BACO !! Bywos tukej ?!

Data: 2009-06-29 21:29:06
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
.... juz łod dwu abo i tsych dni niemaciem tukej. Zniemugześ cyco ?
Cy z Jontkiem spozywocie łozeźeją .. , łoźęjawią ... , .. QRVA !! Syćko jeno .  Miołek na myśli napoje. Mom nadziejem , ze ynturneta Ci nipodtopiło !!

MH

P.S. Syćko bez te łokrytne modły co w perlymencie wycyniali. Ino Ponbucek
mioł inkse pilniejse sprawy i łostawił nom to nadziś...

Data: 2009-06-29 13:47:55
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
Nie dalej jak dzisiaj mnie atakował - zbereźnik jeden! . Jest ino go
Maryna zbiła łokrutnie i nie może teraz na czterech literach przy
komopie siedzieć hihihi. A wsytko bez te obleśne teksty...  Zapomniał
kompa wyłączyć no i przecytała, bo to czytata Maryna jest. Nie mylić z
cycatą :))

Antenka :)

Data: 2009-06-29 23:14:42
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Haha , to wy macie jakiesik tam potajemne kontakty ...
Bo na grupie nic o tym nie było.. Abo niewiernaś jez chopuswemu ,
aboś łokkrutnie zbereźnom Jagnom jez !! A piknom muzyckem dzisiej jeze poślem !!

MH

Data: 2009-06-30 12:12:55
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Zemie Maryna tłuce to niezapsecom...

Niedość, ze tłuce, ale i zdoma wypendzo...!

Niekiedy, toi ze tsy dni z Burkiem nocować musem...

Ale to ino wuwcas, jak tseźwy jezem, winc niezacensto to bywo...

Aze AMTENKO słodko do ciebie godom, ciem edorujem, bo pikne cycory posiados i
prepozycje niedołodciepnińcio ci skłodom, to cheba ci niewadzi - pseca to
babsko-chopsko zec sem pokazywać i troseckem wdohtora siem zabowiać...

Data: 2009-06-29 21:30:52
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
MH pisze:
... juz łod dwu abo i tsych dni niemaciem tukej. Zniemuzgześ cyco ?

O to to to! Farbengoralik zniemuzgl, i to juz dawno.

R.

Data: 2009-06-29 21:45:19
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
MH pisze:
> ... juz łod dwu abo i tsych dni niemaciem tukej. Zniemuzgześ cyco ?

O to to to! Farbengoralik zniemuzgl, i to juz dawno.

R.

Niebondź Raffaelo takim pewnym... Bacem znom łosobiściem i cosik mi siem wydawo
, ze powazne sprawy teroz mo.. A tysem na farby zbiroj dutki , i jako sem
łodmalujes te sfoje emtśy , to mogiemy poradzić. A teroski wyłonc kemputer , bo
ci na prynd niestarcy z wepłaty.

MH

Data: 2009-06-29 21:52:51
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Ty sie o moje wyplaty nie martw.

Lepiej idz wode z piwnicy pompowac w tym Bielsku.

R.

Data: 2009-06-30 10:47:43
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!

Ty sie o moje wyplaty nie martw.

Che...., cheee...,
- ale ci RAFAŁELO muj Kum pedzioł...!!!

Cheba siem zestresowołeś troseckem, bo naławemkawem wyloł...?

Ale niepsejmuj siem, jak ci firmem zamknom i na zbitypysk na trołu..., trełu..,
trotułar wywalom, to pseca nasa Łojcyzna WIELGOM MILUTARNOM I GOSPODARCOM
POTENGOM jest, to napewno za niepłacenie cynsu ztego twojego EM-tsy ciem
niewyciepnom...

Ajak łojcyzna mieć niebedzie, to moze twoji PANOWIE I WŁODZCY jakisik domecek ci
wysykujom...

Chodźby i na jakisik łogrudeckach działkowych...

Chodzioż...
- po działki fratry jesce niesiengajom....

Data: 2009-06-30 13:27:36
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Widzisz, glupolku, to moja firma wiec nie sadze zeby mi ja ktos "zamknol".

R.

Data: 2009-06-30 13:33:41
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
Widzisz, glupolku, to moja firma wiec nie sadze zeby mi ja ktos "zamknol".

Pocekomy... łobacymy..., siem psekonomy....

Łostatnio unos śtery kioski RUCHU pod zond łopadłość łogłosiły...

