B贸l prawej stopy

Data: 2013-05-06 19:55:54
Autor: Pablo
B贸l prawej stopy
Sprawa mo偶e 艣mieszna, gdyby nie to, 偶e boli.
Od kilku dni po kilkunastu minutach jazdy zaczynam czu膰 b贸l w prawej stopie, konkretnie w miejscu, gdzie zwykle naciska si臋 na peda艂 gazu.
Pocz膮tkowo podejrzewa艂em 偶e to co艣 z butami.
Po ma艂ej konsultacji z lekarzem, poradzi艂 mi, 偶ebym jednak zwr贸ci艂 uwag臋 na samoch贸d.
Dzi艣 faktycznie, dotar艂o do mnie 偶e to co艣 jest nie tak, zupe艂nie jakby peda艂 gazu odbija艂 jakimi艣 mikro drganiami.
Co to mo偶e by膰? Sprz臋g艂o?
Mia艂 kto艣 co艣 podobnego?

Data: 2013-05-06 20:11:34
Autor: uzytkownik
B贸l prawej stopy
U偶ytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5187eeab$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Christine!

Czy jest to auto marki Plymouth Fury?
:)

Data: 2013-05-06 20:20:19
Autor: ZIWK
B髄 prawej stopy
W dniu 2013-05-06 20:11, uzytkownik pisze:
Mia kto co podobnego?

Christine!

Czy jest to auto marki Plymouth Fury?
:)
Mo縠 to Ferat?

--
/\    Wojciech Smagowicz - Krak體      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-05-06 20:26:00
Autor: Pablo
B贸l prawej stopy
[...]

Nie, Carisma, disel je艣li to mo偶e mie膰 znaczenie.

Data: 2013-05-06 21:55:00
Autor: Big Jack
B髄 prawej stopy
W wiadomo禼i
*uzytkownik* napisa(-a):

Christine!

lol, o tym samym pomy秎a砮m  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-05-06 20:45:39
Autor: huri_khan
B贸l prawej stopy
Dnia Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200, Pablo napisa(a):

Co to mo縠 by? Sprz阦硂?
Mia kto co podobnego?

A nie boli Ci kr阦os硊p ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-05-06 21:48:09
Autor: Pablo
B髄 prawej stopy
W dniu 2013-05-06 20:45, huri_khan pisze:
Dnia Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200, Pablo napisa(a):

Co to mo縠 by? Sprz阦硂?
Mia kto co podobnego?

A nie boli Ci kr阦os硊p ?

Nie, pisz wyra糿ie, tylko stopa i to miejsce, na kt髍ym naciskam peda gazu.
Do舵 du縪 od kilku lat  je縟筷 samochodem w zwi眤ku z prac (秗ednio 800 km tygodniowo) i z niczym nie mia砮m problemu, od kilku dni, tylko ten b髄. I czuj, 縠 to co z samochodem ma wsp髄nego

Data: 2013-05-06 21:48:12
Autor: Krzysztof 45
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-06 19:55, Pablo pisze:
Sprawa mo偶e 艣mieszna, gdyby nie to, 偶e boli.

No, polewka standardowo ju偶 leci :)
Jak by nie by艂o to ntg :)

Mia艂 kto艣 co艣 podobnego?

Mia艂em co艣 podobnego, ale to by艂o zwi膮zane z d艂ugimi trasami i trzymanie stopy ile艣 tam godzin w jednej pozycji.  Skutkowa艂o to takim jakby b贸lem. Ale to raczej mi臋艣nie stopy bola艂y ni偶 sama stopa.
Po zmianie auta na auto z tempomatem, problem znikn膮艂.

Kiedy艣 jak mia艂em faz臋 na rower i potrafi艂em w sezonie kilka ty艣 zrobi膰, nie mog艂em w bez ruchu kinie wysiedzie膰. To znaczy chodzi o kolana. Zacz臋艂y po 20-30 min bez ruchu bole膰. Musia艂em wsta膰 i porusza膰 nogami. Ale po czasie to przesz艂o.

Ja bym zacz膮艂 od tego a nie od pms :)
http://www.google.pl/search?client=opera&q=%C5%9Br%C3%B3dstopie+b%C3%B3l&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-06 22:49:21
Autor: megrimsNO@interia.pl
B贸l prawej stopy
On 05/06/2013 07:55 PM, Pablo wrote:
[...]

mo偶e przyczyn膮 jest PESEL?

