BBC donosi: Polska/RP3 w większej kupie "przyzwalaczy" na tortury USA/CIA [Litwa, Rumunia]

Data: 2018-05-31 18:59:00
Autor: A. Filip
BBC donosi: Polska/RP3 w większej kupie "przyzwalaczy" na tortury USA/CIA [Litwa, Rumunia]
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44313905
Lithuania and Romania complicit in CIA torture - European court
European judges have ruled that Lithuania and Romania violated the
rights of two al-Qaeda terror suspects by allowing the CIA to torture
them. [...]

W *śmierdzącej* kupie też raźniej, nieprawdaż?

--
A. Filip

Data: 2018-06-01 00:28:21
Autor: jacekbialy80
> [...]
A. Filip
| Syn wykształcony w dzieciństwie, będzie radością oczu ojca, kiedy

  ...a to też zależy od tego, czego w dzieciństwie się nauczy. Bo znaleźć mu się - gdy dorośnie - i być torturowanym w polskim, litewskim, rumuńskim, albo nie daj Allach w amerykańskim więzieniu na przykład takim jak Guantanamo - to żadna dla oczu jego ojca radość.

JB

Data: 2018-06-02 05:40:38
Autor: stevep
W dniu 2018-06-01 o 09:28, jacekbialy80@gmail.com pisze:
> [...]

   ...a to też zależy od tego, czego w dzieciństwie się nauczy. Bo znaleźć mu się - gdy dorośnie - i być torturowanym w polskim, litewskim, rumuńskim, albo nie daj Allach w amerykańskim więzieniu na przykład takim jak Guantanamo - to żadna dla oczu jego ojca radość.

was tawariszcz kliauznik poza wygłaszaniem bzdurnych komunałów niczego w dzieciństwie nie nauczono.

--
stevep

Data: 2018-06-02 08:01:11
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
> [...]

radość.

JB

was tawariszcz kliauznik poza wygłaszaniem bzdurnych komunałów niczego

A PO nauczono że przez osiem lat rządów PO+PSL miała w dupie (kryła)
łamanie konstytucji RP przez wiezienia-katownie USA/CIA w Polsce się
teraz mści straszliwie jak chcą z siebie zrobić niezłomnych obrońców
konstytucji?  Dla mnie wyglądają na głoszących nowy zestaw akurat im
pasujących komunałów które tak naprawdę mają głęboko w dupie.

Wiezienia był za rządów SLD, a przed ośmioma latami PO+PSL przez "tylko"
dwa lata krył je rząd PiS+SO+LPR.

--
A. Filip

Data: 2018-06-03 04:06:19
Autor: stevep
W dniu 2018-06-02 o 08:01, A. Filip pisze:
> [...]

pasujących komunałów które tak naprawdę mają głęboko w dupie.

Wiezienia był za rządów SLD, a przed ośmioma latami PO+PSL przez "tylko"

Bździcie towarzyszu spierdolski.

--
stevep

Data: 2018-06-03 06:58:48
Autor: A. Filip
> [...]

pasujących komunałów które tak naprawdę mają głęboko w dupie.

Wiezienia był za rządów SLD, a przed ośmioma latami PO+PSL przez "tylko"

Kto cię wybrał do jednoosobowego Sądy Najwyższego bzdzenia?

Twoje słowa da się przetłumaczyć jako "Proszę pani! A mi się nie podoba!".

Data: 2018-06-04 03:13:23
Autor: stevep
W dniu 2018-06-03 o 06:58, A. Filip pisze:
> [...]

Kto cię wybrał do jednoosobowego Sądy Najwyższego bzdzenia?

Twoje słowa da się przetłumaczyć jako "Proszę pani! A mi się nie podoba!".

A was kto wybrał towarzyszu spierdolski= kociarz, czy Rydzyk?

--
stevep

Data: 2018-06-01 08:35:37
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
W *śmierdzącej* kupie też raźniej, nieprawdaż?

Pozostaje nam wierzyć w twoje doświadczenia w tym temacie.

CL

Data: 2018-06-02 10:26:15
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Siedzisz filipku w niej po Urbanowe uszy.

--
Lepudruk

BBC donosi: Polska/RP3 w większej kupie "przyzwalaczy" na tortury USA/CIA [Litwa, Rumunia]