BBI Zeneris - coś dla ryzykantów

Data: 2009-08-06 10:15:14
Autor: Patrycja Rawinis
BBI Zeneris - coś dla ryzykantów
BBI Zeneris znajduje się w bardzo dobrym położeniu technicznym, który
sugeruje zakup. Od strony fundamentalnej to jeszcze nie wygląda za
ładnie, choć pojawiają się wreszcie jakieś zyski z inwestycji.
Zrobiłem analizę techniczną i trochę podkupię.
http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/bbz.html

Data: 2009-08-06 22:02:40
Autor: Zorro von Lis
BBI Zeneris - coś dla ryzykantów
to jakiś nowiutki blog :)
prowadzony przez Kobietę, nie wierzę ;)

Data: 2009-08-07 11:33:36
Autor: ha-ha
BBI Zeneris - coś dla ryzykantów
BBIZeneris robi klasyczną orgr z zasięgiem ok.1.12.Dla równości ramion potrzeba jeszcze kilku dni ale niekoniecznie