BEZ CENZURY

Data: 2011-07-01 14:34:49
Autor: boukun
BEZ CENZURY
http://www.youtube.com/watch?v=xAMM7nwrkWE

Cała Polska tak myśli i to jest jedyny uczciwy sondaż na ten reżim...

boukun

Data: 2011-07-01 15:32:14
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 14:34, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xAMM7nwrkWE

Cała Polska tak myśli i to jest jedyny uczciwy sondaż na ten reżim...

Jak każde kołtuństwo *całą* Polską sobie ryj wyciera...

Data: 2011-07-01 16:42:29
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuki90$rpo$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-01 14:34, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xAMM7nwrkWE

Cała Polska tak myśli i to jest jedyny uczciwy sondaż na ten reżim...

Jak każde kołtuństwo *całą* Polską sobie ryj wyciera...

Jeśli nie czytasz reżimowej telegazety i nie oglądasz łże mediów, to jesteś w stanie dostrzec na stronie chociażby właśnie 123 telegazety TVP1 i TVP2, że wszyscy niezależnie myslący myślą tak samo jak ja!

A tępaki to się skupili na propagandzie PO i PiS, co widać tu i słychać...

boukun

Data: 2011-07-01 17:25:57
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 16:42, boukun pisze:

[...]

To gdzie w tym gównie *CAŁA POLSKA* ? Nic się nie różnisz od tego PiS`owatego kołtuńca. Co komentarz paranoików, to niby cała Polsa za tym kołtuńswem stoi. A WON!

A tępaki to się skupili na propagandzie PO i PiS, co widać tu i słychać...

Gówno mnie interesuje, kto za kim i z kim. Dobre sobie, by grupka fanatycznych ideologicznie kołtunów wypowiadała się za całą Polskę. Heh nie bądź śmieszny. Zresztą... Kołtuńskie to jak .......

Data: 2011-07-01 23:01:45
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iukou8$luk$1news.onet.pl...
[...]

Nic się nie różnisz od POwatego gówna. Tylko kołtuństwo wybiera PO-PiS-SLD, ponad 50% obywateli z tym kurestwem nie chce mieć nic wspólnego i się w zgubne idiotyzmy pt. "wybory" bez prawa wyboru nie angażuje...
Największe kołtuństwo okupuje tę grupę, jak widzę, poza tą grupą nie widzisz życia...

boukun

Data: 2011-07-01 23:13:01
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:01, boukun pisze:

[...]

A co mamy kołtunie wybierać? Jest jakaś alternatywa na polskiej scenie politycznej? Czyżby była jakaś partyjka o której nic nie wiem? Może Piszesz o tych idiotach krasnalach ;-P Pełna gęba frazesów... Szkoda, bo politycznie się nie wybijesz i nie pisz mi tu o Żydach... Świetna wymówka dla kołtuństwa. :>

Największe kołtuństwo okupuje tę grupę, jak widzę, poza tą grupą nie
widzisz życia...

Musisz sobie zakupić nowe patrzałki... :-) Ostatnio bardzo rzadko tu zaglądam... Szkoda, bo widzę, że kołtuństwo się rozmnożyło...

Data: 2011-07-01 23:16:55
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuld90$4oi$1news.onet.pl...
[...]

Nie, dla głupków nie ma żadnej alternatywy. Niewolnik urodził się niewolnikiem i niewolnikiem zdechnie...
Akurat dlas ciebie stworzyli te swoje igrzyska, innego systemu sobie nie wyobrażasz...

boukun

[...]

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2011-07-01 23:23:06
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:16, boukun pisze:

[...]

Bo jej nie ma kołtunku... :> Nacjonalistyczne hasełka wsadźcie sobie w dupę :> XXI jakbyś przegapił ;-p Ze swoimi postulatami tylko się ośmieszacie :> Lepiej idźcie drogą Kononowicza... Nic nie będzie 'jeśli kiedyś dojdziecie do władzy' ;-p

Data: 2011-07-01 23:24:34
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuldru$6pd$1news.onet.pl...
[...]

Nie chcę się powtarzać, ale niewolnik urodził się niewolnikiem i niewolnikiem zdechnie. Bandziorów sobie zawsze będzie obierał za panów...

boukun

Data: 2011-07-01 23:34:28
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:24, boukun pisze:

[...]

