BGĹ»

Data: 2011-01-09 20:52:00
Autor: Krzysztof
BGĹ»

"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:igd0a6$33q$1inews.gazeta.pl...
Hello,

Melduję, że dostałem "podwyżkę". :-)

Ciekawe jak dlugo to potrwa, bo smiem przypuszczac, ze bedzie otwieralo te konta sporo osob, ktore chca tylko 'wycyckac' ich na te premie a nie beda dawali bankowi zarobic.

wplyw wynagrodzenia/emeryt.-- -- > e-lokata 1 dzien lub 3-dni jak jest piatek (przewaznie przelew wpisany pozno, takze nie mozna go juz wyslac za darmo w tym samym dniu poza bank)-- -- -- -- ->przelew do innego banku (pozostaje powiedzmy ok. 100zl)-- -- -- > 3 zakupy karta na min. kwoty (klient ma karte np. z cashback z innego banku, wiec nie warto placic debetowka)-- -- -- >bank kasuje 5zl za karte-- -- -- -- >bank wyplaca premie (max. 50zl)-- -- -- wracamy na poczatek*
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To jest oczywiscie przepis dla 'wyjadaczy wisni'.

Data: 2011-01-09 20:58:25
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BGĹ»
Krzysztof pisze:

[...]

Dzięki za pomysł z e-lokatą. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-09 21:57:10
Autor: Ra
BGĹ»
W dniu 2011-01-09 20:52, Krzysztof pisze:

[...]

minał tydzień i karta jeszcze nie doszła, a od raifeissena była następnego dnia

a na koncie wystarczy mniej - ja się nastawiam za zakup 3 kolejnych lunch'y zaraz po wypłacie żeby nie zapomnieć
albo nawet zakupy w lokalnych carefurze już zdarzało mi się płacić 2-3zł

Data: 2011-01-09 14:01:41
Autor: luc
BGŻ
On 9 Sty, 21:57, Ra <tikiriki.wytini...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

lunch'y zaraz po wypłacie żeby nie zapomnieć
albo nawet zakupy w lokalnych carefurze już zdarzało mi się płacić 2-3zł

Zawsze możesz zapłacić prowizję dla allegro po 1 pln ;-)
Swoj± drog±, te płatne przelewy po 12ej to niezły anachronizm...

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-10 00:27:23
Autor: Krzysztof
BGŻ

"luc" <bananek@gmx.net> wrote in message news:8a087416-fc4f-4d86-96e4-57a18d5f675ak11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Zawsze możesz zapłacić prowizję dla allegro po 1 pln ;-)
Swoj± drog±, te płatne przelewy po 12ej to niezły anachronizm...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zauwaz, ze to bardzo dziwny bank, bo konto oszczednosciowe dla kwoty rzedu kilku tys. maja oprocentowane na ok. 3.5%- kapitalizuja je co kwartal, takze szybko mozna wpasc w 'belke', a takie e-lokaty kilkudniowe maja na 3.8% i praktycznie bez podatku jak krotki termin i niska kwota.
Ostatnio, gdzies slyszalem w TV, ze jako jeden z nielicznych BGZ mial straty, czyli to jest konto na przyciaganie klienta; nalezy brac co daja, bo potem trzeba bedzie uciekac, jak beda chcieli 'strzyc barany'.
Na karte poczekasz prawie 3 tygodnie, tam nikt sie nie spieszy, w oddziale w malym miescie (nie wiem jak w duzych aglomeracjach) to klientow jak na lekarstwo, cisza spokoj, nie ma zadnego tumultu znanego  np.z zielonego Getina, ktorego szturmuja emeryci i nie tylko.

Data: 2011-01-10 01:10:38
Autor: animka
BGĹ»
W dniu 2011-01-10 00:27, Krzysztof pisze:

[...]

a na koncie wystarczy mniej - ja siÄ™ nastawiam za zakup 3 kolejnych
lunch'y zaraz po wypłacie żeby nie zapomnieć
albo nawet zakupy w lokalnych carefurze już zdarzało mi się płacić 2-3zł

Zawsze możesz zapłacić prowizję dla allegro po 1 pln ;-)
Swoją drogą, te płatne przelewy po 12ej to niezły anachronizm...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Teraz w Warszawie też bank przy banku (oraz szmateks przy szmateksie) i pracownicy banków normalnie się nudzą. Niedawno obok Sadyba Best Mall zlikwidowali słynną wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium! W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej (nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.
A przydałaby się jakaś porządna pasmanteria, papierniczy czy sklep z nowymi, niedziadoskimi ubraniami.

--
animka

Data: 2011-01-10 13:00:28
Autor: szczurwa
BGŻ
On 10 Sty, 01:10, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Niedawno obok Sadyba Best Mall
zlikwidowali słynn± wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium!
W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej
(nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.

Mille w B w zwi±zku z otwarciem nowej placówki

Data: 2011-01-10 13:03:05
Autor: szczurwa
BGŻ
On 10 Sty, 01:10, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Teraz w Warszawie też bank przy banku (oraz szmateks przy szmateksie) i
pracownicy banków normalnie się nudz±. Niedawno obok Sadyba Best Mall
zlikwidowali słynn± wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium!
W Sadyba Best Mall też jest (chyba się nie mylę) oraz 2 przystanki dalej
(nawet na piechotę blisko) też jest Millenium.

W zwi±zku z otwarciem nowej placówki w miejsce wypożyczalni Mille w
Best Mallu zostało zlikwidowane. Ostał się chyba (?) tylko bankomat.

Data: 2011-01-10 23:31:25
Autor: animka
BGĹ»
W dniu 2011-01-10 22:03, szczurwa pisze:
On 10 Sty, 01:10, animka<ani...@to.nie.ja.wp.pl>  wrote:

Teraz w Warszawie teĹĽ bank przy banku (oraz szmateks przy szmateksie) i
pracownicy bankĂłw normalnie siÄ™ nudzÄ…. Niedawno obok Sadyba Best Mall
zlikwidowali słynną wypożyczalnię filmów i już tam jest bank Millenium!
W Sadyba Best Mall teĹĽ jest (chyba siÄ™ nie mylÄ™) oraz 2 przystanki dalej
(nawet na piechotÄ™ blisko) teĹĽ jest Millenium.

W zwiÄ…zku z otwarciem nowej placĂłwki w miejsce wypoĹĽyczalni Mille w
Best Mallu zostało zlikwidowane. Ostał się chyba (?) tylko bankomat.

Możliwe. Byłam w SBM dzisiaj, ale spieszyłam się do Komputronika i jakoś mi oczy na boki nie latały, nie zwróciłam jakoś uwagi :-)

--
animka

BGĹ»