BALTIC DRY INDEX gdzie ?

Data: 2009-08-27 18:41:31
Autor: george
BALTIC DRY INDEX gdzie ?
na stooq chyba nie ma... a moze ?

george

Data: 2009-08-27 19:27:27
Autor: Loser
BALTIC DRY INDEX gdzie ?
Ciao

A -tak z ciekawosci- a po co Tobie BDI??

Pozdrowko

Loser

george <george___@vp.pl> napisał(a):
na stooq chyba nie ma... a moze ?

george

Data: 2009-08-27 21:36:51
Autor: george
BALTIC DRY INDEX gdzie ?

"Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h76mmv$26c$1inews.gazeta.pl...
Ciao

A -tak z ciekawosci- a po co Tobie BDI??

Pozdrowko

Loser

taki "sygnal" z realnej gospodarki na którego nie ma jeszcze "derywatów"...
wyklucza scenario "ogon macha psem"  :)

george

P.S. szukam danych do typu "daily" .. *.prn  albo metastock ale cos nie bardzo mam szczescie.

Data: 2009-08-27 20:00:38
Autor: Loser
BALTIC DRY INDEX gdzie ?
Ciao

George

Troche "podpuscilem" bo to chyba jako pierwszy (w Polsce/za reszte swiata nie odpowiadam, za nieznane mi fora czy inne miejsca np naukowe nie odpowiadam) jakies 5 czy 6 lat temu zwrocilem uwage na wyprzedzajacy charakter.

Jakis czas potem wspomnial o tym Piotr i pozniej juz sporo razy slyszalem

Od jakiegos roku ta korelacja sie zmniejszyla i czasem sygnaly sa nawet rozbiezne Nie czas i miejsce na szczegolowe tlumaczenie

+

Odnosnie braku "derywatow"- a wlasnie ze sa, glownie na skladowe indeksu

W pewnym okresie nawet spore obroty bywaly i zdarzalo sie ,ze "ogon machal psem"

Aha,

Dzis 2425 czyli -2

(ma sie "te znajomosci")

Data: 2009-08-28 08:48:16
Autor: george
BALTIC DRY INDEX gdzie ?

"Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h76ol6$ds7$1inews.gazeta.pl...
[...]

dzieki loser za obszerne przedstawienie tematu :)
z tymi derywatami... to mnie zmartwiłes, ale to chyba nie PPT / Benek manipuluje tym wiec moze sie na cos przyda.
Tak, chcialem poobserwować "wyprzedzajacy" charakter :).

george

Data: 2009-08-27 21:54:05
Autor: mwojc
BALTIC DRY INDEX gdzie ?

P.S. szukam danych do typu "daily" .. *.prn  albo metastock ale cos nie
bardzo mam szczescie.

Może tu:
http://www.findata.co.nz/Markets/StockQuote/INDEX/BDI.htm

--
Marek

Data: 2009-08-28 08:49:05
Autor: george
BALTIC DRY INDEX gdzie ?

"mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> wrote in message news:h76oco$b9f$1inews.gazeta.pl...

P.S. szukam danych do typu "daily" .. *.prn  albo metastock ale cos nie
bardzo mam szczescie.

Może tu:
http://www.findata.co.nz/Markets/StockQuote/INDEX/BDI.htm

ooo great, o to chodziło :)