Ty się za to urodziłeś wolny :> Kobieta zapierdziela w tym imperialnym świecie... Źle ci? Nie widzę was na politycznej scenie... Oo sorry widze was na demonstracjach z zakrytymi ryjami, ryczący swoje debilne hasełka :> Ależ jesteście debilni... Gdzie ta ewolucja pobłądziła... :>

Data: 2011-07-01 23:38:34
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuleh8$9cl$1news.onet.pl...
[...]

Na jakiej politycznej scenie? Ten system jest skorumpowany i zgniły do kości i należy go całkowicie zmienić...

boukun

Data: 2011-07-01 23:43:55
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:38, boukun pisze:

[...]

Otóż to, nie widać was :> Ciebie i twoich poglądów :> JKM?

Ten system jest skorumpowany i zgniły do
kości i należy go całkowicie zmienić...

Rusz dupę i zacznij zmieniać... Żalisz się jak typowa kuchta co jej zmywarka nawaliła... Wybory olewasz, ale do komentowania ruszasz jako pierwszy... Co za ludzie... Paranoicy :)

Data: 2011-07-01 23:44:49
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulf2u$bj4$1news.onet.pl...
[...]

Ale za to widać w telegazecie TVP1 na stronie 123. Wracamy do tematu. Co wolna Polska sądzi o tej zajebanej scenie...

[...]

Wybory to jest ICH teatrzyk, w tym przedstawieniu biorą udział tylko debile zniewoleni...

boukun

Data: 2011-07-01 23:50:15
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:44, boukun pisze:

Otóż to, nie widać was :> Ciebie i twoich poglądów :> JKM?

Ale za to widać w telegazecie TVP1 na stronie 123. Wracamy do tematu. Co
wolna Polska sądzi o tej zajebanej scenie...

Oo Telegazeta :> Nie pamiętam kiedy zajrzałem na telegazetkę :> Może skorzystajcie z Facebook`a :>

[...]

Tak, a wy wyzwoleni robicie z siebie idiotów na telegazecie ;-) BRAWO!

Data: 2011-07-01 23:52:03
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulfeq$bj4$3news.onet.pl...
[...]

Facebook to raczej dla ciebie, niczym sie prawdę mówiąc pewno nie różni od tutejszej psp...

[...]

W przeciwieństwie do tytejszych idiotów, spierających się co jest lepsze, PiS czy PO, kiła czy rzeżączka, ludzie piszący BEZ CENZUEY na str. 123 telegazety TVP1 są naprawdę wolnomyślicielami...

boukun

Data: 2011-07-01 23:58:18
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:52, boukun pisze:

[...]

Nie ma mnie na tym gówienku :>

[...]

Myślą, że tym trafią do większej rzeszy odbiorców? :> Wybacz, ale zaraz padnę ze śmiechu :)

Data: 2011-07-01 23:59:06
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulftt$e6p$2news.onet.pl...
[...]

A ty myślisz, że wolni ludzie zamierzają trafiać do większej rzeszy odbiorców? Wolny człowiek się nie nakręca i nie nagania na reżim PO tak jak ty... Wolny człowiek mówi publicznie tylko to co o tym wszystkim myśli...

boukun

Data: 2011-07-02 00:07:26
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:59, boukun pisze:

Myślą, że tym trafią do większej rzeszy odbiorców? :> Wybacz, ale
zaraz padnę ze śmiechu :)

A ty myślisz, że wolni ludzie zamierzają trafiać do większej rzeszy
odbiorców?

Nie powinni? Czujecie się pewnie jak w podziemiu, osaczeni, wyjdźcie z kanałów zachowując się jak kulturalni ludzie, a nie jak małpy ściągnięte siłą z drzewa...

Wolny człowiek się nie nakręca i nie nagania na reżim PO tak
jak ty...

Ależ ja się nie nakręcam... Mam poczucie stabilności, normalności...

Wolny człowiek mówi publicznie tylko to co o tym wszystkim
myśli...

No więc ja napiszę co o tym myślę... Opozycji nie ma... Ta która mieni sie jako opozycja jest antypolskim kołtuństwem, który działa przeciwko RP, aby dostać się do koryta... Nie widzę *żadnej* alternatywy wobec PO. Przynajmniej na dzień dzisiejszy...

