BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !

Data: 2009-03-28 19:23:51
Autor: Maciek Szulczak
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !
Użytkownik "Jan [EB] BOI1Q"
Na poczatku swietny portal pokazujacy auta ktore ktos obejrzal i poddaje
ocenie a dzisiaj DNO.
Albo handlarze ktorzy wzajemnie sie oczerniaja opisujac auta konkurencji
albo PSEUDOfachowcy
typu BLANKER (moderator) ktorzy ze zdjec zrobionych telefonem komorkowym sa
w stanie ocenic ze auto jest powypadkowe czy tez : cyt."wyklepane z
przystanka".
No i trzecia grupa ludzi to pedalki ktore w kilkunasto letnich autkach
dziwia sie ze jest otarcie,wgniecenie czy tez element lakierowany.
A juz rozwalil mnie gosciu ktory w starym "kultowym" Saabie (chyba 23
letnim) czepial sie ... wytartych pedalow czy tez podwojnej wartwy lakieru.
IMHO - upadli na dno!

Fachowcy pelna geba a najlepszy jest wlasnie pan Blanker (na motoryzacyjnych
forach nazywamy glupkiem) i niejaki
Kris75 (spec od autek w kolorze srebrnym). Obaj panowie niczym internetowi
detektywi oceniaja i punktuja rozne autka nawet
ze zdjec zminimalizowanych do wielkosci windowsowej ikonki ;0
Saaba tez widzialem, cytuje zawiedzionego kupujacego:
*** "Maglownica cieknie, pedaly wytarte jakby miał dużo więcej niż 214 tys.
Ktoś majstrował przy kokpicie bo są odstające plastiki. Na prawym przednim
nadkolu szpachla, uszczelki w szybach wyglądają na nie spasowane, szyber
pordzewiały, ogólnie miałem wrażenie że cały był lakierowany.
A miało być tak pięknie  właściciel zapewniał ze lakier oryginał i w 100%
bezwypadkowy. Jedynym minusem miała być odrobina rdzy na drzwiach... Szkoda
że musiałem jechać aż do Bydgoszczy żeby przekonać się jak jest na
prawdę..." ***
link : http://bezwypadkowe.net/f220/saab-900-bydgoszcz-4121/

nie wiem ile ma lat bo nie mam tam konta, ale ten tekst ze wyglada jakby
mial wiecej jak 200 tys. przebiegu mnie rozwala :) najwazniejsze
ze sa w tym kraju ludzie ktorzy wierza ze sa samochody ktore robia rocznie
nawet ponizej 10 tys. km

Data: 2009-03-28 20:06:21
Autor: Edek Zabrze
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !

Użytkownik "Maciek Szulczak" <m.szulczak@profil.pl> napisał w wiadomości news:gqlq0p$qim$1news.wp.pl...

Fachowcy pelna geba a najlepszy jest wlasnie pan Blanker (na motoryzacyjnych
forach nazywamy glupkiem) i niejaki

ciekawostka jest taka ze pan Blanker to albo handlarz albo osoba zwiazana z pewnym komisem ktory sprzedaje glownie
powypadkowe zlomiarstwo! kiedys na forum bodajze audi byla dyskusja o Blankerze i to wyszlo.
generalnie facet to prostak, troche zakompleksiony ale handluje takimi smieciami ze szok czytalem na audi klub ze
sprzedawal A8 z silnikiem diesla gdzie w papierach byl silnik benzynowy ;)
o dziwo nikt jego komisu nie moze umiescic na bezwypadkowe.net a to ze segreguja tresc to juz norma.
moderatorzy weryfikuja to co ich userzy wypisuja.

Data: 2009-03-28 21:08:26
Autor: Marcin
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !

Użytkownik "Edek Zabrze" <zabrzeed@onet.pl> napisał w wiadomości news:gqlsfb$s86$1news.wp.pl...

[...]

nie tylko blanker jest z tego towarzystwa handlarzem
jeszcze conajmniej dwoch moderatorow dorabia sobie na auto-smiecio-handlu!
chlopcy owineli sobie wokol paluszka sporo polglowkow ktorzy chronia im tylki i objezdzaja
konkurencje
nawet danych kontaktowych nie ma na tak "profesjnalnym" portalu!

Data: 2009-03-28 22:52:37
Autor: ZbyszEK
BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !

Użytkownik "Edek Zabrze" <
moderatorzy weryfikuja to co ich userzy wypisuja.

Tak to prawda! Kasuja niewygodne posty,blokuja konta osobom ktore
maja inne zdanie.
To portal dzieci dedykowany dzieciakom,ewentualnie zakompleskionym facetom
ktorych szlag trafia ze ktos ma lepszy i mocniejszy wozek niz oni sami!
A Blanker to slynny handlarz nazwyany na forach >glupkiem< bo wszedzie tam gdzie
sie pojawia budzi smiech w ludziach opowiadajac niestworzone rzeczy.

BEZWYPADKOWE.NET ? opinie !