BANDA QLICHA

Data: 2009-12-18 10:19:00
Autor: Prawusek
BANDA QLICHA
    Wszystkie tezy stawiane przez zwolenników dostały uzasadnienie wprost
przeciwne wiedzy i rozumowi, poszanowaniu innych narodów i ich praw, a
przede wszystkim polskiej racji stanu.
    Mam nadzieję, że dojdzie do procesów jak w Norymberdze, gdzie zostaną
skazane parchy, przez których toczą się wojny rozpoczynane bandycką napaścią
Izraela - BIS na państwa południowej Azji. I mam nadzieję że Parchen und
Polacken (nie Polacy) staną przed Trybunałem Narodowym i naród ich osądzi.

BANDA QLICHA