Data: 2011-07-02 00:10:34
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulgf1$giv$1news.onet.pl...
[...]

A według mnie, jesteś jednym z kolesi z PełObandy. Czerpiesz profity pierdząc w stołek i boisz się, że ci się koryto jutro urwie... Żyjecie z ludzkich podatków, a Polskę macie daleko w dupie, a co najgorsze, wysługujecie się obcym, będąc na obcych usługach...

boukun

Data: 2011-07-02 00:20:11
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-02 00:10, boukun pisze:

[...]

W przeciwieństwie do ciebie, płacę podatki prowadząc własną firmę i płacę na twój zasiłek jeśli masz do niego prawo... Nie zarzucaj mi bezpodstawnie żerowanie na polskim podatniku... To ja dopłacam do takich jak ty. Czy to PiS, czy PO... Rzecz w tym jak jesteśmy postrzegani... Za kołtuńskiej polityki jakikolwiek/czegokolwiek  eksport był utrudniony... Jak sądzę za twoim przykładem byłoby jeszcze gorzej...

Data: 2011-07-02 00:52:52
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulh6v$j4d$1news.onet.pl...
[...]

Ty wiesz, o czy ty w ogóle pierdolisz? Rzecz w tym, jak jesteśmy okradani i zniewalani..., a nie postrzegani u chuj wie kogo...

boukun

boukun

Data: 2011-07-02 00:58:40
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-02 00:52, boukun pisze:

[...]

Ty nie masz bladego pojęcia czym jest wolny rynek... Od czasu podpierdalania przez ciebie świńskich tusz wiele się zmieniło...  ;-p Cóż... Wolny rynek, wolny wybór ;-p

Data: 2011-07-02 13:16:31
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuljf3$ra7$1news.onet.pl...
[...]

Koniowi na uszy... Wolna amerykanka dla złodzieji u koryta, to jest tem wasz cały wolny rynek. Bandytyzm bez jakiegokolwiek umiaru i kontroli...

boukun

Data: 2011-07-03 22:46:14
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-02 13:16, boukun pisze:

[...]

Jak stary bolszewicki nierobek może znać znaczenie wolnego rynku? :> Okradałeś za komuny, a jęczysz że teraz kradną? :> Powinieneś się odnaleźć w nowej rzeczywistości :)

Data: 2011-07-04 05:48:40
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuqken$2ri$1news.onet.pl...
[...]

Często złodziej sam krzyczy, łapać złodzieja...
Ty jesteś jednak menda reżimowa Lorn... W tej rzeczywistości mogą się odnaleźć tylko Żydzi i szabesgoje...

boukun

Data: 2011-07-05 23:30:41
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-04 05:48, boukun pisze:

Jak stary bolszewicki nierobek może znać znaczenie wolnego rynku? :>
Okradałeś za komuny, a jęczysz że teraz kradną? :> Powinieneś się
odnaleźć w nowej rzeczywistości :)

Często złodziej sam krzyczy, łapać złodzieja...

Jakoś ty nie krzyczałeś :>

Ty jesteś jednak menda reżimowa Lorn... W tej rzeczywistości mogą się
odnaleźć tylko Żydzi i szabesgoje...

Taka ze mnie reżimowa menda jak z ciebie pracujący mąż/ojciec :> Wszędzie widzisz Żydów złodziei, ale jak sam kradłeś było ok :> Cóż...

Data: 2011-07-02 03:03:25
Autor: cirrus
BEZ CENZURY
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iule5r$su6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Fakt, ze jesteś niewolnikiem i od głupoty nigdy sie nie uwolnisz.

--
stevep

Data: 2011-07-02 13:17:47
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iulqov$b9a$1news.vectranet.pl...
[...]

Steve, na twoje reżimowe brednie patrzę przez palce...

boukun

Data: 2011-07-02 14:53:47
Autor: cirrus
BEZ CENZURY
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iumven$ff7$1mx1.internetia.pl...
[...]

I bardzo słusznie bo ciebie z bredni nikt nie wyleczy.

