BGĹťOptima 6.5% na koncie?

Data: 2012-04-05 19:18:11
Autor: osa
BGĹťOptima 6.5% na koncie?
Po zalogowaniu moim oczom ukazał się dziwny napis:

Oprocentowanie: 5,80 % / 6,50 %
Wyższe oprocentowanie obowiązuje dla „nowych środków” zaksięgowanych na Rachunku Głównym.

Niestety nigdzie nie znalazłem szczegółów (i/lub regulaminu), ale może Wy coś wiecie? Obawiam się jednak że 'nowych środków' będzie oznaczać 'żegnaj Optimo - witaj Aliorze' ;)

Data: 2012-04-05 11:31:45
Autor: marimach77
BGŻOptima 6.5% na koncie?
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 19:18:11 UTC+2 użytkownik osa napisał:
[...]

Też tak mam. 5.80% to będzie chyba najwyżej oprocentowany rachunek oszczędnościowy od jutra. Szkoda tylko, że można założyć TYLKO 3 rachunki celowe.

Data: 2012-04-05 20:37:27
Autor: darnok
BGŻOptima 6.5% na koncie?
On 2012-04-05 20:31, marimach77@gmail.com wrote:
[...]

A po co w czasach "Vincenta Belki" chcesz dzielic pieniadze na czesci?

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-04-05 23:50:12
Autor: marimach77
BGŻOptima 6.5% na koncie?
On 2012-04-05 20:31, marimach77 wrote:

> [...]

A po co w czasach "Vincenta Belki" chcesz dzielic pieniadze na czesci?

A czemu nie? Szczególnie jeśli "oszczędza" się na różne cele.

Data: 2012-04-06 09:37:14
Autor: Wojciech Bancer
BGĹťOptima 6.5% na koncie?
On 2012-04-06, marimach77 <marimach77@gmail.com> wrote:

[...]

A czemu nie?

Bo to technicznie upierdliwe.

Szczególnie jeśli "oszczędza" się na różne cele.

Ja na chwilę obecną mam 5 różnych celów dla których oszczędzam środki bez bliższego terminu (np. "na emeryturę", "na dom", "rezerwowe") + jakieś 10 zaplanowanych wydatków "rocznych" (takich jak "ubezpieczenie OC",
"podatek od nieruchomości" itp.) na które odkładam comiesięcznie małe kwoty. Dużo prościej i logiczniej jest trzymać swój plan budżetu (gdzie nie jest ważne gdzie są pieniądze, tylko ważne ile się odkłada, na co i jaki jest cel) niż opierać się na planie kont.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-04-06 02:53:30
Autor: marimach77
BGŻOptima 6.5% na koncie?
On 2012-04-06, marimach77 wrote:

[...]

> [...]

"podatek od nieruchomości" itp.) na które odkładam comiesięcznie małe kwoty. Dużo prościej i logiczniej jest trzymać swój plan budżetu (gdzie nie jest ważne gdzie są pieniądze, tylko ważne ile się odkłada, na co i jaki jest cel) niż opierać się na planie kont.

Nie neguję takiego sposobu. Każdy robi jak mu wygodniej.

Data: 2012-04-05 21:05:59
Autor: osa
BGŻOptima 6.5% na koncie?
W dniu 2012-04-05 20:31, marimach77@gmail.com pisze:
[...]

Na celowych (dziś) nie ma tego super oprocentowania, jest tylko na głównym ;) Ale jakie to ma teraz znacznie, skoro i wszędzie dopada nas belka.

Jutro zobaczymy na jak długo to 5.8 i 6.5 bo jeśli ma być taka akcja jak z szybkim zakończeniem lokat na 6.48 to ja wolę pewne 6.2 na pół roku. A na 5.8 pójdzie to co nie załapie się do Aliora.

