BG呕 Optima

Data: 2012-10-27 15:51:34
Autor: wiatrak
BG呕 Optima
Loguj臋 si臋 ja do mojego konta w Optimie i co widz臋?

  58 2030 2267 2000 xxxx xxxx xxxx Rachunek G艂贸wny 5,80 % / 6,30 %

Wy偶sze oprocentowanie obowi膮zuje dla "nowych 艣rodk贸w" zaksi臋gowanych na rachunku g艂贸wnym.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Drogi Kliencie,
Dzi臋kujemy Ci za zaufanie i powierzone oszcz臋dno艣ci. Mamy nadziej臋, 偶e oferta BG呕Optima spe艂ni艂a Twoje dotychczasowe oczekiwania.
Za chwil臋 rozpoczynamy now膮 promocj臋 i wierzymy, 偶e spotka  si臋 ona z Twoim zainteresowaniem.
W okresie od 28 pa藕dziernika 2012 r.  do 04 lutego 2013 r.  ("Okres promocji") do oprocentowania 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunkach Oszcz臋dno艣ciowych, stosowane s膮 promocyjne, wy偶sze stopy procentowe zgodnie z ni偶ej okre艣lonymi zasadami promocji.

Zasady promocji
1. Definicje:

1) Saldo Pocz膮tkowe - suma 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunkach Oszcz臋dno艣ciowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BG呕Optima Klienta, wyliczona na koniec dnia poprzedzaj膮cego pierwszy dzie艅 Okresu Promocji,
2) Saldo Bie偶膮ce - suma 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunkach Oszcz臋dno艣ciowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BG呕Optima Klienta, wyliczana na koniec danego dnia Okresu Promocji,
3) Zmiana Salda - wyliczana na koniec danego dnia Okresu Promocji kwota stanowi膮ca wynik odj臋cia Salda Pocz膮tkowego od Salda Bie偶膮cego wyliczonego w tym samym dniu Okresu Promocji,
4) Saldo Pocz膮tkowe Rachunku G艂贸wnego - suma 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym w ramach Konta BG呕Optima Klienta, wyliczona na koniec dnia poprzedzaj膮cego pierwszy dzie艅 Okresu Promocji,
5) Saldo Bie偶膮ce Rachunku G艂贸wnego - suma 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym w ramach Konta BG呕Optima Klienta, wyliczana na koniec danego dnia Okresu Promocji,
6) Zmiana Salda Rachunku G艂贸wnego - wyliczana na koniec danego dnia Okresu Promocji kwota stanowi膮ca wynik odj臋cia Salda Pocz膮tkowego Rachunku G艂贸wnego od Salda Bie偶膮cego Rachunku G艂贸wnego wyliczonego w tym samym dniu Okresu Promocji,
7) Kwota Zwi臋kszenia - kwota r贸wna mniejszej z kwot stanowi膮cych Zmian臋 Salda i Zmian臋 Salda Rachunku G艂贸wnego w danym dniu Okresu Promocji, przy czym w sytuacji r贸wno艣ci kwot stanowi膮cych Zmian臋 Salda i Zmian臋 Salda Rachunku G艂贸wnego, przyjmuje si臋, 偶e Kwota Zwi臋kszenia jest r贸wna kwocie stanowi膮cej Zmian臋 Salda. Kwota Zwi臋kszenia jest ustalana ka偶dego dnia w Okresie Promocji.

