 10:53:17
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !!
MH wrote:

[...]

A fyrtnem..., fyrtnem....

- ciesem siem straśnie, zeta Jagusia tes bedzie - łostatnim razem takie smacysko poniej miołem, ato zewzglendu cycoruw wielgachnych, zemisiem, az wnocy psyśniła i ranom łokrutnie stywnom piż... pimż... PIDżAMEM zesuwoł...!

BACO !!