BF BC 2

Data: 2010-04-10 08:10:11
Autor: @dams
BF BC 2

Użytkownik "lennox79" <lennox24@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpmptc$f65$1@inews.gazeta.pl...
Aloha,

Od tygodnia jestem właścicielem pięknej i cichej PS3( jakaż to ulga po 2 latach użytkownaia xklocka);) i jeszcze dużo rzeczy muszę się o niej nauczyć.
Więc jeśli moje pytanie będzie wybitnie głupie, to wybaczcie.
W dniu wczorajszym pobrałem demko BF BC 2 Mutliplayer i próbowałem ją odpalić. Mimo kilkunastu prób wciąż występował problem z połączeniem. Ogólnie net na konsoli działa, bo kilka chwil wcześniej demko pobrałem :). Czy ktos próbował w to zagrać i miał podobny problem, a może nawet zna rozwiązanie i może podpowiedzieć :)?

czepiasz się, najważniejsze że masz cicho :]

pzdr

Data: 2010-04-13 01:34:12
Autor: neuro
BF BC 2
On Apr 10, 8:10 am, "@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote:

czepiasz się, najważniejsze że masz cicho :]

   Eee, mój klocek (Elite, kupiony w ostatnie wakacje) jest równie
głośny jak PS3. Jedynie przy czytaniu bezpośrednio z płyty nieco
szumi, ale i tak wszystkie gry instaluję na HD. Szkoda tylko, że jest
brzydki, jak wszystkie produkty M$ ;]

pozdr,
p.

Data: 2010-04-16 17:52:57
Autor: Terror
BF BC 2
On Tue, 13 Apr 2010 11:34:12 +0300, neuro <neuro6@gmail.com> wrote:

[...]

Gadanie, parę rzeczy z hardware jest fajnych i mają dobrą opinię, ale  lepiej narzekać

--
Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2010-05-04 01:56:52
Autor: Moltisanti
BF BC 2

Użytkownik "Terror" "

Gadanie, parę rzeczy z hardware jest fajnych i mają dobrą opinię, ale lepiej narzekać

Powiedzialbym nawet ze MS ma kilka produktow bardziej jak fajnych,
a rewelacyjnych.

M.

Data: 2010-05-04 03:45:16
Autor: neuro
BF BC 2
On 16 Kwi, 16:52, Terror <terror...@gazeta.pl> wrote:

Gadanie, parę rzeczy z hardware jest fajnych i mają dobrą opinię, ale
lepiej narzekać

   A czy ja narzekam? Napisałem przecież, że mój X360 jest cichy -
nieprawda?
Design to kwestia gustu, mi osobiście średnio podchodzi, ale
przynajmniej jest grafitowo-czarny ;>

p.

Data: 2010-05-05 04:46:24
Autor: marklar
BF BC 2
On 4 Maj, 11:45, neuro <neu...@gmail.com> wrote:
> [...]

nieprawda?
Design to kwestia gustu, mi osobiście średnio podchodzi, ale

ja tydzien temu pozyczylem PS3 fat. Jak ja polozylem pod telewizorem
to pomyslalem ze projekt jej obudowy powstal jeszcze w latach '80 :)

BF BC 2