BACO !!! KUMIE !!!!

Data: 2011-08-10 23:00:14
Autor: MH
BACO !!! KUMIE !!!!
Wielgom radochem mom !!!    Pseco ??  Ano syćko pseto , ześ siem tukej pojawił
!!  Zafyrtom ku Ciem s popełudnia , kiej tylko zakońcem łokrutnie wozne
komtrakty...  BYWOJ ,

MH

Data: 2011-08-11 23:45:48
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!
 MH wrote:

[...]

Nowitoj Kumie, witoj...!!!

- zafyrtej zjutra, bo dzisioj cołki dziń wpociecoła siem włogrudku wylegiwołem i żodnych trombitek niełodbirołem...

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-12 00:00:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!
 MH wrote:

[...]

Jak zeście takie wielkie kumple buraczane, to dlaczego ememesa sobie
nie poślecie, tylko na usenecie te prywate walicie?
--
Pit

Data: 2011-08-12 10:37:21
Autor: raff
BACO !!! KUMIE !!!!

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:j21jcf$u5h$1news.onet.pl...
MH wrote:

[...]

Jeszcze do tego nie dotarli. To jest nieco dalej w instrukcji obslugi.

R.

Data: 2011-08-12 22:47:20
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!
raff wrote:

Jeszcze do tego nie dotarli. To jest nieco dalej w instrukcji obslugi.

Nołocywiście RAFAŁELO, ze jakisik emememuw beblać niebydymy...!!!

- cymy pedorasty, abo jakiesik inkse pedafile wkorolatkach som, cyco...!?

Data: 2011-08-12 22:45:19
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!
Pit Kowalski albo Nowak wrote:

 MH wrote:

[...]

Eme... CO...?

- aciupaskom kces zarobić...!?

Jakciem sieknem, to zaroski ci syćkie emememe złepetyny wyskocom...!!!

Toci MARUSZECKO, łobrożać pożondnych chopuw bedzie...

Data: 2011-08-12 23:06:44
Autor: MH
BACO !!! KUMIE !!!!
> [...]

Jakciem sieknem, to zaroski ci syćkie emememe złepetyny wyskocom...!!!

Toci MARUSZECKO, łobrożać pożondnych chopuw bedzie...

==================

Cosik mniem siem wydawo , ze ta pita łod kowalckich jakosik jareckowe
zapetrawonio mo...  Som wis , ze stakiemi gupielokami ciencko radzić ...

Gupieloki dyć łokrutne znich som !!!

MH

Data: 2011-08-12 23:25:24
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!
MH wrote:

> [...]

Cosik mniem siem wydawo , ze ta pita łod kowalckich jakosik jareckowe
zapetrawonio mo...  Som wis , ze stakiemi gupielokami ciencko radzić ...

Bić go niebedem, bo ciupaski skoda...

Data: 2011-08-12 23:36:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!
Polok_Prawdziwy wrote:

MH wrote:

Cosik mniem siem wydawo , ze ta pita łod kowalckich jakosik jareckowe
zapetrawonio mo...  Som wis , ze stakiemi gupielokami ciencko radzić ...

Gupieloki dyć łokrutne znich som !!!

Bić go niebedem, bo ciupaski skoda...

Powiedz raczej, że ta Twoja ciupaska tak samo wirtualna, jak Tyś jest wirtualny baca.
--
Pit

Data: 2011-08-12 23:17:50
Autor: MH
BACO !!! KUMIE !!!!

Eme... CO...?

- aciupaskom kces zarobić...!?

Jakciem sieknem, to zaroski ci syćkie emememe złepetyny wyskocom...!!!

Toci MARUSZECKO, łobrożać pożondnych chopuw bedzie...

=======================

AHA !!  I jeze jeno kcem Ci pedzieć...  Ciulowitakiemu wydawo siem , ze kiej
memesa posłoć umi , to wieldze momdry jez...  I jeze popiro gupielokowate
tełorje tego , no..,  Maracie... , Mraciare.... , QRVA !!!! , no wis ło kiego
ciula mniem siem rozchodzi..  MH

Data: 2011-08-12 23:30:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!
MH wrote:

[...]

Nie ma czegoś takiego jak teorie Macierewicza, są tylko wnioski zespołu oparte na opinii specjalistów. Ja nie jestem ani ich zwolennikiem, ani przeciwnikiem, a z PiS-em mam tyle samo wspólnego co i z PO. :)))
--
Pit

Data: 2011-08-12 23:57:03
Autor: MH
BACO !!! KUMIE !!!!
MH wrote:

> [...]

oparte na opinii specjalistów. Ja nie jestem ani ich zwolennikiem, ani

przeciwnikiem, a z PiS-em mam tyle samo wspólnego co i z PO. :)))

===========================

Kiej nima , kiej som !!! Łocipjołześ cyco ???  I gupot nom tukiej niepociskej ,
bo syćka wimy co jarecek i Memdziere.... , Mareciw.... , no som wis łokogo mniem
siem roschodzi...  Nie kcem mi siem nałikend pomelizować , ale jeno kcem Cim
pedzieć. Wstajes włobronie CIULÓW ŁOKRUTNYCH !!!

MH

Data: 2011-08-12 23:21:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!

 MH wrote:

[...]

Przecież Wy sami siebie obrażacie tym Waszym burackim pisaniem. :))))))))))))))))))
--
Pit

Data: 2011-08-12 23:24:29
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!

 MH wrote:

[...]

:))))))))))))))))))

I wydowo cisiem, ześ łokrutnie ymteligentnie łodpedzioł...?

- toś załosny jezd...

Data: 2011-08-12 23:41:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!
Polok_Prawdziwy wrote:

Pit Kowalski albo Nowak wrote:

Przecież Wy sami siebie obrażacie tym Waszym burackim pisaniem.
:))))))))))))))))))

I wydowo cisiem, ześ łokrutnie ymteligentnie łodpedzioł...?

Nie, to Tobie się tak "wydawo".
--
Pit

Data: 2011-08-12 23:55:20
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!

Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Atak cosik lodsiebie...
- niepotrafis...?

Data: 2011-08-13 00:21:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!

Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Ale co od siebie? Nie ma tematu, nie ma od siebie.
--
Pit

Data: 2011-08-13 00:33:03
Autor: Polok_Prawdziwy
BACO !!! KUMIE !!!!

Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Noto poco siem donos wtroncos, niepytany lozdanie, jak kosula do rzyci...!?

Data: 2011-08-13 00:43:34
Autor: MH
BACO !!! KUMIE !!!!
Pit Kowalski albo Nowak wrote:

> Ale co od siebie? Nie ma tematu, nie ma od siebie.

Noto poco siem donos wtroncos, niepytany lozdanie, jak kosula do rzyci...!?

==============

No i ześ mu pedzioł ciulowijednemu , to co zek mu kcioł pedzieć.. MH

Data: 2011-08-13 18:59:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
BACO !!! KUMIE !!!!
MH wrote:

> [...]

rzyci...!?

No i ześ mu pedzioł ciulowijednemu , to co zek mu kcioł pedzieć..

Obaj jesteście siebie warci - dwa buraki.
--
Pit

BACO !!! KUMIE !!!!