BDMV - jak nagra takie co

Data: 2015-01-27 15:38:51
Autor: Zebris
BDMV - jak nagra takie co
Mam na dysku hdd folder a w nim katalogi i pliki.
Jest to chyba jaki film (zgrany blue ray?)
Po wejciu do katalogu btmv mam katalogi (backup/clipinf/playlist/stream). S te pliki movieobject.bdmv oraz index.bdmv
W sumie katalog ma 6.5 gb. Ale drugi folder z tej kolekcji ma blisko 7 gb.
To dvd? Jak nagrac to w nero? Mona utworzy z tego iso i odpali na kompie? Czym, jak?

Data: 2015-01-27 15:43:12
Autor: Chris
BDMV - jak nagra takie co
W dniu 2015-01-27 o 15:38, Zebris pisze:
[...]

A wiesz co to s zabezpieczenia przed kopiowaniem ?
Bez odpowiedniego programu nie skopiujesz pyty BD.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2015-01-27 17:30:49
Autor: Przemysaw Ryk
BDMV - jak nagra takie co
Dnia Tue, 27 Jan 2015 15:43:12 +0100, Chris napisał(a):

W dniu 2015-01-27 o 15:38, Zebris pisze:
Mam na dysku hdd folder a w nim katalogi i pliki.
Jest to chyba jakiś film (zgrany blue ray?)
Po wejściu do katalogu btmv mam katalogi
(backup/clipinf/playlist/stream). Są też pliki movieobject.bdmv oraz
index.bdmv
W sumie katalog ma 6.5 gb. Ale drugi folder z tej kolekcji ma blisko 7 gb.
To dvd? Jak nagrac to w nero? Można utworzyć z tego iso i odpalić na
kompie? Czym, jak?

A wiesz co to są zabezpieczenia przed kopiowaniem ?
Bez odpowiedniego programu nie skopiujesz płyty BD.

Skąd przekonanie, że każda płyta BD jest zabezpieczona?

Tutaj wydaje mi się, że nastąpiło po prostu chamskie skopiowanie plików na
dysk, bez robienia obrazu płyty.

[ Męskie: „I dlaczego ona się obraziła? Przecież nic takiego nie           ]
[ powiedziałem!” przypomina bardzo kobiece: „Nie wiem dlaczego się zepsuło?]
[ Ja tego nie ruszałam, samo się zrobiło!”.               (JoeMonster.org) ]

Data: 2015-01-28 08:10:42
Autor: Chris
BDMV - jak nagrać takie coś
W dniu 2015-01-27 o 17:30, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Skoro to film to jest zabezpieczona.

Tutaj wydaje mi się, że nastąpiło po prostu chamskie skopiowanie plików na
dysk, bez robienia obrazu płyty.

Pewnie tak.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-28 12:34:53
Autor: Przemysaw Ryk
BDMV - jak nagrać takie coś
Dnia Wed, 28 Jan 2015 08:10:42 +0100, Chris napisał(a):

A wiesz co to są zabezpieczenia przed kopiowaniem ?
Bez odpowiedniego programu nie skopiujesz płyty BD.

Skąd przekonanie, że każda płyta BD jest zabezpieczona?

Skoro to film to jest zabezpieczona.

O'rly? Zmajstrowanie materiału na BD bez wstawiania zabezpieczeń jest
awykonalne?

(ciach…)

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

Data: 2015-01-28 12:38:47
Autor: Chris
BDMV - jak nagrać takie coś
W dniu 2015-01-28 o 12:34, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Nie, ale w 99% filmy na BD są zabezpieczone przed kopiowaniem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-28 13:16:13
Autor: Stregor
BDMV - jak nagrać takie coś
Nie, ale w 99% filmy na BD są zabezpieczone przed kopiowaniem.  *

* Na podstawie sondażu przeprowadzonego przez OBOP na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie osób powyżej 15 roku życia

;) Nie żebym się czepiał, czy miał cokolwiek do powiedzenia w kwestii zabezpieczeń BD, ale mam uczulenie na "99%"

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2015-01-28 13:37:31
Autor: Chris
BDMV - jak nagrać takie coś
W dniu 2015-01-28 o 13:16, Stregor pisze:
[...]

A proszę bardzo, dl manie to nie problem. A żeby być w temacie to płyty zabezpiecza się przed kopiowaniem DRM tak żeby chronić prawa autorskie.

Nie stanowi to już problemu bo system zabezpieczeń został złamany tylko wymaga programu do kopiowania np. anydvd (o ile pamiętam) gdzie jest kasowane w/w zabezpieczenie i bez problemu wtedy można płytę kopiować albo odpalać z dysku.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-28 21:54:53
Autor: Przemysaw Ryk
BDMV - jak nagrać takie coś
Dnia Wed, 28 Jan 2015 12:38:47 +0100, Chris napisa(a):

O'rly? Zmajstrowanie materiau na BD bez wstawiania zabezpiecze jest
awykonalne?

Nie, ale w 99% filmy na BD s zabezpieczone przed kopiowaniem.

Ale skd pewno, e to akurat zrzucona zawarto z pyty z jakim filmem?
Skd pewno, e to akurat materia rdowo zabezpieczony? :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie tyle grony jest rosyjski czog, co jego pijana zaoga.              ]

Data: 2015-01-29 18:49:57
Autor: animka
BDMV - jak nagrać takie coś
W dniu 2015-01-28 12:38, Chris pisze:
[...]

Skoro te filmy są już na jakimś dysku to znaczy, że nie były zabezpieczone.
Mogą mieć natomiast uprawnienia innego administratora/użytkownika, ale uprawnienia można zmienić.

--
animka

Data: 2015-01-30 03:34:53
Autor: Przemysaw Ryk
BDMV - jak nagrać takie coś
Dnia Thu, 29 Jan 2015 18:49:57 +0100, animka napisał(a):

[...]

Gwiazda w formie…

[ Fortuna to niestała dziwka.                                              ]
[                                   (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]

Data: 2015-01-27 17:30:49
Autor: Przemysaw Ryk
BDMV - jak nagra takie co
Dnia Tue, 27 Jan 2015 15:38:51 +0100, Zebris napisa(a):

[...]

Sprbuj ImgBurn i w nim utworzy obraz, potem podmontowa np. w Daemon Tools
i sprawd, czy jaki odtwarzacz filmw to zapie. Pewnoci nie mam adnej,
czy to ruszy, ale moe cokolwiek. :(

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Bg jest hipotez konieczn dla zaspokojenia rozumu.           (I. Kant) ]

Data: 2015-01-27 17:44:31
Autor: Dawid
BDMV - jak nagra takie co
[...]

http://www.pavtube.cn/guide/convert-bdmv-to-avi-mp4-mov.html