2. 艢rodki pieni臋偶ne zgromadzone na Rachunku G艂贸wnym podlegaj膮 oprocentowaniu w Okresie Promocji, zgodnie z poni偶szymi zasadami:
1) je偶eli Zmiana Salda jest w danym dniu Okresu Promocji r贸wna zeru lub stanowi warto艣膰 ujemn膮, to w odniesieniu do 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym w tym dniu, stosowana jest promocyjna sta艂a stopa procentowa wynosz膮ca 5,80% w skali roku,
2) je偶eli Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto艣膰 dodatni膮 i jednocze艣nie Zmiana Salda Rachunku G艂贸wnego jest w tym dniu r贸wna zeru lub stanowi warto艣膰 ujemn膮, to w odniesieniu do 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym w tym dniu, stosowana jest promocyjna sta艂a stopa procentowa wynosz膮ca 5,80% w skali roku,
3) je偶eli Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto艣膰 dodatni膮 i jednocze艣nie Zmiana Salda Rachunku G艂贸wnego w tym dniu stanowi warto艣膰 dodatni膮, to w tym dniu w odniesieniu do:
a) tej cz臋艣ci 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym, kt贸ra odpowiada Kwocie Zwi臋kszenia, nie przekraczaj膮cej jednak kwoty 40 000 z艂, stosowana jest promocyjna sta艂a stopa procentowa w wysoko艣ci 6,30% w skali roku;
b) pozosta艂ej cz臋艣ci 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na Rachunku G艂贸wnym, stosowana jest promocyjna sta艂a stopa procentowa w wysoko艣ci 5,80% w skali roku.
3. W Okresie Promocji 艣rodki pieni臋偶ne zgromadzone na Rachunkach Celowych oprocentowane s膮 wed艂ug promocyjnej sta艂ej stopy procentowej wynosz膮cej 5,80% w skali roku.
4. Po up艂ywie Okresu Promocji, 艣rodki pieni臋偶ne zgromadzone na Rachunkach Oszcz臋dno艣ciowych  podlegaj膮 oprocentowaniu wed艂ug standardowych st贸p procentowych, w aktualnej wysoko艣ci, zgodnie z Tabel膮 Oprocentowania.

Data: 2012-10-27 16:24:42
Autor: [sas]
BG Optima
W dniu 27.10.2012 o 15:51 wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> pisze:

W okresie od 28 pa糳ziernika 2012 r.  do 04 lutego 2013 r.  ("Okres  promocji") do oprocentowania 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na  1) Saldo Pocz眛kowe - suma 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na  Rachunkach Oszcz阣no禼iowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach  Konta BG疧ptima Klienta, wyliczona na koniec dnia poprzedzaj眂ego  pierwszy dzie Okresu Promocji,

fajnie, szcz甓liwie akurat w pi眛ek wyla砮m wszystkie 秗odki z Optimy :)
[sas]

Data: 2012-10-27 22:46:28
Autor: zlotowinfo
BG Optima
U縴tkownik "[sas]" <null@example.com> napisa w wiadomo禼i news:op.wmuczga857bdh5komp-w-kuchni...
fajnie, szcz甓liwie akurat w pi眛ek wyla砮m wszystkie 秗odki z Optimy :)

ja tak samo, optima si sp蠹ni砤

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-27 16:32:49
Autor: [sas]
BG Optima
W dniu 27.10.2012 o 15:51 wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> pisze:

3) je縠li Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto舵  dodatni i jednocze秐ie Zmiana Salda Rachunku G丑wnego w tym dniu  stanowi warto舵 dodatni, to w tym dniu w odniesieniu do:
a) tej cz甓ci 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na Rachunku G丑wnym,  kt髍a odpowiada Kwocie Zwi阫szenia, nie przekraczaj眂ej jednak kwoty 40  000 z, stosowana jest promocyjna sta砤 stopa procentowa w wysoko禼i  6,30% w skali roku;
b) pozosta砮j cz甓ci 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na Rachunku  G丑wnym, stosowana jest promocyjna sta砤 stopa procentowa w wysoko禼i  5,80% w skali roku.

Czy dobrze rozumuj:
- wlewam w poniedzia砮k do optima np. 10000, nowe 秗odki, powinny wi阠  za砤pa si na 6.3%,
- we wtorek wylewam z optimy 1 z, wi阠 zmiana salda nie stanowi ju  warto禼i dodatniej, przez co ca砮 9999 b酬dzie oprocentowane w wysoko禼i  5.8%?
Je秎i tak, to sprytnie, sprytnie to wykombinowali.

[sas]

Data: 2012-10-27 07:46:29
Autor: guciobankowy
BG Optima
W dniu sobota, 27 pa糳ziernika 2012 16:32:54 UTC+2 u縴tkownik [sas] napisa:
> [...]

Je秎i tak, to sprytnie, sprytnie to wykombinowali.

Te tak przez chwil to zrozumia砮m, ale potem znalaz砮m b潮d w swym rozumowaniu ;) B酬dnie obliczy砮 zmian salda, bo odj背e slado z dnia bie勘cego od salda z dnia poprzedniego, a masz odj辨 z dnia "0" czyli dnia przed rozpocz阠iem promocji :)

Data: 2012-10-27 16:50:37
Autor: [sas]
BG Optima
W dniu 27.10.2012 o 16:46 <guciobankowy@gmail.com> pisze:

[...]

no tak, w takim wypadku, to wszystko jasne :)
[sas]

Data: 2012-10-27 11:30:36
Autor: adpiter
BG Optima
Znaczy si zdefiniowanie przelewu wylania kasy dzi tj. w sobot 27.X.. raczej na saldo nie wp硑nie? Szkoda, 縠 na forach nie ma 縜dnych przeciek體 odno秐ie tego typu promocji. W sumie i tak szykuj si na rekomendacyjn do synca.
pozdr.

