===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS

Data: 2009-07-16 05:35:58
Autor: projektfilm
===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS

Ostatnio przedstawiliśmy filmy z Bali . Dziś całkowita zmiana klimatu
BARE I ATOMIC  Przedstawienie produktów w tym tegorocznych nowości
zwłaszcza pianek Elastek
Sprzęt opisywali panowie z ECN
Naprawdę stojąc za kamerami byliśmy pod wrażeniem jakości tego
sprzętu.
Na okrasę sprzęt był filmowany częściowo na wrakach ( np. Trałowiec w
środkowej części filmu)
dzięki M/Y NITROX I GLOBE DIVING CLUB

UWAGA KONKURS
Kto pierwszy zgadnie nazwę i określi gdzie spoczywa wrak którego
zdjęcia z przerwami zaczynają się 15 sekundzie filmu i kończą w 30
sekundzie filmu, oczywiście ogłosi to na grupie i napisze do nas na
info@projektfilm.pl Otrzymuje MASKĘ BARE
Konkurs nie dotyczy członków wyprawy którzy byli z nami na tym wraku
Tak dobrze nie ma. He he

Proszę oglądać w wysokiej rozdzielczości HQ
Film jest tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=ipVtPCQiN2k&feature=channel_page

Pozdrawiam i Życzę
Rewelacyjnych wakacji
Dawid
www.projektfilm.pl

Data: 2009-07-16 16:24:01
Autor: SHARMDIVER.PL
===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS
projektfilm wrote:
[...]

To w WRAK PANCERNIKA SCHLESWIG HOLSTEIN - ESTONIA

Data: 2009-07-16 17:12:03
Autor: SHARMDIVER.PL
===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS
SHARMDIVER.PL wrote:
projektfilm wrote:
[...]

Leży koło wyspy Osmussaar na mieliźnie Neugrund

Data: 2009-07-17 11:43:45
Autor: SHARMDIVER.PL
Pancernik Schleswig Holstein KONKURS
SHARMDIVER.PL wrote:
SHARMDIVER.PL wrote:
projektfilm wrote:

[...]

Witam, czy mogę dowiedzieć się czy odpowiedź jest prawidłowa?

Data: 2009-08-14 10:15:47
Autor: SHARMDIVER.PL
===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS
projektfilm wrote:

> [...]
> info@projektfilm.pl Otrzymuje MASKĘ BARE
> Konkurs nie dotyczy członków wyprawy którzy byli z nami na tym wraku

Witam, jest to ewenement ale cóż. Zawsze musi być pierwszy raz :)

Jako wygrany pragnę ogłosić iż miesiąc temu wygrałem ten konkurs.

Jest mi bardzo miło z tego powodu, iż jako skromny instruktor z Egiptu okazałem
się lepszy od "domowych" fachowców, specjalistów od nurkowania wrakowego w
Polsce odpowiadając błyskawicznie prawidłowo na pytanie konkursowe.

Zadanie te przez osobę organizującą konkurs i znawcę wraków było bardzo trudne
dla osób uczestniczących. O czym zresztą świadczy to iż nikt inny przez ponad
miesiąc nie napisał nic w tym wątku.

Pragnę podziękować Panu Dawidowi oraz Firmie ECN Systemy nurkowe za wygraną maskę.

Pozdrawiam i Życzę Bezpiecznych Nurkowań.

Jan Dudziński

Wyróżnienie "Najlepszy instruktor SSI w Egipcie"
www.sharmdiver.pl

Data: 2009-08-17 16:36:48
Autor: SHARMDIVER.PL
KONKURS Wrakowy Sharmdiver.pl
SHARMDIVER.PL wrote:
projektfilm wrote:

[...]

Maska wykonana jest z wysokiej jakości silikonu

Data: 2009-07-20 11:38:08
Autor: SHARMDIVER.PL
===BARE, ATOMIC== FILM= KONKURS
projektfilm wrote:

[...]