Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BGŻOptima - Eurobank

BGŻOptima - Eurobank

Data: 2011-12-06 22:04:25
Autor: notveryoldman
BGŻOptima - Eurobank
5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł. Pytania:

- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

- czy jutro kasa się znajdzie?

- a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?

Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania...

--
notveryoldman

Data: 2011-12-06 22:47:03
Autor: AS
BGOptima - Eurobank
5.12 przelew kasy z BGOptima do Eurobanku. Zwrcony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dzi nie ma. Do Eurobanku dzi nie doszed. Pytania:
- gdzie jest moja kasa? W BGOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?
- czy jutro kasa si znajdzie?
- a jeli si znajdzie, to w BGOptima czy w Eurobanku?
Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy si kasa znajdzie (na co licz), podam prawidow odpowied na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania...

Byo o tym na grupie 5 dni temu:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/a29baf1375b51eb1?dmode=source

Nowa sprawa,wyglda jeszcze gorzej.

Przelewy wysyane z BGOptima wracaj z powrotem do Optimy.
Optima wpisuje w nazwie adresata zamiast imienia i nazwiska "Rachunek Powizany"
Wczoraj mi taki przelew wrcili z Eurobanku (nie zgadzao si imi i nazwisko).
Problem ma by rozwizany okoo 14 grudnia.
Do tego czasu proponuj przelew robi na infolini.
ZROBIA SI Z BGOptima "CZARNA DZIURA"

Pozdrawiam
Zenek

Data: 2011-12-07 17:49:05
Autor: Grazyna Ł.
BGŻOptima - Eurobank


Użytkownik "notveryoldman"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ede835e$0$5813$65785112@news.neostrada.pl...

5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny
przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł.
Pytania:

- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

- czy jutro kasa się znajdzie?

- a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?

Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa
znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa
ostatnie pytania...

--
notveryoldman,


Mam to samo. Wczoraj poszedł przelew do Eurobanku,dzisiaj nastąpił zwrot na k-to BGŻ Optima. Dzwoniłam na infolinię,nie wiedzą dlaczego Eurobank zrobił zwrot, powiedzieli że będą tą sprawę sprawdzać,ponieważ jest więcej takich sytuacji właśnie z Eurobankiem. Infolinia zasugerowała,że można ewentualnie zmienić konto powiązane na inne. Ja poczekam jeszcze,mam nadzieję,że sprawa się wyjaśni.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2011-12-07 10:00:04
Autor: MK
BGOptima - Eurobank
On 7 Gru, 17:49, Grazyna . <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:

Mam to samo. Wczoraj poszed przelew do Eurobanku,dzisiaj nastpi zwrot na
k-to BG Optima. Dzwoniam na infolini,nie wiedz dlaczego Eurobank zrobi
zwrot, powiedzieli e bd t spraw sprawdza,poniewa jest wicej takich
sytuacji wanie z Eurobankiem. Infolinia zasugerowaa,e mona ewentualnie
zmieni konto powizane na inne. Ja poczekam jeszcze,mam nadziej,e sprawa
si wyjani.


Przeciez to jest bardzo proste, w przelewie z Optimy mamy...

Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy: Rachunek Powizany

Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy
sa odrzucane :).

MK

Data: 2011-12-07 19:29:11
Autor: mx
BGOptima - Eurobank

Przeciez to jest bardzo proste, w przelewie z Optimy mamy...

Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy: Rachunek Powizany

Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy
sa odrzucane :).

Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi, nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powizany" nie wystpuje!
Optima ma ca litani gupot, niedorbek i bugw, ale nie taki. Sprawdzane na przelewach do Meritum, ktry te sprawdza dane nadawcy.

Data: 2011-12-07 10:40:44
Autor: MK
BGOptima - Eurobank
On 7 Gru, 19:29, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi ,
nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powi zany" nie wyst puje!
Optima ma ca litani g upot, niedor bek i bug w, ale nie taki. Sprawdzane
na przelewach do Meritum, kt ry te sprawdza dane nadawcy.

Dlaczego klamiesz? ;)
http://macka.w.interia.pl

MK

Data: 2011-12-07 20:24:14
Autor: mx
BGŻOptima - Eurobank
Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi ,
nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powi zany" nie wyst puje!
Optima ma ca litani g upot, niedor bek i bug w, ale nie taki. Sprawdzane
na przelewach do Meritum, kt ry te sprawdza dane nadawcy.

