BDW testo motocyklowych

Data: 2009-03-30 20:16:27
Autor: Karambol
BDW testo motocyklowych
Niedawno w watku 'Marcowy numer Motocykla' narzekalismy na merytoryczna bide.

A jednak sie da!  Proponuje taki oto test LC4 620 SC:)

http://www.youtube.com/watch?v=qWIffoJUwUg

--

Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-03-30 22:00:00
Autor: Alti
BDW testo motocyklowych

Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqr29n$6g1$1news.wp.pl...
Niedawno w watku 'Marcowy numer Motocykla' narzekalismy na merytoryczna bide.

A jednak sie da!  Proponuje taki oto test LC4 620 SC:)

http://www.youtube.com/watch?v=qWIffoJUwUg

Mistrz!
Krótko, merytorycznie i na temat.

Wojtek

Data: 2009-03-31 08:03:16
Autor: Mystik
BDW testo motocyklowych
Cześć

Użytkownik "Alti" <alti71@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqr8bb$h23$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=qWIffoJUwUg

Mistrz!
Krótko, merytorycznie i na temat.

Ratunku. "Panowie, to jakaś masakra jest".
Ja rozumiem, że są to wyartykułowane przemyślenia kierowcy motocykla, ale nie myślałem, że język polski jest tak ograniczony :/

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-31 07:52:03
Autor: cornold
BDW testo motocyklowych
Mystiknapisal

[...]

Witam
Przyznam że przesadziłem:) Ta maszyna budzi we mnie straszne emocje. Wystarczy że dotknę manetki gazu, ba.. nawet jak spojrzę na tą pomarańczę to mi adrenalina skacze ;) Tak jak napisałem na tubie, filmik nagrałem dla znajomków z działu offrode z forum www.motoczewa.pl chciałem się pochwalić moto :) . Na Tubie mam kilka podobnych głupkowatych fimików które raz na jakiś czas zamieszczam a później usuwam.  Skoro moja "recenzja" Wam się "podoba" to zostawię ją jeszcze na jakiś czas ;) Pozdrawiam i życzę szerokości i przyczepności ( ale tylko tam gdzie jej potrzebujecie ;P )

BDW testo motocyklowych