Data: 2009-06-30 13:43:42
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
Widzisz, glupolku, to moja firma wiec nie sadze zeby mi ja ktos "zamknol".

Pocekomy... łobacymy..., siem psekonomy....

Łostatnio unos śtery kioski RUCHU pod zond łopadłość łogłosiły...

No i co, roboty na twoje wyksztalcenie braklo ?

To nie dziwota ze teraz po grupach beblas.

R.

Data: 2009-06-30 13:56:23
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
> No i co, roboty na twoje wyksztalcenie braklo ?

To nie dziwota ze teraz po grupach beblas.

I widzis RAFAŁELO, ze za kozdym razem zsiebie GUPCA wycynios...!

Data: 2009-06-30 13:57:40
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

To piaty kiosk zes znalos ?

To moze do konca kryzysu wytrzymies.

R.

Data: 2009-06-29 21:54:57
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 21:45:19 +0200, MH napisał(a):

[...]

Ty na trzeźwo jesteś taki pojebany? Buroka_czerwonego można zrozumieć,
twojego debilnego naśladownictwa już nie. Piotr

Data: 2009-06-29 22:02:11
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
Niebondź Raffaelo takim pewnym... Bacem znom łosobiściem i cosik mi siem wydawo
, ze powazne sprawy teroz mo..

Ciekawe jakie to wazne sprawy moze miec Misio O Bardzo Malym Rozumku.

To pewnie zmylka.

R.

Data: 2009-06-29 22:19:36
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
> [...]
> łodmalujes te sfoje emtśy , to mogiemy poradzić. A teroski wyłonc kemputer , bo

Ty na trzeźwo jesteś taki poj.bany? Buroka_czerwonego można zrozumieć,
twojego debilnego naśladownictwa już nie. Piotr

Łokrutnie nieładnych wyrazeń uzywos Pietrasku.. Tymcasem kciołbym zycyć Ci
Syćkiego najlepsego z łokazji dnia imienin.

MH

Data: 2009-06-29 22:32:33
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 22:19:36 +0200, MH napisał(a):

Łokrutnie nieładnych wyrazeń uzywos Pietrasku.. Tymcasem kciołbym zycyć Ci
Syćkiego najlepsego z łokazji dnia imienin.

Dziękuję.
Piotr

Data: 2009-06-29 13:52:19
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
I ja się na koniec dnia do życzeń dla Piotrusia przyłączam :) Chociaż
Pietraszek pewnie Geburstag obchodzi ;-)

Antenka

Data: 2009-06-29 23:08:08
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 13:52:19 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

I ja się na koniec dnia do życzeń dla Piotrusia przyłączam :) Chociaż
Pietraszek pewnie Geburstag obchodzi ;-)

Dziękuję. Urodziny oczywiście są głownym świętem, ale u nas tyle goroli, że i
imieniny też obchodzę. :-)
Piotr

Data: 2009-06-30 11:05:32
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Piotr wrote:
Urodziny oczywiście są głownym świętem, ale u nas tyle goroli, że i
imieniny też obchodzę. :-)

A wiesz Piotr, mieszkalem dluzszy czas w Warszawie i tam nikt nie obchodzil imienin :) Fakt, ze mowie glownie o ludziach w moim wieku...
Ale i tak zastanawiajace.

A w mojej czesci Slaska to nawet gorole juz nie obchodza imienin :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 11:12:18
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Tue, 30 Jun 2009 11:05:32 +0200, Vic napisał(a):

A w mojej czesci Slaska to nawet gorole juz nie obchodza imienin :)

Gadałem z kolega, który za kobitką pojechał gdzieś w Polskę, a jest to
hanys z krwi i kości. I pytam go, jak mu tam, bo wokół same gorole, na
co on mi odpowiedział: wiysz jo ich tam trocha germanizuja... :-)
Piotr

Data: 2009-06-30 11:34:04
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Piotr wrote:
 I pytam go, jak mu tam, bo wokół same gorole, na
co on mi odpowiedział: wiysz jo ich tam trocha germanizuja... :-)

:)
Wydaje mi sie, ze dla tych ujednoliconych, pozbawionych lokalnej odrebnosci (poza cepeeliada) centralpolakow takie silnie zakorzenione regionalizmy moga byc mimo wszystko atrakcyjne w powodzi powszechnej homogenicznosci :)
Niestety, takich silnych tozsamosci regionalnych po prylowskiej mozgopralni prawie nie ma. Gornoslazacy, Slazacy opolscy, Gorale podhalanscy, Kaszubi, Poznaniacy. Tyle. Cos jeszcze?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 12:03:27
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Tue, 30 Jun 2009 11:34:04 +0200, Vic napisał(a):

:)
[...]

Peerel też, tam atomizowano świadomie, nie na darmo ludzie z burzonego
Nikiszu dostawali mieszkania na Syberce...
Ale najwięcej szkód ludziom poczyniło wyrwanie korzonków, przy
przesiedleniach. Zobacz sobie wałkuna, toż to pełna anomia... Typowy produkt braku zakorzenienia w społeczności lokalnej... Ot, jak
taki cygan, albo zyd.
Piotr

Data: 2009-06-30 23:39:52
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
On 30 Cze, 11:34, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Piotr wrote:
> [...]

mozgopralni prawie nie ma. Gornoslazacy, Slazacy opolscy, Gorale
podhalanscy, Kaszubi, Poznaniacy. Tyle. Cos jeszcze?

No właśnie Poznaniacy! Z tej calej poperlowskiej mózgopralni, ci jako
jedyni wyszli cało, bez naruszonych mózgów, bo od urodzenia mają
odporne na propagandę pierwej pruską, później szkopską i komuszą a
teraz socliberalną, czyli jewrokołchozową. Zaznaczam, że tylko ci
prawdziwi Poznaniacy, a nie jakaś wiocha, co się tutaj osiedliła po
wojnie i w okresie propagandy sukcesu. Jak zwykle to my musieliśmy
zrobić POWSTANIE CZERWCOWE 28 CZERWCA 1956 R, bo hanysy i warszawka
widziała tylko czubek własnego nosa. To nam Poznaniakom, Cyrankiewicz
chciał ręce obcinać za to, Ĺźe solidny ten lud  wyrabił 1000% normy za
1 gr dziennie i upomniał się o swoje. Te staliniowskie szuje z
warszawki miały jasną odpowiedź: "Poznaniacy sobie poradzą". Nigdy nie
damy się zgermanizować jak kaszeby i hanysy! Never! :))

Antenka

P.s. Tutaj muszę się ukłonić śp.:  Hipciowi Cegielskiemu, ks. Piotrowi
Wawrzyniakowi, dr Karolowi Marcinkowskiemu, Emilii Szczanieckiej, ks.
Augustowi Szamarzewskiemu, gen. Dezyderemu Chłapowskiemu, ks.
Laskowskiemu ( niodżałowanemu przywódcy "strajku Dzieci Wrzesińskich")
i Drzymale, co robił w ciula prusaków hihi. Tak, słowa uczą, ale
przykłady wychowują. Myśmy tu mieli multum taki wzorców, całe zastępy
autorytetów i dlatego nie musimy ich szukać wśród wrogów.

Data: 2009-07-01 08:49:47
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:39:52 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]
chciał ręce obcinać za to, że solidny ten lud  wyrabił 1000% normy za
1 gr dziennie i upomniał się o swoje. Te staliniowskie szuje z
warszawki miały jasną odpowiedź: "Poznaniacy sobie poradzą". Nigdy nie
damy się zgermanizować jak kaszeby i hanysy! Never! :))

Zakładam, że zrobiło ci się choć trochę lepiej? Bo jak nie, to po co
ci było te głupotki pleść?
Piotr

Data: 2009-07-01 00:31:17
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
On 1 Lip, 08:49, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:39:52 -0700 (PDT), Antenka napisa (a):

> [...]
> prawdziwi Poznaniacy, a nie jaka wiocha, co si tutaj osiedli a po
> wojnie i w okresie propagandy sukcesu. Jak zwykle to my musieli my
> zrobi POWSTANIE CZERWCOWE 28 CZERWCA 1956 R, bo hanysy i warszawka
> widzia a tylko czubek w asnego nosa. To nam Poznaniakom, Cyrankiewicz
> chcia r ce obcina za to, e solidny ten lud  wyrabi 1000% normy za
> 1 gr dziennie i upomnia si o swoje. Te staliniowskie szuje z
> warszawki mia y jasn odpowied : "Poznaniacy sobie poradz ". Nigdy nie
> damy si zgermanizowa jak kaszeby i hanysy! Never! :))

Zak adam, e zrobi o ci si cho troch lepiej? Bo jak nie, to po co
ci by o te g upotki ple ?
Piotr

Jakie głupoty? :)

Data: 2009-07-01 09:32:46
Autor: googlarz
BACO !! Bywos tukej ?!