Data: 2012-10-28 06:04:35
Autor: marek.h
BG Optima
W dniu sobota, 27 pa糳ziernika 2012 20:30:36 UTC+2 u縴tkownik adp...@wp..pl napisa:
Znaczy si zdefiniowanie przelewu wylania kasy dzi tj. w sobot 27..X. raczej na saldo nie wp硑nie?
No w砤秐ie, jak to mo縠 by widziane przez system? Bo wydaje mi si, 縠 zedfiniowanie przelewu zdejmuje z miejsca t kwot z dost阷nych 秗odk體.

Pytanie, czy b阣zie to naliczane do salda czy tez nie?

Data: 2012-10-28 11:35:49
Autor: quiris
BG Optima
Zdefiniowanie przelewu w sobot nic nie da, poniewa przelew p骿dzie dopiero w poniedzia砮k, czyli dopiero w poniedzia砮k saldo zostanie zmniejszone.

--
Pozdrawiam,
Robert B砤ut

Data: 2012-10-27 16:39:01
Autor: Kamil Jo馽a
BG Optima
"[sas]" <null@example.com> writes:

[...]

Mi tak nie wychodzi, ale ch阾nie zapoznam si z Twoim tokiem
rozumowania, bo mo縠 co przeoczy砮m.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Zuzanka najwyra糿iej pe硁i obowi眤ki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2012-10-27 16:44:52
Autor: Kamil Jo馽a
BG Optima
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jo馽a) writes:

[...]

Mi tak nie wychodzi, ale ch阾nie zapoznam si z Twoim tokiem
rozumowania, bo mo縠 co przeoczy砮m.

KJ

Inna sprawa, 縠 ja art. 2 ("odki pieni昕ne zgromadzone na Rachunku
G丑wnym podlegaj oprocentowaniu w Okresie Promocji, zgodnie z
poni縮zymi zasadami:") napisa砨ym pewnie: 1) je秎i kwota zwi阫szenia jest <= to oprocentowanie jest 5.8%
2) je秎i -"- >= to (i tu pkt.3)
Wychodzi na to samo, a jest imo pro禼iej.

KJ
If I had a Q-TIP, I could prevent th' collapse of NEGOTIATIONS!!

Data: 2012-10-27 16:45:28
Autor: [sas]
BG Optima
W dniu 27.10.2012 o 16:39 Kamil Jo馽a <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

Mi tak nie wychodzi, ale ch阾nie zapoznam si z Twoim tokiem
rozumowania, bo mo縠 co przeoczy砮m.

mniejsza o m骿 tok rozumowania (by mo縠 b酬dny), w takim razie ciesz  si, 縠 si myl :)
aczkolwiek ch阾nie dowiedzia砨ym si jak rozumie ten punkt, najlepiej na  jakim przyk砤dzie:
3) je縠li Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto舵
dodatni i jednocze秐ie Zmiana Salda Rachunku G丑wnego w tym dniu
.... itd.
[sas]

Data: 2012-10-27 16:58:33
Autor: Kamil Jo馽a
BG Optima
"[sas]" <null@example.com> writes:

3) je縠li Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto舵
dodatni i jednocze秐ie Zmiana Salda Rachunku G丑wnego w tym dniu
... itd.
[sas]

Wg mnie jest tak
秎edzone s 2 warto舵i
1 - saldo rachunku g丑wnego
2 - saldo wszystkich rachunk體 i lokat danego klienta

Na dzie 27-X wylicza si oba salda "S"tartowe S1 - saldo pocz眛kowe r-ku g丑wnego i S2 - saldo sumy nast阷nie na ka縟y dzie d wyznacza si saldo "B"ie勘ce B1(d) - g丑wnego B2(d) - wszystkich z tego liczy si "Z"mian salda (wzgl阣em Sx) czyli Z1(d) = B1(d)-S1 czyli  zmiana salda r-ku g丑wnego na dany dzie wzgl阣em S1 Z2(d) = B2(d)-S2 -czyli zmiana sumy nast阷nie bie縠 sie "K"wot zwi阫szenia na dany dzie
K(d)=min(Z1(d);Z2(d)) (wbrew nazwie mo縠 by ujemna :) )

je秎i Z1(d)>=0 i Z1(d)>=0 to kwota min(K(d); 40000) w danym dniu  jest oprocentowana na 6.3,
a reszta 5.8

Uf.

KJ
When someone says "I want a programming language in which I need only
say what I wish done," give him a lollipop.

Data: 2012-10-29 11:02:50
Autor: Piotr Ga砶a
BG Optima

U縴tkownik "Kamil "Jo馽a"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:87d304c67a.fsfalfa.kjonca...

nast阷nie bie縠 sie "K"wot zwi阫szenia na dany dzie
K(d)=min(Z1(d);Z2(d)) (wbrew nazwie mo縠 by ujemna :) )

Nie jest chyba niczemu wbrew:
- ujemny przyrost naturalny,
- ujemne przyspieszenie w ruchu przyspieszonym (nie koniecznie jednostajnie),
- ujemna oporno舵,
to i
- ujemna kwota zwi阫szenia
powinna by jak najbardziej nie wbrew ;-)
P.G.

Data: 2012-10-30 00:55:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BG Optima

"Piotr Ga砶a" 508e5445$1@news.home.net.pl

- ujemna oporno舵,

Gdy mia砮m kilka lat, zauwa縜砮m, i op髍 bywa
ujemny -- ruch oporu wsp蟪pracowa albowiem
z wojskami alianckimi, wspieraj眂 je. ;)

Data: 2012-11-10 17:55:26
Autor: [sas]
BG Optima
W dniu 27.10.2012 o 16:58 Kamil Jo馽a <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

"[sas]" <null@example.com> writes:

[...]

umkn瓿a mi Twoja odpowied, dzi阫i :)
[sas]

Data: 2012-10-27 22:44:35
Autor: wiatrak
BG呕 Optima
W dniu 2012-10-27 15:51, wiatrak pisze:
[...]

Ha ha ha :)  Moje saldo wynosi 0,00 PLN

Data: 2012-10-28 02:17:58
Autor: ikarek
BG呕 Optima
U偶ytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6gotf$8rd$1node2.news.atman.pl...

Zasady promocji

艁o matko, jak czytam te zasady, to mam nieodparte skojarzenie
z tymi zasadami <http://www.youtube.com/watch?v=5XEIA6Kegp4>

Kto wymy艣la takie rzeczy? :)

Data: 2012-10-28 09:52:06
Autor: xbartx
BG Optima
Dnia Sat, 27 Oct 2012 15:51:34 +0200, wiatrak napisa艂(a):

[...]

Popatrzyli na 艣rodki zgromadzone na kontach w BG呕O i chiachn臋li z nienacka promo. Mnie akurat z艂apali na wykroku ;) ale pewnie du偶o os贸b ma saldo zero, wi臋c troch臋 tej kasy wr贸ci do BG呕O, bo oferta aktualnie najlepsza i czasami konkuruje spokojnie z lokatami nawet na te 6,5%-6,7%, bo 艣rodki mam ca艂y czas dost臋pne pod r臋k膮, no ale wiadomo, to ju偶 zale偶y od konkretnej sytuacji.

--
xbartx

Data: 2012-10-29 00:03:04
Autor: Waldek
BG呕 Optima

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6iv86$anc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja akurat przejsciowo mialem tam znacznie wiecej niz zaklada bufor
tak wiec nie skorzystam "z 艂aski" optimy  ;P
Poza tym s膮dze ze kto z grupowiczow mia艂 luzne 艣rodki
to juz siedza w Syncu :D

, bo oferta aktualnie
najlepsza i czasami konkuruje spokojnie z lokatami nawet na te 6,5%-6,7%,

E... opowiadasz ;)
- no chyba ze masz naprawde grub膮 kapuche do przechowania na chwile

Pozdro

Data: 2012-10-28 17:16:02
Autor: JaMyszka
BG Optima
W dniu poniedzia砮k, 29 pa糳ziernika 2012 00:03:05 UTC+1 u縴tkownik Waldek napisa:
[...]
Ja akurat przejsciowo mialem tam znacznie wiecej niz zaklada bufor
tak wiec nie skorzystam "z 砤ski" optimy  ;P
Poza tym s眃ze ze kto z grupowiczow mia luzne 秗odki
to juz siedza w Syncu :D
[...]

[quote]3) je縠li Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi warto舵 dodatni i jednocze秐ie Zmiana Salda Rachunku G丑wnego w tym dniu stanowi warto舵 dodatni, to w tym dniu w odniesieniu do: a)        tej cz甓ci 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na Rachunku G丑wnym, kt髍a odpowiada Kwocie Zwi阫szenia, nie przekraczaj眂ej jednak kwoty 40 000 z, stosowana jest promocyjna sta砤 stopa procentowa w wysoko禼i 6,30% w skali roku; b)        pozosta砮j cz甓ci 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na Rachunku G丑wnym, stosowana jest promocyjna sta砤 stopa procentowa w wysoko禼i 5,80% w skali roku.[/quote]

Wyra糿ie jest napisane, 縠 6,30% odnosi si do kwoty zwi阫szenia 40..000,-,
a ponad t kwot - 5,80%.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2012-10-29 17:29:26
Autor: Waldek
BG Optima

U縴tkownik "JaMyszka" <fatamorgana.w@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:61d4bbda-a697-44b7-b790-d27d6a1797dagooglegroups.com...
[...]

TyMyszko ;)
Jezeli mia砮m tam ponad 40kzl a dzis musia砮m je w duzej czesci "wylac"
to juz nic ponad 5,80 nie dostane bez wzgledu na stan salda
.... no chyba ze ja jestem jeszcze wczorajszy ;P

Pozdro

Data: 2012-10-29 21:03:17
Autor: Kamil Jo馽a
BG Optima
"Waldek" <mam@nie.dam> writes:

[...]

Dlaczego?
KJ

If you really want pure ASCII, save it as text... or browse
it with your favorite browser...
-- Alexandre Maret <amaret@infomaniak.ch>

Data: 2012-10-30 09:48:38
Autor: Waldek
BG Optima

U縴tkownik "Kamil "Jo馽a"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:878vapavwa.fsfalfa.kjonca...

[...]

No moze ja co zle rozumiem ale jezeli na dzien ogloszenia "promocji"
mia砮m saldo > 40kzl po czym dokonalem wyplaty i mam saldo zalozmy zero
to teraz kazda wplata bedzie ponizej salda poczatkowego /na dzien promocji/
a nawet gdyby byla wyzsza to przekroczy te 40kzl - czyli tez sie nie lapie na wyzszy %

No chyba ze dziala to tak ze od kazdej doplaconej kwoty
(bez wzgledu na saldo poczatkowe ale bie勘ce < 40kzl )
liczony jest wyzszy % (tylko tej kwoty) az do momentu kiedy znow nastapi wyplata.....
Wydaje mi sie to ciutek zbyt zagmatwane do liczenia tak dla banku jak i dla klienta

Data: 2012-10-30 09:58:52
Autor: Kamil Jo馽a
BG Optima
"Waldek" <jakis@tam.mam> writes:

[...]

============================
tej cz甓ci 秗odk體 pieni昕nych zgromadzonych na Rachunku Gl體nym, kt髍a odpowiada Kwocie Zwi阫szenia, nie przekraczaj眂ej jednak kwoty 40 000
zl, stosowana jest promocyjna stala stopa procentowa w wysokoci 6,30% w skali roku;
============================

wg mnie 40k odnosi si do nadwy縦i, a nie do salda.
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2012-11-09 00:38:00
Autor: luc
BG Optima
Teraz na wyci眊u:

31-10-2012 Podatek od odsetek
31-10-2012 Dodatkowa premia
31-10-2012 Odsetki standardowe
31-10-2012 Odsetki promocyjne

Nowa promocja, to nowa pozycja?
Ekstra premia, premia od premii, etc.

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-29 06:09:16
Autor: xbartx
BG Optima
Dnia Mon, 29 Oct 2012 00:03:04 +0100, Waldek napisa艂(a):

E... opowiadasz ;)
- no chyba ze masz naprawde grub膮 kapuche do przechowania na chwile

Mo偶esz tam non stop dolewa膰, wi臋c od ko艅ca lutego 2013 to i by膰 mo偶e gruba kapucha si臋 uzbiera ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-29 09:20:49
Autor: lolekanabolek
BG呕 Optima
W dniu 2012-10-29 07:09, xbartx pisze:
[...]

czy a偶 taka gruba?? promocyjne 6,3% jest do 40 ty艣 tylko

Marcin

BG呕 Optima