BFG wypłacił klientom SKOK Wspólnota już ponad 600 mln zł

Data: 2014-08-06 11:41:33
Autor: zarząd komplementariusza
BFG wypłacił klientom SKOK Wspólnota już ponad 600 mln zł
wszystko fajnie, dobrze że wypłaty są realizowane
ale mnie interesuje dlaczego ograniczenie akurat do 19 sierpnia, nie można było chociaż do 2 września?

ludzie są na wakacjach, wielu z dala od cywilizacji,
a jak wrócą to akcja zakończona i jedź do Warszawy.

nie można było ustalić dłuższego terminu wypłat w pkobp?

czy jakiś przepis ustawowy narzuca termin wypłat?

Data: 2014-08-07 12:26:07
Autor: J.F.
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:69cb87ed-eac1-401e-adfc-16201e1ab74a@googlegroups.com...
wszystko fajnie, dobrze że wypłaty są realizowane
ale mnie interesuje dlaczego ograniczenie akurat
do 19 sierpnia, nie można było chociaż do 2 września?

Tam napisali 19 wrzesnia.

ludzie są na wakacjach, wielu z dala od cywilizacji,
a jak wrócą to akcja zakończona i jedź do Warszawy.
nie można było ustalić dłuższego terminu wypłat w pkobp?
czy jakiś przepis ustawowy narzuca termin wypłat?

Jeden jest ustawowy - ze BFG musi wyplacic w terminie ... cos 20 dni.
Tzn w sensie ze udostepnic nie dluzej niz  w ciagu 20 dni.
Byc moze jest i inne ograniczenie.

J.

Data: 2014-08-07 05:51:24
Autor: zarząd komplementariusza
BFG wypłacił klientom SKOK Wspólnota już ponad 600 mln zł
>do 19 sierpnia, nie mo�na by�o chocia� do 2 wrze�nia?

Tam napisali 19 wrzesnia.

ok, mój błąd - jeśli 19 września, to nie mam żadnych zastrzeżeń

BFG wypłacił klientom SKOK Wspólnota już ponad 600 mln zł