Piotr wrote:
> I pytam go, jak mu tam, bo wokól same gorole, na
> co on mi odpowiedzial: wiysz jo ich tam trocha germanizuja... :-)

:)
[...]

? ?????? ? ?????? ??????? ;)

No wlasnie Poznaniacy! Z tej calej poperlowskiej mózgopralni, ci jako
jedyni wyszli calo, bez naruszonych mózgów, bo od urodzenia maja
odporne na propagande pierwej pruska, pózniej szkopska i komusza a
teraz socliberalna, czyli jewrokolchozowa. Zaznaczam, ze tylko ci
prawdziwi Poznaniacy, a nie jakas wiocha, co sie tutaj osiedlila po
wojnie i w okresie propagandy sukcesu. Jak zwykle to my musielismy
zrobic POWSTANIE CZERWCOWE 28 CZERWCA 1956 R, bo hanysy i warszawka
widziala tylko czubek wlasnego nosa. To nam Poznaniakom, Cyrankiewicz
chcial rece obcinac za to, ze solidny ten lud  wyrabil 1000% normy za
1 gr dziennie i upomnial sie o swoje. Te staliniowskie szuje z
warszawki mialy jasna odpowiedz: "Poznaniacy sobie poradza". Nigdy nie
damy sie zgermanizowac jak kaszeby i hanysy! Never! :))

Antenka

P.s. Tutaj musze sie uklonic sp.:  Hipciowi Cegielskiemu, ks. Piotrowi
Wawrzyniakowi, dr Karolowi Marcinkowskiemu, Emilii Szczanieckiej, ks.
Augustowi Szamarzewskiemu, gen. Dezyderemu Chlapowskiemu, ks.
Laskowskiemu ( niodzalowanemu przywódcy "strajku Dzieci Wrzesinskich")
i Drzymale, co robil w ciula prusaków hihi. Tak, slowa ucza, ale
przyklady wychowuja. Mysmy tu mieli multum taki wzorców, cale zastepy
autorytetów i dlatego nie musimy ich szukac wsród wrogów.

-- -

niemal 40 lat temu ojciec mojego zmarlego smiercia tragiczna w 86'
najserdeczniejszego druha czasow mlodosci poprzednio vcprezydent
miasta poznania dokonujac poniekad ekspiacji opowiadal nam
mlodym takze o represjach i szykanach ktore dotykaly dzielnych
poznaniakow dlugo jeszcze po czerwcu 56' czyli juz podczas t.zw.
odwilzy gomulkowskiej -  msciwy nienawidzacy polakow rzytoski
rzeznik i szpicel gestapo z kl auschwitz sam raczki mial przeciez dlugie.

rm

Data: 2009-07-01 01:15:56
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
Tak, to była kara za sprzeciw. Nie wspomnę już o Walentym Badylaku
( tak się chyba nazywał) i o innych uczestnikach Czerwca 56r.,
represjonowanych doprowadzonych do kalectwa, na głodowych rencinach
lub ich wręcz pozbawionych jako, że byli przecież w oczach
żydobolszewi "wrogami ludu":(((

Antenka

Data: 2009-07-01 10:31:17
Autor: jadrys
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka pisze:

[...]

Piękne słowa, i tak prawdziwe..

Data: 2009-07-01 10:41:23
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka wrote:
No właśnie Poznaniacy!

No wlasnie, Poznaniacy, nie Wielkopolanie. W Poznaniu spotyka sie jeszcze czasem jakies oznaki regionalnej tozsamosci (odmiennej od jednolicie "centralpolskiej"). Ale nie ma sie co podniecac, bo jest tego niewiele. Znacznie mniej niz na Gornym Slasku czy Kaszubach.

odporne na propagandę pierwej pruską, później szkopską

Hahahahahahahaha! Pewnie dlatego najwieksza bolaczka tzw. polskich dzialaczy narodowosciowych w XIX w. byla dowobrowolna germanizacja powszechna wsrod wszystkich warstw spolecznych poza chlopstwem i miejska biedota :)
Jakis ksiadz sie zalil, ze jesli juz ktos z jego parafii wyjechal na studia, to juz na 98% dla sprawy narodowej byl stracony, bo przestawalo go to interesowac :)

W zaborze rosyjskim rusyfikacja nie byla az takim problemem, bo ulegali jej glownie karierowicze, koniunkturalisci. U was bylo inaczej, Antenko, oswieconym warstwom spoleczenstwa kultura niemiecka niezwykle imponowala (i nie ma sie co dziwic) i chcieli sie z nia identyfikowac, a polskosc stawala sie jedynie sentymentalnym dodatkiem typu zupa wigilijna, o ktorej pamieta sie jedynie z okazji swiat.

