BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych

Data: 2011-12-15 19:46:09
Autor: mx
BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
do dnia 28 grudnia 2011.

Same plusy:
1. Po zakończeniu 100-dniówek w Aliorze.
2. Wyzwoli nas z konieczności operowania upierdliwym tokenem.
3. Nie musimy kupować wiertarek.
4. Bliski jest czas gdy z rozkoszą przyp..... w ten digi-digi młotkien.

Anka, to koniec 1-dniówek czy gorszy %?

Data: 2011-12-15 10:57:45
Autor: Gieniu
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
dont worry, wlasnie getin i open przychodza z odsiecz

Data: 2011-12-15 11:14:47
Autor: michalp
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dzi informujemy jedynie, e mona je zakada do 20 grudnia
(dla nowych klientw) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

To tak, jakby napisa, e kto ma Digipassa ten moe si logowa, ale
od 20 grudnia nie bd widoczne rachunki.

Ja czuje si - napisz wprost - oszukany. Bo zakadaem to konto z
myl, e do koca kwietnia bde mg korzysta z jednodniowego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje si, e nie, i to po kilku
tygodniach dziaania. Miaa to by platforma nr 1 dla oszczdzajcych,
a okazao si, e pozostali gracze za chwil przejm ten rynek. Skoro
likwidujecie moliwo zakadania lokat po 6.48, to nie spodziewam si
bowiem korzystniejszej oferty.

Czuj si oszukany, poniewa powinni Pastwo napisa od razu, e
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i moliwo zakadania lokat jest
do takiego a nie innego dnia. Domylam si jednak, e zainteresowanie
bankiem byo tak due, e depozytw przybyo, a oferta kredytowa
dopiero rusza. I istnieje niebezpieczestwo, e bank bdzie po prostu
mia za duo gotwki, za ktr za duo musi paci.

Szkoda,

Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy si na
przykad na pocztku stycznia.

Micha

Data: 2011-12-16 09:23:45
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
michalp <michalp@interia.pl> napisa(a):
> Dzi=B6 informujemy jedynie, =BFe mo=BFna je zak=B3ada=E6 do 20 grudnia
> (dla nowych klient=F3w) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

To tak, jakby napisa=E6, =BFe kto ma Digipassa ten mo=BFe si=EA logowa=E6, =
ale
od 20 grudnia nie b=EAd=B1 widoczne rachunki.

Ja czuje si=EA - napisz=EA wprost - oszukany. Bo zak=B3ada=B3em to konto z
my=B6l=B1, =BFe do ko=F1ca kwietnia b=EAde m=F3g=B3 korzysta=E6 z jednodnio=
wego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje si=EA, =BFe nie, i to po kilku
tygodniach dzia=B3ania. Mia=B3a to by=E6 platforma nr 1 dla oszcz=EAdzaj=B1=
cych,
a okaza=B3o si=EA, =BFe pozostali gracze za chwil=EA przejm=B1 ten rynek. S=
koro
likwidujecie mo=BFliwo=B6=E6 zak=B3adania lokat po 6.48, to nie spodziewam =
si=EA
bowiem korzystniejszej oferty.

Czuj=EA si=EA oszukany, poniewa=BF powinni Pa=F1stwo napisa=E6 od razu, =BF=
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i mo=BFliwo=B6=E6 zak=B3adania lokat je=
st
do takiego a nie innego dnia. Domy=B6lam si=EA jednak, =BFe zainteresowanie
bankiem by=B3o tak du=BFe, =BFe depozyt=F3w przyby=B3o, a oferta kredytowa
dopiero rusza. I istnieje niebezpiecze=F1stwo, =BFe bank b=EAdzie po prostu
mia=B3 za du=BFo got=F3wki, za kt=F3r=B1 za du=BFo musi p=B3aci=E6.

Szkoda,

Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy si=EA na
przyk=B3ad na pocz=B1tku stycznia.

Micha=B3

Witam,  Jeeli ma Pan ju zaoone konto oszczdnociowe w BGOptima i utworzy Pan
odnawialne jednodniowe lokaty, to moe Pan oszczdza na takich samych
zasadach, jak teraz, do koca kwietnia.

Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp Prasowy BGOptima

Data: 2011-12-16 15:22:41
Autor: jureq
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Fri, 16 Dec 2011 09:23:45 +0000,  Anna Kozłowska napisał(a):

 Jeżeli ma Pan już założone konto oszczędnościowe w BGŻOptima i utworzy
 Pan
odnawialne jednodniowe lokaty, to może Pan oszczędzać na takich samych
zasadach, jak teraz, do końca kwietnia.