Data: 2012-04-05 19:34:48
Autor: wiatrak
BGĹťOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jlkk4i$pe5$1inews.gazeta.pl...
Po zalogowaniu moim oczom ukazał się dziwny napis:

Oprocentowanie: 5,80 % / 6,50 %
Wyższe oprocentowanie obowiązuje dla „nowych środków” zaksięgowanych na Rachunku Głównym

Też ma 5,8% / 6,5% . I mam ten sam problem ze zrozumieniem. Jak to się ma do tabeli oprocentowania, zarówno starej i nowej? Nijak.

http://www.bgzoptima.pl/oplaty_prowizje/default.aspx

Data: 2012-04-05 19:43:18
Autor: notveryoldman
BGĹťOptima 6.5% na koncie?
W dniu 2012-04-05 19:18, osa pisze:

może Wy coś wiecie?

Czytałem, że jutro mają opublikować zasady.

--
notveryoldman

Data: 2012-04-05 20:32:30
Autor: maruda
BGĹťOptima 6.5% na koncie?
W dniu 2012-04-05 19:43, notveryoldman pisze:
W dniu 2012-04-05 19:18, osa pisze:

może Wy coś wiecie?

Czytałem, że jutro mają opublikować zasady.

Czyli co? Dzisiaj szybko wylewamy, żeby jutro to były "nowe środki" ?
Chociaż pewno będzie "nowe powyżej stanu z 1 kwietnia"
Ale - dobre i to.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-05 21:07:54
Autor: osa
BGĹťOptima 6.5% na koncie?
W dniu 2012-04-05 20:32, maruda pisze:
Czyli co? Dzisiaj szybko wylewamy, żeby jutro to były "nowe środki" ?

Tylko że w tym banku dziś jest pewnie już jutro więc datę księgowania będziesz miał jutrzejszą ;) ... i cały niecny plan szlag trafił ;)

Data: 2012-04-05 22:05:51
Autor: Waldek
BGĹťOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jlkqi7$r3p$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tez sie zdziwilem bo akurat polalem dzis
 z BGZ do Optimy ... okolo 15:30 - i looknalem czy doszlo
- no i doszlo - leci poza sesjami elixir ;)

Data: 2012-04-05 23:05:10
Autor: JB
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem.

Data: 2012-04-05 23:08:26
Autor: JB
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem. I
najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

Data: 2012-04-06 08:14:10
Autor: wiatrak
BGŻOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "JB" <johnnybravo@o2.pl> napisał w wiadomości news:c27b52a0-763e-4f7c-b108-038147276975l14g2000vbe.googlegroups.com...
Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem. I
najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przez jeden dziń będą na 6,5%. Następnego dnia już na 5,8%. Przynajmniej ja tak to rozumiem.

1) jeżeli Zmiana Salda jest w danym dniu Okresu promocji równa zeru lub stanowi wartość ujemną, to w odniesieniu do środków pieniężnych zgromadzonych

na Rachunku Głównym w tym dniu, stosowana jest promocyjna stopa procentowa wynosząca 5,80% w skali roku,

2) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu promocji stanowi wartość dodatnią i jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego jest w tym dniu

równa zeru lub stanowi wartość ujemną, to w odniesieniu do środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym w tym dniu, stosowana jest

promocyjna stopa procentowa wynosząca 5,80% w skali roku,

3) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu promocji stanowi wartość dodatnią i jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego w tym dniu stanowi

wartość dodatnią, to w tym dniu w odniesieniu do:

a) tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, która odpowiada Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty

40 000 zł, stosowana jest promocyjna stopa procentowa w wysokości 6,5% w skali roku;

b) pozostałej części

Data: 2012-04-06 08:38:17
Autor: Waldek
BGŻOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jlm1jk$qae$1node2.news.atman.pl...

[...]

Poswiecilem 3 min telefoniczne
- uzyskane od roznych natretnych naciagaczy  :D

Czynnik bialkowy poinformowal (w skrocie)
- w dniu wczorajszym zostaly naliczone odsetki (4,6 %) od salda
zostala "zapamietana" wartosc salda wszystkich zdeponowanych srodkow
/ obejmuje to rowniez lokaty /
Srodki zdeponowane od dzis powyzej "salda"  sa na 6,5%  (do 40kzl)
a =< od "salda"  - 5,8%

Tyle wydusilem od gostka  ;)

Data: 2012-04-06 09:12:59
Autor: wiatrak
BGŻOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:jlm30k$rlt$1node2.news.atman.pl...

