BACO !! , BACO !!!

Data: 2010-11-04 19:23:57
Autor: MH
BACO !! , BACO !!!
Jakosik koli dwudzistego bemdem we Twoich łokolicach. Straśliwie łokrutne
bizmesy bemdem cynić !!  Zafyrtom ku Ciem , kiej cosik wincyj prezy.. ,
precle... , dokładnie bemdem wiedzioł..

MH

Data: 2010-11-04 19:35:49
Autor: rAzor
BACO !! , BACO !!!
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:

Idźżesz cymbale.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-04 21:26:38
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !! , BACO !!!
rAzor wrote:

[...]

A WMORDEM KCES ZAROBIć...!?

Data: 2010-11-05 11:55:29
Autor: rAzor
BACO !! , BACO !!!
Darz bór! Użytkownik... he he - Polok_prawdziwy raczył napisać:

No to chodź, tchórzu. :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 18:56:12
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !! , BACO !!!

rAzor wrote:

[...]

Ajuści...
- zaroski bedem...

Data: 2010-11-04 23:08:34
Autor: MH
BACO !! , BACO !!!

Idźżesz cymbale.
--

Pytoł siem ktosik ciebie ciulu o coś ?! NIE !! To siem burku niewcinaj , idź
dobudy i tam se scekaj nakocury ..

MH

Data: 2010-11-05 08:06:38
Autor: rAzor
BACO !! , BACO !!!
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:

Idźżesz cymbale.
--

Pytoł siem ktosik...

Wypierdalaj idioto.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-04 21:26:02
Autor: Polok_prawdziwy
BACO !! , BACO !!!
MH wrote:

Jakosik koli dwudzistego bemdem we Twoich łokolicach. Straśliwie łokrutne
bizmesy bemdem cynić !!  Zafyrtom ku Ciem , kiej cosik wincyj prezy.. ,
precle... , dokładnie bemdem wiedzioł..

Łokrutnie siem ciesem i zniecierpliwościom nafyrtanie wycekujem...

Data: 2010-11-04 23:20:52
Autor: MH
BACO !! , BACO !!!
MH wrote:

> [...]
> precle... , dokładnie bemdem wiedzioł..

Łokrutnie siem ciesem i zniecierpliwościom nafyrtanie wycekujem...

Kiej Ci muwiem , ze zafyrtom , znacysiem zafyrtom..  Moze być i tak , ze u
pimknej Maryny łostanem siem..  A zrestom , wielgie mi MECYJE !!  Dyć tom
Marynem znom łod hoho !! , moja prawowita Maryna dyć tyz jom zno i cozatem idzie
, syćko nastompić moze .. , i GITARA !!  Kiej siem sfyrtamy , to tako s tom
Marynom wdepnem ku Ciem najakomsik godzinkem...

MH --

Data: 2010-11-05 01:57:29
Autor: Jaksa
BACO !! , BACO !!!
On Thu, 04 Nov 2010 23:20:52 +0100, MH <logiznam@op.pl> wrote:

MH wrote:

> [...]

, syćko nastompić moze .. , i GITARA !!  Kiej siem sfyrtamy , to tako s  tom
Marynom wdepnem ku Ciem najakomsik godzinkem...

Bedziecie fyrtac sie wzajemnie w dupy, czy tylko
zamienicie sie swoimi "zonami" ?

Jaksa

Data: 2010-11-05 08:26:56
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! , BACO !!!
Bedziecie fyrtac sie wzajemnie w dupy, czy tylko
zamienicie sie swoimi "zonami" ?

Marynami siem wymienimy....

Ale nieino - GRUPENSEX tes robimy....

Godomci, cosik piknego - scegulnie, jaksem dodatkowo zedwie geleryjanki
dokoptujes - pryskom tak długo, az zbraku pryskadła, z kukaracy gwizdać mi
pocyno....!

Data: 2010-11-06 01:55:20
Autor: Canucki
BACO !! , BACO !!!
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Bedziecie fyrtac sie wzajemnie w dupy, czy tylko
zamienicie sie swoimi "zonami" ?

Ten biedak MH nie ma zony w tradycyjnym znaczeniu, tylko wynajmuje sobie odplatnie zone na godziny.  W przeciagu, w pociagu, na dragu, w Hong-Kongu...

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-07 13:08:35
Autor: Jaksa
BACO !! , BACO !!!
On Sat, 06 Nov 2010 02:55:20 +0100,  Canucki <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl>  wrote:

[...]

W tradycyjnym sensie to nie sa oczywiscie zony.

Ale tak MH jak i baca pisza tu o swoich Marynach od dlugiego czasu
i zakladam ze to sa ich "zyciowe partnerki".

No coz, jakie zycie takie partnerki. Byc moze zreszta to sa ich slubne.

W kazdym razie, lepiej juz wynajmowac sobie zone odplatnie na godziny,
niz miec przy boku takie "zyciowe partnerki" ktorymi sie dzieli z  sasiadami,
tymi blizszymi i dalszymi.

Z tego co pisza, zrozumialem takze ze MH frytkal Maryne bacy, zanim ta  jeszcze
stala sie Maryna bacy. Obrzydliwe.

No ale plebs ma troche inne standardy. Z drugiej strony, czego oni  wlasciwie
oczekuja po tych swoich upadlych kobietach? Planuja sie z nimi zestarzec,
miec dzieci (swoje czy sasiadow?), dzielic nieudane zycie az do smierci?

Pewnie nie sa nawet w stanie sobie zadac tych pytan, to przekracza ich  mozliwosci
percepcji i abstrakcyjnego myslenia.

Jaksa

Data: 2010-11-07 17:34:07
Autor: Canucki
BACO !! , BACO !!!
 =

,
[...]

MH zamiescil kiedys na internecie swoje zdjecie z jakas chinska "panienka".
Pewnie go bardzo kochala.  Ciekawe jak bardzo, w przeliczeniu na dolary HKG,
pewnie niewiele wiecej niz kosztuje taki upadly aniol w Manili.  Nie korzystalem, uwazam to za degradacje mezczyzny ale "namietnie" wyszeptywaly:
"Eight dollars"

A tacy ludzie jak chociazby ci dwaj, jezeli nie zostawia potomstwa, to przynajmniej w sensie dlugofalowym oczyszcza ludzkosc ze smieci.

Gorzej, jezeli "naprodukuja" gromadke dzieci, ktore czeka nienormalne dziecinstwo i wykrzywiona czesto na cale zycie moralnosc.
 Czyli to, co jest norma np. na Haiti i w najgorszych obszarach spolecznych krajow Trzeciego Swiata.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-05 08:21:44
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! , BACO !!!
[...]

Nimasprawy, zaprosom łodserca....

Data: 2010-11-05 23:22:17
Autor: raff
BACO !! , BACO !!!
Łokrutnie siem ciesem i zniecierpliwościom nafyrtanie wycekujem...

Kiej Ci muwiem , ze zafyrtom , znacysiem zafyrtom..  Moze być i tak , ze u

A co to za fyrtanie, zboczency ?!

R.

Data: 2010-11-06 01:50:03
Autor: Canucki
BACO !! , BACO !!!
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Jakosik koli dwudzistego bemdem we Twoich łokolicach. Straśliwie łokrutne
bizmesy bemdem cynić !!  Zafyrtom ku Ciem , kiej cosik wincyj prezy.. ,
precle... , dokładnie bemdem wiedzioł..

A co umawianie sie na "fyrtanie" ma wspolnego z polityka?

Krzysztof Canucki

--

BACO !! , BACO !!!