BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!

Data: 2013-11-01 19:18:29
Autor: SZEF PSR
BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!
http://www.zbawieniecom.fora.pl/sekcja-priorytetowa,29/dzieja-sie-bardzo-dziwne-rzeczy-w-watykanie,1239-375.html#26425

Ponownie poleganie na Biblii i na biblijnych proroctwach okazuje si臋 niezawodne.

Rzeczywi艣cie Watykan rz膮dzi ca艂ym 艣wiatem i jego bogactwa nagle s膮 ujawnianie przez ludzi pracuj膮cych dla Banku 艢wiatowego.

Prosz臋 najpierw przeczyta膰 ten kr贸tki wpis w Wikipedii.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_%C5%9Awiatowy

Jezeli9 kto艣 nie czyta艂 mojego artyku艂u z Wrze艣nia - oto link:

http://www.proroctwa.com/kto-od-kogo-pozycza.htm

Teraz okazuje si臋 偶e Bank 艢wiatowy ma w swoich rezerwach... uwaga... niezwyk艂a liczba!!!

Ilo艣膰 posiadanego z艂ota w r贸偶nych lokacjach - 750 000 ton z艂ota.

http://www.silvertardsweride.com/2013/10/my-interview-to-karen-hudes-world-bank.html

Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋 na to, 偶e Bank 艢wiatowy najwyra藕niej nie ma oficjalnego w艂a艣ciciela, kt贸ry zdeponowa艂 takie olbrzymie rezerwy z艂ota do banku, kt贸ry powsta艂 nagle, z niczego w 艣rodku II Wojny 艢wiatowej, powsta艂 razem z Mi臋dzynarodowym Funduszem Walutowym.

W chwili obecnej zaczyna si臋 panika poniewa偶 wielu ludzi zainwestowa艂o w z艂oto, kt贸re mo偶e polecie膰 ka偶dego dnia na 艂eb i szyj臋 i wielu bogaczy straci olbrzymie pieni膮dze.

http://www.naaij.org/2013/10/12/the-greatest-heist-in-history-the-jesuits-bankers-hid-the-worlds-treasure/

W powy偶szym linku jest zrzeszona grupa mi臋dzynarodowych dziennikarzy, kt贸rzy zgodnie wskazuj膮 na Watykan jako w艂a艣ciciel owego z艂ota.

W swoim artykule wskaza艂em kilka dowod贸w, m.in. zeznanie Lorda Jamesa Blackheatha, kt贸ry oficjalnie ujawni艂, kto jest w艂a艣cicielem niemal ca艂ej ilo艣ci z艂ota na naszej planecie - WATYKAN. Reakcja innych lord贸w podczas tego posiedzenia potwierdzi艂a w pe艂ni jego o艣wiadczenie, ale nadal nie mog臋 znale藕膰 pe艂nej wersji tego filmu National Geographic, kt贸ry ukaza艂 Watykan w roku 2001 jako w艂a艣ciciel owego z艂ota. Podes艂ano mi linka, film za艂adowa艂em ale owe informacje s膮 ju偶 z niego usuni臋te.

Czyli po raz kolejny okazuje si臋, ze Biblia zawsze nam m贸wi prawd臋 i w przypadku Wielkiej Nierz膮dnicy tak偶e Bibl;ia ujawnia nam prawd臋.

To Watykan jest w艂a艣cicielem niemal ca艂ej ziemi i rz膮dzi ca艂ym 艣wiatem za pomoc膮 swych bogactw.

Czas jego upadku wydaje si臋 bardzo bliski!

Ponownie okazuje si臋, 偶e proroctwo - Mat 10:26 "...nie ma nic ukrytego, co by nie mia艂o by膰 ujawnione... jest niezwykle precyzyjne i jeste艣my 艣wiadkami kolejnej tajemnicy, kt5贸ra zosta艂a niemal oficjalnie ujawniona.

Rev 18:17 W jednej godzinie zniweczone zosta艂o tak wielkie bogactwo!
_________________
http://www.zbawienie.com/
http://www.proroctwa.com/
http://www.youtube.com/thewordwatcher
http://www.youtube.com/HenryKubik
http://thewordwatcher.blogspot.com.au/

Data: 2013-11-02 00:06:11
Autor: Towarzysz Gn贸j
BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!

U偶ytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

> [...]
| niezawodne.
|
| Rzeczywi艣cie Watykan rz膮dzi ca艂ym 艣wiatem

Opowiedzcie ten dowcip towarzyszom chi艅skim. Mo偶e dadz膮 wam medal towarzyszu przyg艂upie.
gru.pl

Data: 2013-11-02 09:55:32
Autor: SZEF PSR
BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!
On 11/2/2013 7:06 AM, Towarzysz Gn贸j wrote:

Hasbara si臋 zapieni艂a.

Masz adekwatne nazwisko do swojej 'misji'.

Towarzysz Gn贸j

Gratulacje 'yntelygencyji'

Data: 2013-11-02 21:26:26
Autor: Towarzysz Gn贸j
BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!

U偶ytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:D9mdnV9HV8YDxunPnZ2dnUVZ_qGdnZ2dwestnet.com.au...
| On 11/2/2013 7:06 AM, Towarzysz Gn贸j wrote:
|

| Hasbara si臋 zapieni艂a.

To kto w ko艅cu 'rz膮dzi' tym 艣wiatem? Watykan, czy Hasbara?
gru.pl

Data: 2013-11-03 10:13:51
Autor: SZEF PSR
BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!
On 11/3/2013 4:26 AM, Towarzysz Gn贸j wrote:

> [...]
| On 11/2/2013 7:06 AM, Towarzysz Gn贸j wrote:
|

| Hasbara si臋 zapieni艂a.

To kto w ko艅cu 'rz膮dzi' tym 艣wiatem? Watykan, czy Hasbara?

Prawid艂owa odpowied藕 powinna brzmie膰:

Ku chwale Ojczyzny - raportuje... tw.Gn贸j!

;)

BARDZO WA呕NY POST!!!!!!!