Data: 2013-05-06 23:23:06
Autor: Tomasz Pyra
B贸l prawej stopy
Dnia Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200, Pablo napisa(a):

Dzi faktycznie, dotar硂 do mnie 縠 to co jest nie tak, zupe硁ie jakby peda gazu odbija jakimi mikro drganiami.

A reszta budy nie drga tymi drganiami?

Jedyne co przychodzi mi do g硂wy, to peda gazu na lince i wyt硊czone
poduszki silnika kt髍e powoduj drgania kt髍e przenosz si link gazu na
peda.
Ale to naci眊ane wyja秐ienie :)

Data: 2013-05-07 00:06:42
Autor: misiek
B髄 prawej stopy

U縴tkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa w wiadomo禼i news:5187eeab$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Sprawa mo縠 秏ieszna, gdyby nie to, 縠 boli.
Od kilku dni po kilkunastu minutach jazdy zaczynam czu b髄 w prawej stopie, konkretnie w miejscu, gdzie zwykle naciska si na peda gazu.?

za rzadko cisniesz do dechy ;)

Data: 2013-05-07 07:20:37
Autor: Ryszard G.
B贸l prawej stopy

U偶ytkownik "Pablo"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5187eeab$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A pr贸bowa艂e艣 ubiera膰 buty do jazdy autem?
Najlepiej takie z tward膮 podeszw膮.

R.G.

Data: 2013-05-07 08:27:35
Autor: Andrzej Lawa
B贸l prawej stopy
W dniu 07.05.2013 07:20, Ryszard G. pisze:

A pr贸bowa艂e艣 ubiera膰 buty do jazdy autem?

W co ubiera膰? ;)

--
艢wiadomie psuj膮cy kodowanie i formatowanie wierszy
s膮 jak sraj膮cy z lenistwa i g艂upoty na 艣rodku pokoju.

Data: 2013-05-07 08:54:04
Autor: Andrzej Kubiak
B髄 prawej stopy
Dnia Tue, 7 May 2013 07:20:37 +0200, Ryszard G. napisa(a):

A pr骲owa砮 ubiera buty do jazdy autem?

S眃zisz, 縠 butom robi to r罂nic?

AK

Data: 2013-05-07 10:15:22
Autor: Andrzej Lawa
B髄 prawej stopy
W dniu 07.05.2013 08:54, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Tue, 7 May 2013 07:20:37 +0200, Ryszard G. napisa(a):

A pr骲owa砮 ubiera buty do jazdy autem?

S眃zisz, 縠 butom robi to r罂nic?

Wiesz, mo縠 jak s 砤dnie ubrane to maj lepsze samopoczucie i nie musz tyle pi? ;)

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2013-05-07 08:31:40
Autor: Andrzej Lawa
B贸l prawej stopy
W dniu 06.05.2013 19:55, Pablo pisze:

[...]

Samoch贸d zawsze b臋dzie dr偶a艂. To nie od tego. Raczej chodzi o pozycj臋 stopy. Jak kiedy艣 je藕dzi艂em Pand膮, to ci膮gle musia艂em podtrzymywa膰 stop臋, bo inaczej cholerstwo si臋 ci膮gle rozp臋dza艂o. W dodatku jako艣 tak niewygodnie by艂 u艂o偶ony, 偶e musia艂em skr臋ca膰 kostk臋 (wi臋c bola艂a mnie i stopa, i kostka).

W obecnej Corsie B (diesel) jak stopa sobie wygodnie le偶y na pedale gazu, to samoch贸d utrzymuje mniej-wi臋cej umiarkowan膮 pr臋dko艣膰 podr贸偶n膮, a do przy艣pieszenia trzeba popracowa膰. I jest OK.

Data: 2013-05-07 10:33:22
Autor: t岽
B髄 prawej stopy
Pablo wrote:

[...]

Spr贸buj przesun膮膰 fotel o jeden z膮bek do przodu, ew. do ty艂u, ew. troch臋 podnie艣膰 albo pu艣ci膰, jak masz tak膮 regulacj臋. Og贸lnie -- pokombinuj z ustawieniami fotela.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-07 17:10:24
Autor: Marcin N
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-06 19:55, Pablo pisze:
Sprawa mo偶e 艣mieszna, gdyby nie to, 偶e boli.

Jest bardzo proste rozwi膮zanie:

Ubierz na lew膮 stop臋 za ma艂y but. Wszystkie obecne Twoje problemy z praw膮 stop膮 znikn膮 jak r臋k膮 odj膮艂.

--
MN

Data: 2013-05-08 17:51:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-07 17:10, Marcin N pisze:
W dniu 2013-05-06 19:55, Pablo pisze:
Sprawa mo偶e 艣mieszna, gdyby nie to, 偶e boli.

Jest bardzo proste rozwi膮zanie:

Ubierz na lew膮 stop臋 za ma艂y but

Z r臋kawiczk膮 w 艣rodku. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-05-07 17:18:40
Autor: Aleksander
B贸l prawej stopy

"Pablo" in message news:5187eeab$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Sprawa mo偶e 艣mieszna, gdyby nie to, 偶e boli.
[...]
[...]

Obs艂ugujesz t膮 sam膮 stop膮 i gaz i sprz臋g艂o?

Ja mia艂em podobnie, jak sta艂em w korkach na mo艣cie Grota.
Tylko problem mia艂em z lew膮 stop膮, w艂a艣nie od ci膮g艂ego
naciskania peda艂u sprz臋g艂a. Problem znikn膮艂 kiedy wybudowano
most P贸艂nocny oraz kiedy zmieni艂em samoch贸d na nowszy,
w kt贸rym sprz臋g艂o chodzi lekko :P

Data: 2013-05-08 23:00:20
Autor: scobowski
B贸l prawej stopy
[...]

- Najpierw odwied藕 ortoped臋. Jak nie pomo偶e:
- wytrenuj opieranie stopy "na prawo". Np. w moich autkach da si臋 na d艂ugim odcinku oprze膰 podeszw臋 od spodu an gazie, a "na prawo"-kraw臋dzi膮 na macie na tunelu/konsoli. Jak nie pomo偶e:
- wymie艅 poduszki silnika i skrzyni - mo偶e faktycznie jako艣 gigantycznie ci drgania przenosi.

Data: 2013-05-23 20:54:21
Autor: Pablo
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-08 23:00, scobowski pisze:
[...]

Chwil臋 to trwa艂o ale si臋 w ko艅cu wyja艣ni艂o.
Zrobi艂o mi si臋 zapalenie na nerwie 艣r贸dstopia.
B臋d臋 偶y艂 :)

Data: 2013-05-23 21:58:15
Autor: Cavallino
B贸l prawej stopy

U偶ytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:519e65db$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To akurat by艂o do przewidzenia, pytanie od czego?

Data: 2013-05-23 23:23:26
Autor: Pablo
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-23 21:58, Cavallino pisze:

Chwil臋 to trwa艂o ale si臋 w ko艅cu wyja艣ni艂o.
Zrobi艂o mi si臋 zapalenie na nerwie 艣r贸dstopia.

To akurat by艂o do przewidzenia, pytanie od czego?

St贸wk臋 i dzie艅 urlopu kosztowa艂o mnie dowiedzie膰 si臋 co mi jest, podejrzewam, 偶e wiedza dlaczego kosztowa艂a by mnie przynajmniej drugie tyle. A偶 tak ciekawy nie jestem :)

Data: 2013-05-24 05:34:59
Autor: Krzysztof 45
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-23 23:23, Pablo pisze:
[...]

Nie poznaj膮c przyczyny, nie unikasz na przysz艂o艣膰 takich dolegliwo艣ci. To raczej powinna by膰 podstawowa wiedza.

Zdr贸wka 偶ycz臋.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-24 07:15:27
Autor: Pablo
B贸l prawej stopy
W dniu 2013-05-24 05:34, Krzysztof 45 pisze:

Nie poznaj膮c przyczyny, nie unikasz na przysz艂o艣膰 takich dolegliwo艣ci.
To raczej powinna by膰 podstawowa wiedza.

Zdr贸wka 偶ycz臋.

Od chodzenia na wysokich obcasach :)
A na powa偶nie, to tu znalaz艂em co艣 na ten temat:
http://poradniastopy.pl/choroba-stop/choroba-mortona/

Czasami wystarczy cho膰 troch臋 niedopasowany lub wadliwy but, kt贸rego nie jeste艣my w stanie "zdiagnozowa膰" przy "normalnym" chodzeniu.

Data: 2013-05-24 19:16:32
Autor: Cavallino
B贸l prawej stopy

U偶ytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:519e88cc$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak nie przestanie bole膰 przez kilka miesi臋cy to si臋 zainteresujesz.
Nie 偶ycz臋 rzecz jasna.

Data: 2013-05-23 22:21:49
Autor: scobowski
B贸l prawej stopy
[...]