[...]

To trzeba było wydusić ile będzie jutro. Bo jutro już nie będzie powyżej dzisiejszego salda. :)

Data: 2012-04-06 09:26:11
Autor: Waldek
BGŻOptima 6.5% na koncie?

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jlm51s$tqr$1node2.news.atman.pl...

[...]

A piles juz dzis kawe ? :D
IMO wczorajsze saldo ogolne stanowi poziom odniesienia
i wszystkie srodki wplacone ponad ten poziom sa na 6,5%

No chyba ze czynnik bialkowy banku jest/byl....  wczorajszy ;)

Data: 2012-04-06 10:14:51
Autor: BGŻOptima
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Witam serdecznie,

Od dzisiaj do 10 lipca b.r. oprocentowanie wszystkich nowych środków do kwoty
40 tys. zł, które w okresie promocji zasilą Rachunek Główny w BGŻOptima,
będzie wynosić 6,5 proc. &#8211; przez cały czas trwania promocji, nie zaś tylko w
ciągu dnia, w którym zostanie dokonana wpłata. Dotyczy to zarówno nowych, jak
i obecnych klientów.

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- --

Data: 2012-04-06 17:58:51
Autor: MK
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Użytkownik " BGŻOptima" <bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlmfmr$q5i$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak zerwe lokate jednodniowa i pozostawie te srodki na koncie oszczednosciowym to jak to bedzie liczone?

MK

Data: 2012-04-06 16:19:06
Autor: jureq
BGŻOptima 6.5% na koncie?

http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_BGZOptima.pdf - patrz strona 2

Data: 2012-04-06 18:29:16
Autor: osa
BGŻOptima 6.5% na koncie?
W dniu 2012-04-06 18:19, jureq pisze:
[...]

Jednym słowem wypięli się na tych, którzy mięli ulokowane jakieś środki i nie chcieli zwiększać udziału. W związku ja uciekam we wtorek do Aliora na pół roku na 6.2%, a ewentualne środki dodatkowe będą leżeć na 5.8% (co - trzeba im przyznać - dla KO jest dobrą ofertą).

Data: 2012-04-06 19:32:47
Autor: MK
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:jln51q$7de$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hehe... chyba chca zadowolic jednego akcjonariusza, bo inaczej nie widze sensu w maksymalizowaniu podatku. No, ale w koncu to nie ich pieniadze, wiec latwo im szastac nimi ;).

MK

Data: 2012-04-07 05:39:03
Autor: JB
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Niestety nie widzę żeby naliczało się jakiekolwiek oprocentowanie na
koncie !!! Kolejny raz brak przygotowania "kwerend" ??

Data: 2012-04-07 15:07:04
Autor: astro
BGŻOptima 6.5% na koncie?
JB wrote in
Niestety nie widzę żeby naliczało się jakiekolwiek oprocentowanie na
koncie !!!

BGZ Optima to konto z miesieczna kapitalizacja odsetek.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-04-07 06:14:50
Autor: JB
BGŻOptima 6.5% na koncie?
On 7 Kwi, 15:07, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
wrote:
> [...]

> koncie !!!

BGZ Optima to konto z miesieczna kapitalizacja odsetek.

Rozumiem i wiem, ale dotychczas wskazywało ile juz naliczono odsetek.

Data: 2012-04-06 08:19:29
Autor: Waldek
BGŻOptima 6.5% na koncie?

[...]

Wlalem nieswiadomie wczoraj, czy wczoraj = dzisiaj ?
- moze jakies konkrety, bo nie wiem czy warto zostawac na dluzej

Data: 2012-04-08 16:24:07
Autor: xbartx
BGŻOptima 6.5% na koncie?

Wrzucili już info na stronę:

http://www.bgzoptima.pl/konto_oszczednosciowe/default.aspx

Data: 2012-04-11 10:11:45
Autor: JB
BGŻOptima 6.5% na koncie?
Pojawiła się aktualizacja stanu naliczonych odsetek na koncie
oszczędnościowym. Nareszcie.

Odsetki naliczone:
30,13 PLN

BGĹťOptima 6.5% na koncie?