BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.

Data: 2011-02-02 15:07:33
Autor: Jan Werbinski
BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.
BDI nie kłamie. W odróżnieniu od kontraktów jest odporny na działania spekulantów i odzwierciedla rzeczywistość.
Miesiąc temu pisałem, że leci na pysk. Nic się nie zmieniło i dalej spada do poziomu z 2008.
http://stooq.pl/n/?f=415929&c=0&p=a
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND

Pozdrowienia dla niedźwiadków.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-02 15:13:06
Autor: Jan Werbinski
BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.
Dodam jeszcze, że spadek przyspiesza w tempie dramatycznym.

Z 1600 na 1100 w miesiąc!!!

Podobny poziom był na przełomie 2008 i 2009 oraz w 2002.

Data: 2011-02-02 15:59:18
Autor: alibaba8

--

A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale przyglądałeś się wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

Data: 2011-02-02 16:04:39
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:2679.0000038d.4d497146newsgate.onet.pl...
A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale przyglądałeś się
wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

Kontrakty są oderwane od rzeczywistości. Porównaj wykres kontraktów sprzed 2-3 lat.

Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.
Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej gospodarki.

Data: 2011-02-02 16:24:46
Autor: alibaba8
> [...]

2-3 lat.

Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.

Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej

Wig20 wygląda tak samo. W/g tego wykresu handel morski zamiera od początku jego istnienia, oczywiście wykresu.

Data: 2011-02-02 17:51:29
Autor: Jan Werbinski
BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.
Zmień zakres, albo poszukaj na necie dane z ostatnich 10 lat.

Data: 2011-02-05 09:36:17
Autor: Loser
Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym
Ciao

Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym, jakim byl w latach 2003-8 , zreszta miewal wahania w duzo wiekszej skali, niz glowne indeksy swiatowe.

Jest to teraz wskaznik niszowy, a 90% z obecnego wygladu wykresu powiazane jest ze sprawami, ktore z "core" swiatowej gospodarki maja niewiele wspolnego.

Nie chce mi sie kolejny raz objasniac, ale wyszukaj dyskusje na watku "George" jakies 1,5 roku temu.

Ale nigdy wiedzy za wiele

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2011-02-05 11:25:05
Autor: Zbyszek
Dnia 05-02-2011 o 10:36:17 Loser <loser212@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

albo
http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/02/baltic-dry-index-czyli-nieczytaj-prasy.html

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-02-05 13:18:38
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Loser" <loser212@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iij5mh$8bl$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym,

Bo od 3 lat mamy sztuczną hossę wynikającą z druku pustego pieniądza.
Czyli BDI w dalszym ciągu działa.

Data: 2011-02-05 13:45:25
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d4d401f$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To dlaczego ten pusty pieniądz generuje wszędzie hossę, podaż, popyt i obrót tylko nie tu?

Data: 2011-02-05 16:33:04
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iijgpa$rvd$1news.onet.pl...

[...]

Bo to jest papierowa hossa. Na kontraktach. Ceny akcji rosną, tylko że transport surowców zamiera. Akcje rosną, bo nie ma co robić z tracącym wartość pieniądzem, a nie dlatego że zyski rosną.

Inflacja jest wysoka. Wystarczy spojrzeć na ceny złota, żywności itp. Z mojego koszyka wzrosła cena paliwa o 45% (podwyżka ceny i niemożność odliczenia VAT), żywność o około 10-30% (cukier 3,5 a rok temu po 2,7), energia el. o 8%, ZUS o 6%.

Inflacja w USA ruszy w górę. 2x2=4

Data: 2011-02-05 15:22:12
Autor: XXL
Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym
Hossa nie trwa 3 lata tylko niecałe 2. Rozpoczęła się w połowie lutego 2009r.
Gdyby ten pieniądz czyli dolar był tak całkowicie "pusty" jak napisałeś to
mielibyśmy już wysoką inflację i serię podwyżek stóp procentowych w USA a
tymczasem inflacja jest tam niska i stopy procentowe rekordowo niskie.
Jak to wytłumaczysz ?

Data: 2011-02-05 16:36:16
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iijpv4$3ot$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stopy są niskie, bo po co płacić więcej za depozyty jeśli można sobie nadrukować pieniędzy?
Niska inflacja jest przejściowa. Ruszy w górę z kopyta.
Jeszcze zależy czym mierzysz inflację.
Cena dolara papierowego spadła względem ceny dolara z czasów Bretton Woods, a to najlepiej obrazuje inflację.

Data: 2011-02-06 08:44:34
Autor: x
  XXL pisze:
[...]

Taaa, niska. W oficjalnych zakłamanych statystykach. Tak samo jak u nas, rabunek na całego. Stopy procentowe to są nisko.

Data: 2011-02-06 12:51:45
Autor: george

" XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:iijpv4$3ot$1inews.gazeta.pl...
[...]

30.us są w pobliżu 3-letnich maksów jeśli można zauważyć...

niskie to było na jesień 2008...

george

BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.