Data: 2011-12-06 22:04:25 | |
Autor: notveryoldman | |
BGŻOptima - Eurobank | |
5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł. Pytania:
- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze? - czy jutro kasa się znajdzie? - a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku? Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania... -- notveryoldman |
|
Data: 2011-12-06 22:47:03 | |
Autor: AS | |
BGOptima - Eurobank | |
5.12 przelew kasy z BGOptima do Eurobanku. Zwrcony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dzi nie ma. Do Eurobanku dzi nie doszed. Pytania: Byo o tym na grupie 5 dni temu: http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/a29baf1375b51eb1?dmode=source Nowa sprawa,wyglda jeszcze gorzej. |
|
Data: 2011-12-07 17:49:05 | |
Autor: Grazyna Ł. | |
BGŻOptima - Eurobank | |
Użytkownik "notveryoldman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ede835e$0$5813$65785112@news.neostrada.pl... 5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł. Pytania: - gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze? - czy jutro kasa się znajdzie? - a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku? Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania... -- notveryoldman, Mam to samo. Wczoraj poszedł przelew do Eurobanku,dzisiaj nastąpił zwrot na k-to BGŻ Optima. Dzwoniłam na infolinię,nie wiedzą dlaczego Eurobank zrobił zwrot, powiedzieli że będą tą sprawę sprawdzać,ponieważ jest więcej takich sytuacji właśnie z Eurobankiem. Infolinia zasugerowała,że można ewentualnie zmienić konto powiązane na inne. Ja poczekam jeszcze,mam nadzieję,że sprawa się wyjaśni. Pozdrawiam Grażyna |
|
Data: 2011-12-07 10:00:04 | |
Autor: MK | |
BGOptima - Eurobank | |
On 7 Gru, 17:49, Grazyna . <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:
Przeciez to jest bardzo proste, w przelewie z Optimy mamy... Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy: Rachunek Powizany Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy sa odrzucane :). MK |
|
Data: 2011-12-07 19:29:11 | |
Autor: mx | |
BGOptima - Eurobank | |
Przeciez to jest bardzo proste, w przelewie z Optimy mamy... Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy: Rachunek Powizany Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi, nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powizany" nie wystpuje! Optima ma ca litani gupot, niedorbek i bugw, ale nie taki. Sprawdzane na przelewach do Meritum, ktry te sprawdza dane nadawcy. |
|
Data: 2011-12-07 10:40:44 | |
Autor: MK | |
BGOptima - Eurobank | |
On 7 Gru, 19:29, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
Dlaczego klamiesz? ;) http://macka.w.interia.pl MK |
|
Data: 2011-12-07 20:24:14 | |
Autor: mx | |
BGŻOptima - Eurobank | |
Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi , Dlaczego klamiesz? ;) Zaprawdę? http://img276.imagevenue.com/img.php?image=285466635_Optima_122_49lo.jpg Porównaj: imię: .......ek nazwisko: ................ki ulica: L........a kod: 0........7 miasto: O...........a |
|
Data: 2011-12-07 11:30:44 | |
Autor: MK | |
BGOptima - Eurobank | |
On 7 Gru, 20:24, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy? MK |
|
Data: 2011-12-07 20:40:04 | |
Autor: mx | |
BGOptima - Eurobank | |
Porwnaj: A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy? Bagam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca. A skd Meritum ma dane nadawcy? Czyby nie z Optimy? Miaem Ci poda kompletne dane aby uwierzy? Jak niewierny Tomasz? |
|
Data: 2011-12-07 11:46:30 | |
Autor: MK | |
BGOptima - Eurobank | |
On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek powiazany"? MK |
|
Data: 2011-12-07 23:00:17 | |
Autor: Waldek | |
BGZOptima - Eurobank | |
Uzytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisal w wiadomosci news:864eeb07-17c6-42e5-9891-ee2423800ed8da3g2000vbb.googlegroups.com... On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@os.pl@> wrote: W BGZ rowniez na wyciagu odbiorca jest "Rachunek powiazany" tyle ze nie odrzucaja przelewow ski-corki :D Widac ladnie strone obciazona (Optima i wlasciciel konta ) oraz duplikat polecenia ktore przyszlo na dobro - "Rachunku powiazanego" ;P Pozdrowka |
|
Data: 2011-12-07 21:30:48 | |
Autor: Bogdan B. | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 2011-12-07 19:29, mx pisze:
Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy Skoroś taki mądry, to powiedz mi dlaczego ja i inni którzy mają rachunek powiązany w Eurobanku nie możemy się dobrać do własnych pieniędzy? Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje niejaki Rachunek Powiązany. Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank. |
|
Data: 2011-12-07 21:49:20 | |
Autor: mx | |
BGŻOptima - Eurobank | |
Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank. To niemożliwe, z takim dziadostwem jak Eurobank, nie było mi po drodze. Konta mam w kilku innych bankach, tam nie. To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie potrafi ich odczytać? To już bardziej ufam Optimie niż EB. |
|
Data: 2011-12-08 09:52:48 | |
Autor: Dominik & Co | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 07-12-2011 21:49, mx rzecze:
To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Optima wszędzie tak wysyła, tyle, że nie każdemu to przeszkadza (przyjąć). Dowód rzeczowy: http://www.voila.pl/409/kh62k/index.php?get=1&f=1 To już bardziej ufam Optimie niż EB. Kontrola najwyższą formą zaufania. -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2011-12-08 20:47:53 | |
Autor: Bogdan B. | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 2011-12-07 21:49, mx pisze:
To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Napisałem dlaczego. Potrafisz odczytać? |
|
Data: 2011-12-08 12:32:13 | |
Autor: AS | |
BGOptima - Eurobank | |
Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi, nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powizany" nie wystpuje! Dla weryfikacji zleciem wczoraj przelew 1z z Optimy do mBanku i wasnie przyszed z takimi parametrami: Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy Rachunek Powizany Adres odbiorcy (ulica) [PUSTE] Kod pocztowy, miejscowo odbiorcy [PUSTE] Dane nadawcy poprawne, cho nie trafiy w odpowiednie pola. |
|
Data: 2011-12-07 18:43:05 | |
Autor: notveryoldman | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 2011-12-07 17:49, Grazyna Ł. pisze:
najpierw odpowiadam na moje pytania: - nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w porządku. - kasa się znalazła - w BGŻOptima, bo Eurobank zrobił zwrot Grażyna, też nie zmieniam rachunku powiązanego. Ma działać i już. Mogę poczekać. Ale zadzwonię na infolinię, żeby nadać dodatkowy impuls do działania. -- notveryoldman |
|
Data: 2011-12-07 17:55:52 | |
Autor: xbartx | |
BGOptima - Eurobank | |
Dnia Wed, 07 Dec 2011 18:43:05 +0100, notveryoldman napisał(a):
- nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń. I w 99,99% przypadków tak jest. No ale błędy lub przestoje się jednak czasami zdarzają. Akurat u Ciebie co innego było powodem. - w BGŻOptima, bo Eurobank zrobił zwrot W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię, nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2011-12-07 21:44:24 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
BGŻOptima - Eurobank | |
xbartx pisze:
- nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy Ale mają jest prawo bankowe, a o ile pamiętam, to ono nakłada maksymalnie 2 (3?) dni robocze limitu na wykonanie przelewu. Zatem jeśli BGŻ przyjął zlecenie przelewu 5.12, to w zasadzie od jutra można żądać odsetek ustawowych za przetrzymywanie kasy... :-) W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię, nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia. I tym samym są w zasadzie jedynym, który działa zgodnie z prawem (i nie dyskutujmy tu, czy jest to prawo dobre, czy złe...). -- MiCHA |
|
Data: 2011-12-08 10:33:44 | |
Autor: Anna Kozowska | |
BGOptima - Eurobank | |
notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisa(a):
5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dzi� nie ma. Do Eurobanku dzi� nie doszed�. Pytania: Witam serdecznie, W pojedynczych przypadkach mogo zdarzy si, e przelew zosta odrzucony, z uwagi na konfiguracj patnoci w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, ktra wyeliminuje nawet te pojedyncze przypadki. Wczeniejsze, incydentalne kopoty z szybkoci dziaania systemu miay zwizek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientw. Przy wspomnianej wyej aktualizacji systemu, jego wydajno zostanie zwikszona dodatkowo. Pozostaje nam tylko przeprosi wszystkich za te chwilowe niedogodnoci. Podkrelam, e nie miay one adnego wpywu na oszczdnoci, ktre zarabiaj dla naszych Klientw kadego dnia. W celu wyjanienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, ktry znajdzie Pan tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx Pozdrawiam, Anna Kozowska, Zesp Prasowy BGOptima -- |
|
Data: 2011-12-08 20:57:20 | |
Autor: Bogdan B. | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd. KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony. Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku? Do 9 grudnia wprowadzona Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział. Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew. Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem. Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku powiązanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje. W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku. Pozdrawiam Ja również. I życzę szczęścia. Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca. |
|
Data: 2011-12-08 21:05:17 | |
Autor: notveryoldman | |
BGŻOptima - Eurobank | |
W dniu 2011-12-08 20:57, Bogdan B. pisze:
W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze: A może nie, bo... KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony. .... Pani Anna mogła mieć na myśli, że klienci mający rachunki powiązane w Eurobanku to "pojedyncze przypadki" :-) Do 9 grudnia wprowadzona Zamierzam sprawdzić w poniedziałek :-) -- notveryoldman |
|