BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.

Data: 2011-02-02 15:59:18
Autor: alibaba8
BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.
BDI nie kłamie. W odróżnieniu od kontraktów jest odporny na działania

spekulantów i odzwierciedla rzeczywistość.

Miesiąc temu pisałem, że leci na pysk. Nic się nie zmieniło i dalej spada do

poziomu z 2008.

http://stooq.pl/n/?f=415929&c=0&p=a

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND

Pozdrowienia dla niedźwiadków.

--

A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale przyglądałeś się wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

Data: 2011-02-02 16:04:39
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:2679.0000038d.4d497146newsgate.onet.pl...
A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale przyglądałeś się
wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

Kontrakty są oderwane od rzeczywistości. Porównaj wykres kontraktów sprzed 2-3 lat.

Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.
Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej gospodarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-02 16:24:46
Autor: alibaba8
> [...]

2-3 lat.

Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.

Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej

Wig20 wygląda tak samo. W/g tego wykresu handel morski zamiera od początku jego istnienia, oczywiście wykresu.

Data: 2011-02-02 17:51:29
Autor: Jan Werbinski
BDI nie k?amie, b?dzie ci?g dalszy kryzysu.
Zmień zakres, albo poszukaj na necie dane z ostatnich 10 lat.