BD-Live - opinie

Data: 2011-01-14 00:47:39
Autor: adresss
BD-Live - opinie
Czesc,

ostatnio tak chodze sobie po sklepach i mysle nad jakims odtwarzaczem.
No i spotkalem sie z odtwarzaczami Blue Ray i funkcjonalnoscia
BD-Live, czyli ciaganiem materialow video z sieci.

Czy to wogole ma sens, jak to dziala, co mozna sobie obejrzec itp.?
Czy sa odtwarzacze BD co oprocz BD-Live moga takze odtwarzac z dyskow
sieciowyc po sambie (zasob sieciowy w windows)? Czyli gramy pliki z
filmami sciagnietym z sieci?

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-14 11:54:42
Autor: Wiewior
BD-Live - opinie
W dniu 2011-01-14 00:47, adresss@poczta.pl pisze:
ostatnio tak chodze sobie po sklepach i mysle nad jakims odtwarzaczem.
No i spotkalem sie z odtwarzaczami Blue Ray i funkcjonalnoscia
BD-Live, czyli ciaganiem materialow video z sieci.

Nie ma czegoÅ› takiego jak Blue-ray... :-P

Czy to wogole ma sens, jak to dziala, co mozna sobie obejrzec itp.?

To co udostępni w sieci producent płyty. Po prostu wchodzisz z menu płyty na specjalny serwis on-line.

Czy sa odtwarzacze BD co oprocz BD-Live moga takze odtwarzac z dyskow
sieciowyc po sambie (zasob sieciowy w windows)? Czyli gramy pliki z
filmami sciagnietym z sieci?

Po sambie to nie wiem, ale pd DLNA jak najbardziej.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-17 01:28:59
Autor: Padre
BD-Live - opinie

Nie ma czegoÅ› takiego jak Blue-ray... :-P

jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

Data: 2011-01-17 07:28:21
Autor: pawell32
BD-Live - opinie
W dniu 2011-01-17 01:28, Padre pisze:

Nie ma czegoÅ› takiego jak Blue-ray... :-P

jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

BLU-RAY DISC

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-18 10:04:33
Autor: Wiewior
BD-Live - opinie
W dniu 2011-01-17 01:28, Padre pisze:
Nie ma czegoÅ› takiego jak Blue-ray... :-P

jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

Co tylko potwierdza tezę, że ogromna liczba osób to chroniczni idioci ;P

Data: 2011-01-18 13:07:05
Autor: adresss
BD-Live - opinie
On Tue, 18 Jan 2011 10:04:33 +0100, Wiewior <jvrjvbe@tnmrgn.cy> wrote:

W dniu 2011-01-17 01:28, Padre pisze:
Nie ma czego¶ takiego jak Blue-ray... :-P

jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

Co tylko potwierdza tezê, ¿e ogromna liczba osób to chroniczni idioci ;P

mam nadzieje, ze to nie do mnie bylo skierowane? Czlowieka pytajace
nazywasz idiota?

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-18 13:13:37
Autor: adresss
BD-Live - opinie
Czesc,

czy BD-Live w odtwarzaczu jakiegos producenta, to bedzie "obslugiwalo"
tylko serwisy od niego (tego jednego wlasciwego) czy generalnie innych
tez? Dostep do serwisow BD-Live to sie jakos konfiguruje (dodaje
inne)?

Czy dostep do BD-Live serwisow mozna miec takze z uzyciem media
playerow (roznej masci, coraz ich wiecej) lub nowoczesniejszych
telewizorow z wyjsciem w swiat? A czy jest cos takiego jak BD-Live for
PC ?

Wiem, ze jest google, ale calego internetu nie da sie przeczytac!!
(:-) i dlatego szukam "skrotow wiedzy" u osob, ktore z pewnym rzeczami
sie spotkaly. Ja jak wiem, to takze przekazuje swoja wiedze. Mozecie
sprawdzic na grupach, ze sie udzielam.

Pozdrawiam wszystkich nawet tych o uwazaja innych za idiotow albo sa
idiotami. To tez ludzie.

--
ThinkXtra

BD-Live - opinie