BEDZIE OSTRO: Cala prawda o PANSLAVISCIE.

Data: 2011-07-19 14:10:50
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
BEDZIE OSTRO: Cala prawda o PANSLAVISCIE.
99 procent ludzi jest do niczego. Kazdy z nas ma swoje za uszami.
O wszystkich mozna mowic negatywnie.

Okey. Mowmy. Ale darujcie sobie teksty w rodzaju: NASRAM NA GROB itd.

Jesli Panslavista powiedzial, ze: "dobrze, ze Kuron zmarl" to nie ma sprawy. Mowmy
o tym.  Szkoda ze to powiedzial.
Ale to tylko Usenet. Tutaj nikt nie jest soba.

Kazdy ma jakas "gebe", kazdy "gra". Albo przynajmniej zdecydowana wiekszosc.

Mysle ze w realu Panslavista byl inny.

Ale nie mowmy, ze: "to byl morderca, gwalciciel, porywacz krów". Nie mowmy
"SB-ek" - ja tak mowilem, jak z nim "walczylem". Ale to byla walka
z przymrozeniem oka. Mysle, ze Panslavista o tym wiedzial (mam taka nadzieje).

I MOGL SIE BRONIC! Moglismy pyskowac i okey. On mnie nazwal "parchem",
ja go "SBekiem" i kazdy z nas klad sie spac z przeswiadczeniem dobrze wykonanej roboty. :)

Nie ma dowodow na to ze byl w SB,
a wszystko co pojawialo sie na grupach BYLO SPREPAROWANE.

W ten sposob mozna tak o kazdym powiedziec.

Taka jest prawda.

Mowmy rzeczowo, ale nie TAPLAJMY SIE W GNOJU, okeu ???

BEDZIE OSTRO: Cala prawda o PANSLAVISCIE.