--
stevep

Data: 2011-07-01 20:57:41
Autor: jadrys
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 14:34, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xAMM7nwrkWE

Cała Polska tak myśli i to jest jedyny uczciwy sondaż na ten reżim...

boukun

To twĂłj autorski filmik?

Data: 2011-07-01 21:16:09
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 20:57, jadrys pisze:
[...]

O cholera, faktycznie to jego :> Czyli takim sam kołtun...

Data: 2011-07-01 21:22:59
Autor: jadrys
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 21:16, Lorn pisze:
[...]

Nie kołtun tylko człowiek który nie daje się zbałamucić byle komu. Gdyby było więcej takich ludzi jak boukun w Polsce to nie rządzili by nią sprzedawczyki..

Data: 2011-07-01 21:24:55
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 21:22, jadrys pisze:
[...]

Może jest ich więcej :> Akcja na facebook`u? :> Zbierzcie się i działajcie... Bo mnie już kurwica zalewa słysząc kolejne łgarstwo w stylu 'CAŁA POLSKA'.

Data: 2011-07-03 21:36:59
Autor: jadrys
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 21:24, Lorn pisze:

[...]

Dorośniesz, to i pewnie zrozumiesz kiedyś pewne rzeczy.

Data: 2011-07-03 22:43:16
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-03 21:36, jadrys pisze:
[...]

Nie jestem w stanie zrozumieć ludzkiej głupoty... Nie mam też ochoty jej nobilitować. :> Nie mam w zwyczaju mawiać, że poglądy jakie ja podzielam są na ustach całej polski, a ci co sobie nią mordę wycierają, są niczym innym jak reinkarnacją bolszewizmu.

Data: 2011-07-07 21:29:48
Autor: jadrys
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-03 22:43, Lorn pisze:
[...]

Kiedyś może zrozumiesz na czym polega głupota wieku młodego.

Data: 2011-07-01 23:05:33
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iul6ds$8p2$1news.onet.pl...
[...]

Kołtuństwo to wyborcy reżimu PO-PiS...
 To największe debile niewolniki...

boukun

Data: 2011-07-01 23:18:59
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:05, boukun pisze:

[...]

Zapodaj alternatywę ;-p :>

Data: 2011-07-01 23:18:57
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuldk6$4oi$2news.onet.pl...
[...]

Alternatywą jest rewolucja..., prawdziwa rewolucja. Przyjdzie czas, że się obudzisz...

boukun

Data: 2011-07-01 23:25:52
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:18, boukun pisze:

[...]

Oo to jak kołtuński PiS... Czyli jesteś kołtunem. Może nie słuchasz RM, zdejmujesz krzyże, ale nie różnisz się od tego paranoicznego kołtuństwa... :> Rewolucja... Kurwa idź cie się leczyć...

Data: 2011-07-01 23:25:52
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iule13$6pd$2news.onet.pl...
[...]

Bandytów trzeba wysadzić z siodła...

boukun

Data: 2011-07-01 23:36:13
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:25, boukun pisze:

[...]

reĹźim...

[...]

Taką gadką, to siebie możesz wysadzić... :>

Data: 2011-07-01 23:40:50
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulekg$9cl$2news.onet.pl...
[...]

Jeszcze dwa, trzy lata i sam system zdechnie. A propos, PiS niczym się szczególnym nie różni od PO, ta sama okragłostołowa głajcha i rządzą według układu na zmianę, dzięki polskiemu zniewolonemu kołtuństwu...

boukun

Data: 2011-07-01 23:46:30
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:40, boukun pisze:

[cut]

Taką gadką, to siebie możesz wysadzić... :>

Jeszcze dwa, trzy lata i sam system zdechnie.

Możemy się założyć... :-p jeszcze nie było w historii polski takiej opozycji, która strzelałaby sobie w stopę windując słupki poparcia partii rządzącej :)

A propos, PiS niczym się
szczególnym nie różni od PO, ta sama okragłostołowa głajcha i rządzą
według układu na zmianę, dzięki polskiemu zniewolonemu kołtuństwu...

Jasne... Za to Tusk zamiast Kaczyńskiego w magdalence za kelnera robił ;-p

Data: 2011-07-01 23:49:15
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulf7p$bj4$2news.onet.pl...
[...]