Dlaczego klamiesz? ;)
http://macka.w.interia.pl

Zaprawdę?
http://img276.imagevenue.com/img.php?image=285466635_Optima_122_49lo.jpg

Porównaj:
imię: .......ek
nazwisko: ................ki
ulica: L........a
kod: 0........7
miasto: O...........a

Data: 2011-12-07 11:30:44
Autor: MK
BGOptima - Eurobank
On 7 Gru, 20:24, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Porwnaj:
imi: .......ek
nazwisko: ................ki
ulica: L........a
kod: 0........7
miasto: O...........a

A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy?

MK

Data: 2011-12-07 20:40:04
Autor: mx
BGOptima - Eurobank
Porwnaj:
imi: .......ek
nazwisko: ................ki
ulica: L........a
kod: 0........7
miasto: O...........a

A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy?

Bagam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
A skd Meritum ma dane nadawcy? Czyby nie z Optimy? Miaem Ci poda kompletne dane aby uwierzy? Jak niewierny Tomasz?

Data: 2011-12-07 11:46:30
Autor: MK
BGOptima - Eurobank
On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

B agam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
A sk d Meritum ma dane nadawcy? Czy by nie z Optimy? Mia em Ci poda
kompletne dane aby uwierzy ? Jak niewierny Tomasz?

Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
powiazany"?

MK

Data: 2011-12-07 23:00:17
Autor: Waldek
BGZOptima - Eurobank

Uzytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisal w wiadomosci news:864eeb07-17c6-42e5-9891-ee2423800ed8da3g2000vbb.googlegroups.com...
On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

B agam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
A sk d Meritum ma dane nadawcy? Czy by nie z Optimy? Mia em Ci poda
kompletne dane aby uwierzy ? Jak niewierny Tomasz?

Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
powiazany"?


W BGZ rowniez na wyciagu odbiorca jest  "Rachunek powiazany"
tyle ze nie odrzucaja przelewow ski-corki  :D

Widac ladnie strone obciazona (Optima i wlasciciel konta )
oraz duplikat polecenia ktore przyszlo na dobro - "Rachunku powiazanego"  ;P

Pozdrowka

Data: 2011-12-07 21:30:48
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-07 19:29, mx pisze:

Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy
sa odrzucane :).

Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imię,
nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powiązany" nie występuje!
Optima ma całą litanię głupot, niedoróbek i bugów, ale nie taki.
Sprawdzane na przelewach do Meritum, który też sprawdza dane nadawcy.

Skoroś taki mądry, to powiedz mi dlaczego ja i inni którzy mają rachunek
powiązany w Eurobanku nie możemy się dobrać do własnych pieniędzy?

Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot
przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje
niejaki Rachunek Powiązany.

Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.

Data: 2011-12-07 21:49:20
Autor: mx
BGŻOptima - Eurobank
Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot
przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje
niejaki Rachunek Powiązany.

Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.

To niemożliwe, z takim dziadostwem jak Eurobank, nie było mi po drodze. Konta mam w kilku innych bankach, tam nie.
To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie potrafi ich odczytać?
To już bardziej ufam Optimie niż EB.

Data: 2011-12-08 09:52:48
Autor: Dominik & Co
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 07-12-2011 21:49, mx rzecze:

To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
potrafi ich odczytać?

Optima wszędzie tak wysyła, tyle, że nie każdemu to przeszkadza
(przyjąć). Dowód rzeczowy:

http://www.voila.pl/409/kh62k/index.php?get=1&f=1

To już bardziej ufam Optimie niż EB.

Kontrola najwyższą formą zaufania.

--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2011-12-08 20:47:53
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-07 21:49, mx pisze:

To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
potrafi ich odczytać?

Napisałem dlaczego. Potrafisz odczytać?

Data: 2011-12-08 12:32:13
Autor: AS
BGOptima - Eurobank
Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imi, nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powizany" nie wystpuje!
Optima ma ca litani gupot, niedorbek i bugw, ale nie taki. Sprawdzane na przelewach do Meritum, ktry te sprawdza dane nadawcy.

Dla weryfikacji zleciem wczoraj przelew 1z z Optimy do mBanku i wasnie przyszed z takimi parametrami:

Nazwa/imi i nazwisko odbiorcy                  Rachunek Powizany
Adres odbiorcy (ulica)                                   [PUSTE]
Kod pocztowy, miejscowo odbiorcy        [PUSTE]

Dane nadawcy poprawne, cho nie trafiy w odpowiednie pola.

