BGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ?

Data: 2013-12-15 00:01:38
Autor: Pawel U.
BGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ?

Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l8cpu3$71i$1@node1.news.atman.pl...

Trzymam w ręku "Wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunków
terminowych lokat oszczędnościowych potwierdzonych wystawieniem
książeczki oszczędnościowej" i czytam w tym, że bank wypowiada
swojemu klientowi [...] ciach

*******
Pamiętam sprzed lat podobną sytuację z jaką musiałem się zmierzyć w lokalnym oddziale BGŻ. Zlikwidowali prowadzenie książeczek oszczędnościowych - jeśli dobrze pamiętam - anonimowych klientów. Zawiadomili o tym założyciela na piśmie, przelali na nieoprocentowany rachunek. Po niedługim czasie stawiłem się po odbiór kasy i... zaczęły się jaja.
Na książeczce była spora kwota, a panienka uparła się, że może wypłacać jednorazowo (dziennie?) coś około 500zł. Tak mówił regulamin tej książeczki jak pamiętała, bo dostarczyć go nie mogła - produkt był bardzo, bardzo stary. Nie mogło do niej dotrzeć, że jakiś regulamin już nie obowiązuje bo sami wypowiedzieli umowę! Postraszyłem skargą do nadzoru bankowego (nie było jeszcze KNF). Po wielominutowych konsultacjach z jakim wysokim szczeblem dowodzenia wypłaciła z dąsem kasę w całości.
Od tamtej pory już nie odwiedzałem BGŻtu - nie na moje nerwy :-)

Paweł

BGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ?