BACO !!!

Data: 2010-12-24 16:20:31
Autor: MH
BACO !!!
Kcem Ci zycyć syćkiego najfajniejsego wte Świnta !!  Łocywistałocywistość ,
śparek wilgotnych , i syćkich inksych uciech..  Niedawno zek był , jakosik
miesiomc temu koli Ciebie , ali straśnie zek musiał prendko pendzić w inkse
mjejsce , bo łokrutne bizmesy cyniłem s Kacapami. Aha !! Mos zdrowienia łod
Wondusia..  Chop psepysnom łokowitkem wyprodukowoł..  Kiej zek kielonka
psewrcił , dychanie wruciło mi po dziesiemciu minutach..

MH

--

BACO !!!