Data: 2011-12-07 18:43:05
Autor: notveryoldman
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-07 17:49, Grazyna Ł. pisze:

Użytkownik "notveryoldman"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4ede835e$0$5813$65785112@news.neostrada.pl...

5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny
przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł.
Pytania:

- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

- czy jutro kasa się znajdzie?

- a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?

Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa
znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa
ostatnie pytania...

Mam to samo. Wczoraj poszedł przelew do Eurobanku,dzisiaj nastąpił zwrot
na k-to BGŻ Optima. Dzwoniłam na infolinię,nie wiedzą dlaczego Eurobank
zrobił zwrot, powiedzieli że będą tą sprawę sprawdzać,ponieważ jest
więcej takich sytuacji właśnie z Eurobankiem. Infolinia zasugerowała,że
można ewentualnie zmienić konto powiązane na inne. Ja poczekam
jeszcze,mam nadzieję,że sprawa się wyjaśni.

najpierw odpowiadam na moje pytania:

- nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w porządku.

- kasa się znalazła

- w BGŻOptima, bo Eurobank zrobił zwrot

Grażyna,

też nie zmieniam rachunku powiązanego. Ma działać i już. Mogę poczekać. Ale zadzwonię na infolinię, żeby nadać dodatkowy impuls do działania.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-07 17:55:52
Autor: xbartx
BGOptima - Eurobank
Dnia Wed, 07 Dec 2011 18:43:05 +0100, notveryoldman napisał(a):

- nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy
zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do
E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w
porządku.

Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń. I w 99,99% przypadków tak jest. No ale błędy lub przestoje się jednak czasami zdarzają. Akurat u Ciebie co innego było powodem.

- w BGŻOptima, bo Eurobank zrobił zwrot

W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię, nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia.


--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

Data: 2011-12-07 21:44:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BGŻOptima - Eurobank
xbartx pisze:

- nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy
zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do
E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w
porządku.

Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń.

Ale mają jest prawo bankowe, a o ile pamiętam, to ono nakłada
maksymalnie 2 (3?) dni robocze limitu na wykonanie przelewu. Zatem jeśli
BGŻ przyjął zlecenie przelewu 5.12, to w zasadzie od jutra można żądać
odsetek ustawowych za przetrzymywanie kasy... :-)

W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię, nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia.

I tym samym są w zasadzie jedynym, który działa zgodnie z prawem (i nie
dyskutujmy tu, czy jest to prawo dobre, czy złe...).

--
MiCHA

Data: 2011-12-08 10:33:44
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - Eurobank
notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisa(a):
5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dzi&#65533; nie ma. Do Eurobanku dzi&#65533; nie doszed&#65533;. Pytania:

- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

- czy jutro kasa si&#65533; znajdzie?

- a je&#65533;li si&#65533; znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?

Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy si&#65533; kasa znajdzie (na co licz&#65533;), podam prawid&#65533;ow&#65533; odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania...


Witam serdecznie,

W pojedynczych przypadkach mogo zdarzy si, e przelew zosta odrzucony, z
uwagi na konfiguracj patnoci w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, ktra wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki. Wczeniejsze, incydentalne kopoty z szybkoci dziaania systemu miay
zwizek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientw. Przy wspomnianej wyej
aktualizacji systemu, jego wydajno zostanie zwikszona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosi wszystkich za te chwilowe niedogodnoci. Podkrelam, e
nie miay one adnego wpywu na oszczdnoci, ktre zarabiaj dla naszych
Klientw kadego dnia.

W celu wyjanienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, ktry znajdzie Pan
tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx


Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp Prasowy BGOptima


--


Data: 2011-12-08 20:57:20
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-08 11:33,  Anna Kozłowska pisze:
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku?

Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział.
Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew.
Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem.

Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
Klientów każdego dnia.

Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku
powiązanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale
BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje.

W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku.

Pozdrawiam

Ja również.
I życzę szczęścia.
Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca.

Data: 2011-12-08 21:05:17
Autor: notveryoldman
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-08 20:57, Bogdan B. pisze:

W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został
odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.

A może nie, bo...

KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.

.... Pani Anna mogła mieć na myśli, że klienci mający rachunki powiązane w Eurobanku to "pojedyncze przypadki" :-)

Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

Zamierzam sprawdzić w poniedziałek :-)

--
notveryoldman

BGŻOptima - Eurobank

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona