BC - przelew kwoty większej niż 20 kPLN

Data: 2013-11-21 10:14:14
Autor: sqlwiel
BC - przelew kwoty większej niż 20 kPLN
Czy grupa uważa taki przelew za bezpieczny ?

Na ile można zaufać tej firmie ? O ile nie mam oporów z przelewaniem 100
PLN - konsekwencja pod postaciÄ… utraty 100 PLN jakoÅ› mi nie
przeszkadzają jeśli w zamian dostaję usługę natychmiastowego transferu
pieniędzy, ale zastanawiam się nad przelaniem 25 kPLN pomiędzy swoimi
kontami i zastanawiam się czy jest sens "ryzykować" czy lepiej wybrać
pieniądze z jednego banku i wpłacić w drugim osiągając ten sam efekt -
księgowanie tego samego dnia.

Nie uważałbym za tak bezpieczny, jak normalny elixir.
W końcu to sp.z o.o., jak Amber Gold.

A przecież możesz ustawić na pierwszy elixir, a nawet udaje się w większości banków otrzymać pierwszym i wysłać trzecim (a bywa, że i drugim) tego samego dnia.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-21 20:08:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-11-21 10:14, sqlwiel pisze:

A przecież możesz ustawić na pierwszy elixir, a nawet udaje się

Rzecz w tym, że daną kasę muszę w jeden dzień przerzucić między 3 kontami. I nie ma wuja we wsi by *w tych* bankach sesje elixir się tak zgrały.

Postanowiłem skorzystać z BC, a że przelewałem wcześniej kwoty rzędu 100 PLN zacząłem się zastanawiać, jak wielkie niesie ze sobą moje lenistwo, tj niechęć do przejścia się od kasy do kasy, no i tu też w sumie mam ryzyko chodząc z gotówką przy dupie.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

BC - przelew kwoty większej niż 20 kPLN