Lokaty jednodniowe różnią się od lokat 4,5-miesięcznych z kapitalizacją dzienną tym, że w dowolnym momencie można na nich zmniejszać i zwiększać wielkość zaangażowanych środków. Więc proszę nie pisać, że zasady będą "takie same jak teraz"

Data: 2011-12-16 23:10:54
Autor: Piotr Gralak
jureq napisał(a):
[...]

Niestety, BGŻ Optima OSZUKAŁA swoich klientów, i to tak szybciutko po wejściu na rynek. Wstyd.

Data: 2011-12-16 23:18:10
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-12-16 23:10, Piotr Gralak pisze:

Niestety, BGŻ Optima OSZUKAŁA swoich klientów, i to tak szybciutko po
wejściu na rynek. Wstyd.

E tam. Ceny w moim czerwonym sklepiku z czarnymi kropkami zmieniają się z dnia na dzień i jakoś nikomu nie przychodzi do głowy pisać, że owad oszukuje. Bank ma obowiązek dotrzymać zawartej z klientem umowy i jej dotrzymuje. Ale nigdzie się nie zobowiązywał, że oferta przedgwiazdkowa będzie obowiązywać na czas nieokreślony.

Po prostu, jak inny bank da lepsze warunki, to się do niego przeniesie kasę i tyle. A o tych, co nie wsiedli do pociągu, to się nie martw. Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-16 23:24:15
Autor: Piotr Gralak
notveryoldman napisał(a):

[...]

Na czas nieokreślony nie. Zobowiązał się za to pisemnie, że do 30 kwietnia. A teraz się wykręca. Zachowanie oprocentowania już założonych lokat z niemożnością korzystania z nich jak z lokat jednodniowych to jest właśnie to, co nazwałem po imieniu.

Po prostu, jak inny bank da lepsze warunki, to się do niego przeniesie kasę i tyle. A o tych, co nie wsiedli do pociągu, to się nie martw. Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi.

Na szczęście są konkurencyjne banki i inne Getiny :)

PG

Data: 2011-12-17 06:11:11
Autor: sqlwiel
W dniu 2011-12-16 23:18, notveryoldman pisze:

oszukuje. Bank ma obowiązek dotrzymać zawartej z klientem umowy i jej
dotrzymuje.

G. prawda. Bank "się umawiał", że po przelaniu środków (posiadaniu tokena i paru innych warunkach) będzie można założyć lokaty na 6.48. Tymczasem 5-6 grudnia nie można było i jakoś ten "bank" nie kwapi się z wypłatą klientom rekompensaty strat na odsetkach.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-16 22:56:23
Autor: xbartx
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Thu, 15 Dec 2011 11:14:47 -0800, michalp napisał(a):

Ja czuje się - napiszę wprost - oszukany. Bo zakładałem to konto z
myślą, że do końca kwietnia będe mógł korzystać z jednodniowego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje się, że nie, i to po kilku
tygodniach działania. Miała to być platforma nr 1 dla oszczędzających, a
okazało się, że pozostali gracze za chwilę przejmą ten rynek. Skoro
likwidujecie możliwość zakładania lokat po 6.48, to nie spodziewam się
bowiem korzystniejszej oferty.

Obrażasz się na BGŻO, bo zabrali lokaty i jednocześnie twierdzisz, że pozostali zaraz przejmą rynek - to w czym problem?

BTW na http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx stoi tylko:

"gwarancja oprocentowania - oprocentowanie nominalne dla lokaty dziennej nie ulegnie zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

Kompletnie już nie łapię o co w takim razie się obraziłeś?

Czuję się oszukany, ponieważ powinni Państwo napisać od razu, że
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i możliwość zakładania lokat jest do
takiego a nie innego dnia.

A co to za nowa nomenklatura "promocyjne oprocentowanie"? Czyżby to skutki uboczne braku matematyki na maturze hi hi ;)

Data: 2011-12-15 21:42:14
Autor: Piotr Gralak
mx napisał(a):
[...]

nie ma chyba oplaty za niezwrocenie digi-digi po zamknieciu konta?
jesli tak, to ja z checia zrealizuje punkt nr 4, aby zemscic sie za me bole podczas korzystania z tego badziewia :)

BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych