BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?

Data: 2011-06-06 23:20:57
Autor: MichalL
BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?
Załzyłem kiedyś w BGŻ lokatę. Przy okazji rachunek internetowy "za free". Lokata się skończyła, a bank wprowadził opłatę za rachunek.
Dowiedziałem się o tym dopiero kiedy dostałem informację o sporym zadłużeniu wobec banku z powodu nie wnoszenia opłat za rachunek.
Podobno miałem pecha że tak późno zostałem poinformowany, ale nie będę więcej ryzykował interesów z tym bankiem.

MichalL

BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?