BB zmiana karty sim w terminalu

Data: 2011-02-07 14:15:12
Autor: BAREK
BB zmiana karty sim w terminalu
Dzień Dobry,
Jak będzie w sytuacji, kiedy do terminala BB włoży się inną kartę sim z innym numerem;
-czy będą działay ustawione pierwotnie skrzynki meilowe?
-czy do tego żeby działały potrzeba uruchomić usługę BIS, czy pójdą bez usługi BIS, pomijam sprawę kosztów.
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-02-07 11:28:37
Autor: Gambit
On 7 Lut, 14:15, BAREK <ba...@plusnet.pl> wrote:

-czy będą działay ustawione pierwotnie skrzynki meilowe?
-czy do tego żeby działały potrzeba uruchomić usługę BIS, czy pójdą bez
usługi BIS, pomijam sprawę kosztów.

Jeśli używasz wbudowanych funkcjonalności BB do odbioru poczty (A nie
jakiegoś dodatkowego oprogramowania) to musisz na nowej karcie też
mieć aktywną usługę.
Jeśli wrzucisz nową kartę SIM pierwotne skrzynki mailowe będą działać
z zastrzeżeniem, że będziesz musiał je ponownie uwierzytelnić (podać
raz jeszcze hasła do tych skrzynek na www, albo przez aplikację na
BB). (Skrzynka BESowa jeśli taką posiadasz będzie działać normalnie).

Data: 2011-02-07 22:25:20
Autor: kashmiri
BB zmiana karty sim w terminalu
Gambit <konrad.kosiorek@gmail.com> dared to write:
[...]

Hmmm, ja dla próby przekładałem inne karty do BB i nic nie musiałem aktywować. W którymś momencie, już z właściwą kartą, ale za granicą, BIS i BES przestały działać (wcześniej działały); po powrocie do kraju na trzeci dzień same ruszyły.

Przy łączeniu się przez WiFi oczywiście nigdy nie było żadnego problemu.

k.

BB zmiana karty sim w terminalu