Jak zwykle to my musieliśmy
zrobić POWSTANIE CZERWCOWE 28 CZERWCA 1956 R,

Niebywaly powod do dumy. Dac sie wytluc w walce o sposob rozliczania nadgodzin i dodatkow do diety!

Nigdy nie
damy się zgermanizować jak kaszeby i hanysy! Never! :))

Bardzo zabawne :) "Fyrtel" to zapewne ze starocerkiewnoslowianskiego pochodzi...

Myśmy tu mieli multum taki wzorców,

Chlop Drzymala, miejska zulernia z Wrzesni... A gdzie powszechne wzorce wsrod elit narodu?

BTW, skretyniale urzedasy szykanowaly Drzymale - to nie ulega watpliwosci. Ale chcialbym zwrocic twoja uwage na nastepujaca kwestie: chlop Drzymala kupil dzialke! Chcial stawiac dom! Znaczy - mial jakies pieniadze, mial prawo kupic ziemie, stac go bylo na kupienie tej ziemi :) Czyli wszystko to, o czym - jako chlop - w niepodleglej Rzeczypospolitej sprzed zaborow NIE MOGL NAWET MARZYC :)
Reforme rolna - ktora wreszcie dawala chlopu status czlowieka - przeprowadzili na etnicznych ziemiach polskich zaborcy, nie Polacy :) To zreszta, jak sie przypuszcza bylo prawdziwa motywacja wybuchu powstania styczniowego...

całe zastępy
autorytetów i dlatego nie musimy ich szukać wśród wrogów.

Chodzi ci o Gaspara Cegielskiego (zwanego Hipolitem Cegielskim), doktora filozofii Uniwersytetu Berlinskiego, posla do Pruskiego Landtagu?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 10:50:41
Autor: googlarz
BACO !! Bywos tukej ?!

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2f846$od7$1mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
No wlasnie Poznaniacy!

[...]

   masz u mnie file zlomie.

   rem

   ps. komu wiec odgrazal sie zelazny kanclerz, jak i z jakiego to powodu?

Data: 2009-07-01 11:23:00
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
googlarz wrote:
   masz u mnie file zlomie.

Kartoteke? :)

   ps. komu wiec odgrazal sie zelazny kanclerz, jak i z jakiego to powodu?

Nacjonalisci to lotry. Bismarck nie jest tu zadnym wyjatkiem :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 12:14:04
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!

Notoś teroski MONDZE nabebloł - łokrutnie misiem twoje wypedzi spodobały
VICEMINISTSE...!!!

Widzem, ze do gupielokuw nienolezys, awinc mozes siem zemnom tes kolegować...

Ajak bedzies psypadkiem kole mnie psejezdzać, to na smacnom łokowitem zaprasom...

Data: 2009-07-01 12:26:20
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Polok_Prawdziwy wrote:
Ajak bedzies psypadkiem kole mnie psejezdzać, to na smacnom łokowitem zaprasom...

Ja porzadna okowitka nigdy nie pogardze :)
Tylko musisz mi obiecac, ze bedziemy rozmawiac w miare literacka odmiana jezyka :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 23:16:18
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
On 30 Cze, 11:05, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Piotr wrote:
> [...]

Ale i tak zastanawiajace.

A w mojej czesci Slaska to nawet gorole juz nie obchodza imienin :)

Antychrysty

Data: 2009-07-01 10:44:02
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka wrote:
Antychrysty

Moze przytocz cytat z Pisma Sw., w ktorym nakazuje sie (albo chociaz zaleca) obchodzic imieniny, to zmienie zdanie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 03:44:46
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
Kult Świety Pański - słyszałeś o tym? "Wierzę w świętych
obcowanie...". Świdek Jehowy czy wychowanek "Tygodnika
Powszechnego"? :DD

Antenka

P.s. I dlatego rodzice katoliccy powinni rozważyć bardzo wnikliwie
wybór imienia chrześcijańskiego z kalendarza najlepiej liturgicznego,
a nie unieszczęśliwiać swoje pociechy jakimiś dziwnymi pseudonimami
megaidola nadając imię np. Owsiak . :D.
Po to się nadaje takie imię, by święty patron sprawował pieczę nad
człowiekiem, do ostatniego tchnienia, tak jak to czyni przypisany mu
anioł stróż.

