BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !

Data: 2009-03-28 01:34:34
Autor: PSYLO
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !
Jan [EB] BOI1Q pisze:
IMHO - upadli na dno!

Przyznaj się, jaki przystanek Ci skrytykowali? ;)

--
PSYLO

Data: 2009-03-28 02:50:31
Autor: Wild Root
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !
 W poście <gqjrrs$f89$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Przyznaj się, jaki przystanek Ci skrytykowali? ;)

Myślę, że w tym co pisze przedmówca jest trochę prawdy. Co innego, gdy ktoś
był obejrzał auto, przejechał się nim, a co innego gdy ktoś z fotek wróży.
Co prawda auto mojej siostry nie jest na sprzedaż, ale aż korci mnie aby im
foty podesłać, bo akurat auto miało wymieniany przedni zderzak i maskę,
prawą lampę i szybę. Zderzak, bo siostrzyczka cofała w prawo i jej przód w
lewo nadszedł (a to takie dziwne, prawda? :P No cóż świeżo PJ wtedy
odebrała...), a maskę jakieś rok później spadła sobie cegła. Szyba i lampa
to efekt remontów nowoczesną technologią dróg i wyskakujących spod kół
ciężarówek tych kamyczków, co to nimi utwardzają asfalt. Ciekawe ile
dzwonów by się dopatrzyli... :)

--
Wild Root

Data: 2009-03-28 08:42:00
Autor: Adam Foton
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !
to efekt remontów nowoczesną technologią dróg i wyskakujących spod kół
ciężarówek tych kamyczków, co to nimi utwardzają asfalt. Ciekawe ile
dzwonów by się dopatrzyli... :)

Nie tak dawno jeden ze sprzedajacych opisal jakie usterki zaliczylo auto, wyliczyl na ktorych elementach widac odpryski i rysy, a jeden nawet byl wymieniany przez serwis.

Rozgorzala dyskuja. Jury stwierdzilo, ze w/w opis to przykrywka dla innego tajemniczego i strasznego wydarzenia, ktore musialo spotkac to auto i sprzedajacy chce tym chwytem odwrocic uwage od brutalnej prawdy :)

AF

Data: 2009-03-28 22:48:08
Autor: Waldek Godel
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !
Dnia Sat, 28 Mar 2009 01:34:34 +0100, PSYLO napisał(a):

IMHO - upadli na dno!

Przyznaj się, jaki przystanek Ci skrytykowali? ;)

Najwidoczniej koszmarny skoro zadał sobie tyle trudu, żeby stworzyć ten
wątek i wypocić w nim siedem postów tworząc inne zmyślone tożsamości.
To musi być handlarzyna - bo jest debilem któremu wydaje się, że jest
anonimowy w internecie. W każdym razie - to świetna reklama strony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !