BACO !! Bywos tukej ?!

Data: 2009-06-29 13:47:55
Autor: Antenka
BACO !! Bywos tukej ?!
Nie dalej jak dzisiaj mnie atakował - zbereźnik jeden! . Jest ino go
Maryna zbiła łokrutnie i nie może teraz na czterech literach przy
komopie siedzieć hihihi. A wsytko bez te obleśne teksty...  Zapomniał
kompa wyłączyć no i przecytała, bo to czytata Maryna jest. Nie mylić z
cycatą :))

Antenka :)

Data: 2009-06-29 23:14:42
Autor: MH
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Haha , to wy macie jakiesik tam potajemne kontakty ...
Bo na grupie nic o tym nie było.. Abo niewiernaś jez chopuswemu ,
aboś łokkrutnie zbereźnom Jagnom jez !! A piknom muzyckem dzisiej jeze poślem !!

MH

Data: 2009-06-30 12:12:55
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !! Bywos tukej ?!
[...]

Zemie Maryna tłuce to niezapsecom...

Niedość, ze tłuce, ale i zdoma wypendzo...!

Niekiedy, toi ze tsy dni z Burkiem nocować musem...

Ale to ino wuwcas, jak tseźwy jezem, winc niezacensto to bywo...

Aze AMTENKO słodko do ciebie godom, ciem edorujem, bo pikne cycory posiados i
prepozycje niedołodciepnińcio ci skłodom, to cheba ci niewadzi - pseca to
babsko-chopsko zec sem pokazywać i troseckem wdohtora siem zabowiać...

--

BACO !! Bywos tukej ?!