Data: 2009-07-01 13:08:22
Autor: Vic
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka wrote:
Kult Świety Pański - słyszałeś o tym? "Wierzę w świętych
obcowanie..."

Ja sie pytam, gdzie Chrystus powiedzial nam, zebysmy obchodzili imieniny?

A ten twoj cytacik jest z 'Wyznania wiary', nie z Ewangelii, i ma sie do kwestii imienin tak jak cytat "latwiej jest wielbladowi przejsc przez ucho igielne niz bogatemu wejsc do krolestwa niebieskiego" do nakazu zaopatrywania sie poganiaczy wielbladow w igly u bogaczy :)

Świdek Jehowy

Daj spokoj. Ja tam lubie alkohol, a nie lubie narzucac sie ludziom...

czy wychowanek "Tygodnika
Powszechnego"? :DD

O! To juz zdecydowanie bardziej :)

Po to się nadaje takie imię, by święty patron sprawował pieczę nad
człowiekiem, do ostatniego tchnienia, tak jak to czyni przypisany mu
anioł stróż.

Bardzo piekne wierzenie o rodowodzie poganskim :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 22:43:00
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
Łokrutnie nieładnych wyrazeń uzywos Pietrasku.. Tymcasem kciołbym zycyć Ci
Syćkiego najlepsego z łokazji dnia imienin.

Dziękuję.
Piotr

A nie obchodzisz ty czasem urodzin ?

R.

Data: 2009-06-29 23:05:01
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 22:43:00 +0200, raff napisał(a):

A nie obchodzisz ty czasem urodzin ?

Obchodzę, ale nie przeszkadza mi to podziekować za życzenia z okazji
imienin. Zupełnie nie przeszkadza.
Piotr

Data: 2009-06-29 23:05:52
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
A nie obchodzisz ty czasem urodzin ?

Obchodzę, ale nie przeszkadza mi to podziekować za życzenia z okazji
imienin. Zupełnie nie przeszkadza.
Piotr

aha, dla mnie to zawsze dziwne byly te imieniny.

R.

Data: 2009-06-29 14:15:35
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
Ty jesteś dziwny,  Raffik. U nas w Poznaniu łobchodzimy i jedno i
drugie :)) Na ten przykład bardzo ale to bardzo łobchodzimy św.
Pietrszaka i Pawełka z Tarsu :)

Antenka

Data: 2009-06-29 23:17:31
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka pisze:
Ty jesteś dziwny,  Raffik. U nas w Poznaniu łobchodzimy i jedno i
drugie :)) Na ten przykład bardzo ale to bardzo łobchodzimy św.
Pietrszaka i Pawełka z Tarsu :)

Nie. Ja obchodze tylko urodziny. Imienin nie.

R.

Data: 2009-06-29 14:29:38
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
To takie szkopskie :DDD

Antenka

P.s. To ty jesteś tylko chodzącą bezimienną datą? Czcisz datę? To już
mi pachnie magią...:DDD Jeszcze tylko czarny kot i szklana kula i
jesteśmy w domu...:DDD

Data: 2009-06-29 23:31:29
Autor: Lorn
BACO !! Bywos tukej ?!
Antenka pisze:
To takie szkopskie :DDD

Takie nie poznańskie :>

Data: 2009-06-29 23:33:54
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Jaką bezimienną datą ?

A po co obchodzic imieniny ? To tylko jakas data w kalendarzu.

Urodziny sa wazne w zyciu czlowieka.

R.

Data: 2009-06-29 14:48:44
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
On 29 Cze, 23:33, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]

> jesteśmy w domu...:DDD

Jaką bezimienną datą ?

A po co obchodzic imieniny ? To tylko jakas data w kalendarzu.

:))) no niech Ci będzie

Data: 2009-06-29 23:24:11
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
> [...]
>
> Łokrutnie nieładnych wyrazeń uzywos Pietrasku.. Tymcasem kciołbym zycyć Ci
> Syćkiego najlepsego z łokazji dnia imienin.

Nooo ! , i zem siem tukej dowiedził , co jeze Urodziny mos !!  Noto jezeraz Syćkiego
dobrego , łoddanych dziewcont Ci zycem i cegóz tam sam kciołbyś.. Aha ! , A kiele Ci tam to roków pukło ??

MH

Data: 2009-06-29 23:25:58
Autor: raff
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Bosz, ty to chlejesz...

a jaki dzis dzien jest to wiesz ?

R.

Data: 2009-06-29 23:31:25
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:24:11 +0200, MH napisał(a):

Nooo ! , i zem siem tukej dowiedził , co jeze Urodziny mos !!  Noto jezeraz Syćkiego
dobrego , łoddanych dziewcont Ci zycem i cegóz tam sam kciołbyś.. Aha ! , A kiele Ci tam to roków pukło ??

Nie mam dziś urodzin. Jako Ślązak obchodzę urodziny, my tu imienin w
zasadzie nie świętujemy.
Piotr

Data: 2009-06-29 23:48:26
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
> [...]
Nie mam dziś urodzin. Jako Ślązak obchodzę urodziny, my tu imienin w

No to weż mi pedz Ty pirońskim giździe hań geburstog bedzies mioł ?!
Wadzić siem z Tobom lubiem , niedaleko od Ciebie hawirem mom , toby my sem
hyalbem obrócić mogli..

MH

Data: 2009-06-29 23:52:23
Autor: Piotr
BACO !! Bywos tukej ?!
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:48:26 +0200, MH napisał(a):

No to weż mi pedz Ty pirońskim giździe hań geburstog bedzies mioł ?!
Wadzić siem z Tobom lubiem , niedaleko od Ciebie hawirem mom , toby my sem
hyalbem obrócić mogli..

Jak śniegi zejdą.
Piotr

Data: 2009-06-29 22:49:59
Autor: rAzor
BACO !! Bywos tukej ?!
Użytkownik MH napisał:
MH pisze:
[...]

Nazwać ciebie debilem, to jakby nic nie powiedzieć.
Noszsz kurwa, straszny z ciebie tuman. Tfy.

Data: 2009-06-30 13:41:16
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
Nazwać ciebie debilem, to jakby nic nie powiedzieć.
Noszsz k..., straszny z ciebie tuman. Tfy.

Nagodos siem, nałopluwos, naślinis, anic mondrego niepowis śMIERDZONCO POKRAKO
AFRYKAńSKO...!!!

Cosik ci doradzem PSIEMALTAńCKI - nie tarmoś tela gruchy, to i troseckem rozumu
ci powruci, bojak narazie, to widzem, ze z łorgasmusem do rencnika go wypryskujes...

Data: 2009-06-30 10:35:12
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

ŁOJEZUSICKUSYćKOMOGONCY - dopiro teroski twoje pedzynie łobacyłem...!

Witom ciem Kumie straśnie...!!!

- bywom, ale ino łodcasudocasu...

Pozostałom ceńść casu z niemojimi Marynami spendzom, bojak som wis lato psysło,
toi turystek naślaćkach wiela...

Ustawiom siem kajsik psy smrecku, galoty łopuscom i cekom...

Powim ci sekretnie, ze dzisiejse chopy to jakiesik MINTKIE som...

Cotsecio Maryna tosiem zatsymuje i dziwić siem pocyno...

- "taki wielgachny..., taki urodny..., taki twardy.., teroski dopiro widzem, ze
muj to ino jakomsik GLIZDEM mo...!"

Noi siem pocyno - "a cy ino cysty jest...?"

- "cysty, jak naso "BESKIDUKROPLA" - łodpowiadom...

Powim ci, ze łostatnio, to ino te z wielgimi cycorami wybirom...
Jakby nasa AMTENKA, wturo tes łokrutnie wielgachne mo, tamtendy wendrowała, to
myślem, ze niełomieskołbym blizsej znojomości zniom zawzeć...

Jako widzis, łostatnio łokrutnie mało casu mom, bo zamiast tych komputrowych
wirtułalnych (jak winksość nasych dyskutantuw, wture łodranadowiecora tukej
siedzom i pierdoły pociskajom!) wolem te prawdziwe - ciepluśkie i wilgotne...

Zdrovim Kumie

PS - a i jakiesik dutki do sakwy wpadnom, ło wturych Maryna nic niewi...;)

--

BACO !! Bywos tukej ?!