Bo taki jest układ. Nie ma dzisiaj czegos takiego jak opozycja. Opozycja to ja i ci wszyscy, którzy nie dają się wciągać w tetrzyk rezimu pt. "wybory"..

[...]

Tusk rpobił w różnych UWolskich pookragłostołowych układach, od KLD zaczynając, a wokół niego kto sie otacza? Kogo za doradców ma prezydent? Od świdnickich Żydów, po warszawskich...

boukun

Data: 2011-07-01 23:56:26
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:49, boukun pisze:

[...]

Dzięki temu działacie na rzecz tego hmm... *mini* :> Im mniej tym lepiej ;> Jarzysz?

[...]

Wiesz dlaczego wolę PO od tych wszystkich debilnych partyjek? Dlatego, że każdy może znaleźć tam swoje miejsce... Ideologicznie wielu pasuje do PiS`u, SLD... Jak ja kurwa nienawidzę nacjonalistycznej debilnej hołoty UHM.

Data: 2011-07-02 00:01:34
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulfqd$e6p$1news.onet.pl...
[...]

Każdy koleś z układu, ważne jest dla nich tylko kolesiostwo i doraźny profit i koryto dla nich i rodzinki. A po nich to choćby potop... Wyprzedali złodzieje już prawie całą Polskę, długo to nie potrwa...

boukun

Data: 2011-07-02 00:09:55
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-02 00:01, boukun pisze:

[...]

Było nam nie walczyć z komuną, byśmy nie wyprzedawali majątku, a wolny rynek byłby nadal w podręcznikach szkoły podstawowej jako ZŁO.

Data: 2011-07-02 00:13:51
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iulgjm$giv$2news.onet.pl...
[...]

Nikt z "komuną" nie walczył. Już nawet w 1956 w Poznaniu chodziło tylko o podwyżki... Wolny rynek to pusty slogan http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

boukun

Data: 2011-07-02 00:22:25
Autor: Lorn
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-02 00:13, boukun pisze:

[...]

o podwyĹźki...

Podobno tylko o kotleta... Oo o podwyżki kotleta w zakładowej kantynie :>

Wolny rynek to pusty slogan

I tak w waszych chorych umysłach pozostanie... Najgorsze jest to, że w to wierzycie :> Cóż... Paranoicy.

Data: 2011-07-02 03:05:54
Autor: cirrus
BEZ CENZURY
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iule9l$tlj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Najlepiej paĹşdziernikowa bolszewiku.

--
stevep

Data: 2011-07-02 13:19:15
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iulqtk$cd2$1news.vectranet.pl...
[...]

Październikową to zrobili ojcowie potomków dzisiejszego żłobu... Co chwila zmieniacie system tylko pod siebie http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

boukun

Data: 2011-07-02 14:54:36
Autor: cirrus
BEZ CENZURY
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iumvhf$fsn$1mx1.internetia.pl...
[...]
ten reĹźim... boukun
[...]

Ale stalinowsko- leninowskie ciągoty u ciebie dominują.

--
stevep

Data: 2011-07-02 16:36:59
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iun4ee$8mc$1news.vectranet.pl...
[...]

Ja się urodziłem za Gomułki, w okresie, kiedy Polacy się na krótko rządzili sami i było mi z tym dobrze...

boukun

Data: 2011-07-03 03:48:05
Autor: cirrus
BEZ CENZURY
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iunb49$5b3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bo zaraz po urodzeniu nic nie rozumiałeś.

--
stevep

Data: 2011-07-01 23:04:38
Autor: boukun
BEZ CENZURY

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iul5ci$503$1news.onet.pl...
[...]

To mój filmik z dzisiejszego południa, ale wypowiedzi na stronie 123 telegazety TVP1, które czytam, są różnych, mądrych obywateli Polski, choć całkiem zblizone do moich tu często prezentowanych... Można by powiedzieć, moja szkoła...

boukun

Data: 2011-07-03 21:36:55
Autor: jadrys
BEZ CENZURY
W dniu 2011-07-01 23:04, boukun pisze:

[...]

E tam, zdecydowana większość ludzi z ktĂłrymi rozmawiam myśli i mĂłwi  tak samo. A ciebie z pewnością nie znają.

BEZ CENZURY