BACO !!

Data: 2011-04-20 21:04:35
Autor: MH
BACO !!
Kiedy bemdzies  w mojch łokolicach Kumie ??  Zaś mi siem zdupcył piec..  I
ciul s nim , bo pinknom pogodem momy puki co....  Zaś ta órva gzeje ino
weśrodku chałupy..  Nasamym dole karo... , kafory..... , kaforyfely gzejom !!

Nadole , chłodne som..  Naguze , tyz !!!  QRRRVA , łokrutny rachunek zabuliłem
za prynd tego miesimca !!!

MH

Data: 2011-04-20 14:18:46
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- Dwóch śmieci wylizuje sobie zady
On 20 Kwi, 23:04, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

MH
 Że mu obciągasz na osobności i z połykiem to wasza prywatna sprawa
ale że sobie odbyty publicznie wylizujecie
to już zbydlęcenie  do nieba o pomstę wołające ;) Budzicie odrazę!
J-23

Data: 2011-04-20 22:30:44
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 20 Kwi, 23:04, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> MH
 =AFe mu obci=B1gasz na osobno=B6ci i z po=B3ykiem to wasza prywatna sprawa
ale =BFe sobie odbyty publicznie wylizujecie
to ju=BF zbydl=EAcenie  do nieba o pomst=EA wo=B3aj=B1ce ;) Budzicie odraz=
=EA!
J-23

==================

Weś se Chams ugnieć ciasto.  Jezeli niewis , kiej to jez , to ci po Pepicku
powim :

Szukej !!

MH

P.S. Jesteś IDIOTĄ nr 1 na psp. --

Data: 2011-04-20 15:41:48
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- Dwóch śmieci wylizuje sobie zady
On 21 Kwi, 00:30, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

P.S. Jesteś IDIOTĄ nr 1 na psp.
 Nie ciulu, idiotą nr1 jest twój kochanek obesrany-baca, nr 2 jesteś
ty. A kto widział się przejmować opinią idiotów?
Wypierdalaj więc ;)
J-23

Data: 2011-04-20 23:23:49
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Juzemci telarazy godoł, cobyś te twoje PIERDOŁY mojemu Burkowi w jego śmierconcom sparkem prawił...!!!

- Buerek to strasnie uwielbio, jakmu wtosik wdupem dmucho...

Data: 2011-04-20 14:26:32
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- Dwóch śmieci wylizuje sobie zady
On 20 Kwi, 23:23, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Juzemci telarazy godoł,

Na zębach masz coś brązowego....
J-23

Data: 2011-04-21 16:37:59
Autor: u2
W dniu 2011-04-20 23:23, Polok_Prawdziwy pisze:
- Buerek to strasnie uwielbio, jakmu wtosik wdupem dmucho...

Czyli ty dmuchasz nie tylko swoją kozę :)

Data: 2011-04-21 11:00:31
Autor: Psychopata

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d0757d8-6a2c-4eea-b29d-5c595a547a48t16g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Hans, proszę cię! Zacznij leczenie. Jeżeli teraz nie rozpoczniesz skończysz jako osliniony wrak człowieka.

PhD

Data: 2011-04-21 05:41:24
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- TRZECH śmieci wylizuje sobie zady
On 21 Kwi, 11:00, "Psychopata" <psychop...@gabinet.org> wrote:

Hans, proszę cię! Zacznij leczenie.
Leczą niech się raczej ci co na grupie dyskusyjnej poświęconej
polityce rozprawiają o krótkich, niewstających i bez skórki chujach
adwersarzy oraz nielubianych polityków albo o  wylizywaniu babskich
pizd. Czyli w pierwszym rzędnie obesraniec-baca, niejaki MH i ty,
bombelek- trzech gównozjadzkich trolli robiących z psp sralnię i
gównożernię.
Nąśwam, żryjcie do syta skoro tak bardzo lubicie:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
A potem wypad stąd, zróbcie gdzieś sobie prywatne gnojowisko na którym
będziecie pożerać świńskie odchody w ukryciu przed normalnymi ludżmi.
J-23

Data: 2011-04-21 23:33:37
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

No....,
- jakciem totak boli, to PROWDATOJEST...!!!

Nocuz...,
- pseca myci ani skurki niełobcienły, ani ci maluśkiego i łosłabionego niezrobiły, ani twojej "emtelygencji" niekstałtowały...!

- podzinkuj swojim łojcom...

Data: 2011-04-21 15:37:32
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- TRZECH śmieci wylizuje sobie zady
On 21 Kwi, 23:33, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Nocuz...,
 Żryj, pokurwieńcu, uzupełnij zawartość swojej puszki mózgowej:

Data: 2011-04-21 23:33:17
Autor: obserwator
Uwaga obrzydliwe- TRZECH śmieci wylizuje sobie zady
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

to ruski zadymiarz na tej grupie, ktory pisze przez serwer ulokowany w Niemczech.

Data: 2011-04-22 13:43:56
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

to ruski zadymiarz na tej grupie, ktory pisze przez serwer ulokowany w
Niemczech.

A jenergiem dlo serwera, pinwiny na Kamcatce dostarcajom...

Data: 2011-04-20 23:18:31
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!
 MH wrote:

[...]
!!

Nadole , chłodne som..  Naguze , tyz !!!  QRRRVA , łokrutny rachunek
zabuliłem za prynd tego miesimca !!!

Kole moja u Pragi i Brna być musem, bo łokrutne bismesy Pepiki zemnom robić chcom, tojak wracoł bedem, zafyrtać i podjechać mogem...

Data: 2011-04-20 14:22:43
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- Dwóch śmieci wylizuje sobie zady
On 20 Kwi, 23:18, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Kole
Fuj, połknąłeś to... co za odrażające bydlę ;(
J-23

BACO !!