BGÅ» Optima lokata jednodniowa - co od ma ja?

Data: 2012-04-10 22:11:00
Autor: notveryoldman
BGÅ» Optima lokata jednodniowa - co od ma ja?
Pospekulujmy, co siÄ™ stanie od 1 maja z jednodniowymi lokatami Optima.
Czy BGŻ pozwoli na to, żeby środki odpłynęły do Aliora czy do eurobanku?
A może utrzyma oprocentowanie? Albo wprowadzi inną lokatę z
oprocentowaniem większym niż konkurencja?

No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
alternatywą dla lokat w innym banku. Chętni do ucieczki z Optimy już się
tu ujawnili :-)

--
notveryoldman

Data: 2012-04-10 22:32:45
Autor: osa
W dniu 2012-04-10 22:11, notveryoldman pisze:
[...]

Wydaje mi się, że rezygnują z jednodniowych (które nie mają już przewagi w postaci omijania belki) i zostawią KO na 5.8 dla opornych i 6.5 dla ukrywających środki u konkurencji ;)

No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
alternatywÄ… dla lokat w innym banku.

Wg nich jest ;)

Chętni do ucieczki z Optimy już się
tu ujawnili :-)

.... i dziś rano zrealizowali swe groźby ;)

Data: 2012-04-10 22:48:09
Autor: knrdz
osa pisze:

Chętni do ucieczki z Optimy już się
tu ujawnili :-)

... i dziś rano zrealizowali swe groźby ;)

....a ci co nie zrealizowali nie uczynili tego tylko dlatego, że Alior przedłużył ofertę, więc można possać optimowe 6.48 przez kolejne 2 tygodnie, wielkie czyszczenie Optimy będzie dopiero 25-26 kwietnia.

Data: 2012-04-10 23:02:35
Autor: osa
W dniu 2012-04-10 22:48, knrdz pisze:
osa pisze:

[...]

Szczęśliwi Ci którzy wczoraj o tym wiedzieli ;) A jeśli taka informacja była na stronie Aliora wcześniej to czemu nikt nie napisał? ja się pytam się :P

Data: 2012-04-10 23:25:22
Autor: knrdz
osa pisze:

Szczęśliwi Ci którzy wczoraj o tym wiedzieli ;) A jeśli taka informacja była na stronie Aliora wcześniej to czemu nikt nie napisał? ja się pytam się :P

Informacji nie było, ale nawet w poniedziałek można było składać wnioski i przychodziły potwierdzenia (o tym ktoś tu zresztą pisał), więc czas na czyszczenie Optimy był co najmniej do czwartku.

Data: 2012-04-10 23:33:23
Autor: osa
W dniu 2012-04-10 23:25, knrdz pisze:
osa pisze:

Szczęśliwi Ci którzy wczoraj o tym wiedzieli ;) A jeśli taka
informacja była na stronie Aliora wcześniej to czemu nikt nie napisał?
ja siÄ™ pytam siÄ™ :P

Informacji nie było, ale nawet w poniedziałek można było składać wnioski
i przychodziły potwierdzenia (o tym ktoś tu zresztą pisał), więc czas na
czyszczenie Optimy był co najmniej do czwartku.

Chyba, że się wcześniej (w sobotę lub niedzielę) zerwało lokaty i zleciło przelew (z datą poniedziałkową oczywiście) ;) Wtedy środki w poniedziałek w południe były w Aliorze ;)

Jeśli będzie mi się chciało to zerwę te lokaty pod koniec miesiąca i założę jeszcze raz, zawsze to 20 dni pewnego oprocentowania więcej ;)

Data: 2012-04-11 06:50:51
Autor: xbartx
BG¯ Optima lokata jednodniowa - co od maja?
Dnia Tue, 10 Apr 2012 23:33:23 +0200, osa napisał(a):

Chyba, że się wcześniej (w sobotę lub niedzielę) zerwało lokaty i
zleciło przelew (z datą poniedziałkową oczywiście) ;) Wtedy środki w
poniedziałek w południe były w Aliorze ;)

W ten poniedziałek (09.04.2012) to chyba raczej nie.

--
xbartx

Data: 2012-04-11 18:07:33
Autor: osa
W dniu 2012-04-11 08:50, xbartx pisze:
[...]

Fakt ;) przez te święta moje rozważania przesunęły się o jeden dzień ;)

Jest: w sobotÄ™ lub niedzielÄ™
Ma być: w niedzielę lub poniedziałek

Jest: z datą poniedziałkową
Ma być: z datą wtorkową

Jest: poniedziałek w południe
Ma być: wtorek w południe

Pozdrawiam!

Data: 2012-04-12 07:30:31
Autor: xbartx
Dnia Wed, 11 Apr 2012 18:07:33 +0200, osa napisał(a):

[...]

Z tego wychodzi, że nastąpiło klasyczne przesunięcie w fazie ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-10 23:03:29
Autor: Waldek

Użytkownik "knrdz" <proemld@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:jm26ad$fuq$1inews.gazeta.pl...
osa pisze:

[...]

Dzis znajoma dostala 6,5% w DB na lokate 6m
czyli jak widac nie jest to juz jakis szczegolnie lakomy kÄ…sek
- pewnie niabawem dolacza tez inne banki jak poczuja posuche na kontach ;)

Data: 2012-04-11 17:38:22
Autor: TZ
BG¯ Optima lokata jednodniowa - co od maja?

We wtorek, 10 kwietnia 2012, o godz. 22:32:45, napisa³a¶ na temat: "BG¯ Optima
lokata jednodniowa - co od maja?"
osa osa@gazeeeeeeta.pl.ee, news:jm25df$97a$1inews.gazeta.pl

Wydaje mi siê, ¿e rezygnuj± z jednodniowych (które nie maj± ju¿ przewagi w postaci omijania belki) i zostawi± KO na 5.8 dla opornych i 6.5 dla ukrywaj±cych ¶rodki u konkurencji ;)

A czy mo¿e ju¿ kto¶ sprawdzi³ i przeliczy³ czy lokata jednodniowa 6,48% (teraz z
belk±) nie sta³a siê mniej op³acalna ni¿ KO 5,8/6,5% ?
Chodzi o dzienn± kapitalizacjê odsetek i zaokr±glenia w górê, na KO mamy
kapitalizacjê miesiêczn±. Wiêc chyba siê mniej straci na tych zaokr±gleniach
miesiêcznych ni¿ dziennych?

Chocia¿ zerwanie lokaty bêdzie skutkowa³o oprocentowaniem na KO "tylko" 5,8% ale
mniejsza ju¿ o to.

--
TZ

- Skawiñski upad³ na piasek i zacz±³ têskniæ za ojczyzn±. -

Data: 2012-04-10 22:35:47
Autor: wiatrak

Użytkownik "notveryoldman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f8493db$0$1295?

No bo aktualna promocja konta oszczędnościowego nie jest w żadnym razie
alternatywą dla lokat w innym banku. Chętni do ucieczki z Optimy już się
tu ujawnili :-)

Ujawniam siÄ™ po raz kolejny :)

Data: 2012-04-18 19:39:15
Autor: notveryoldman
BGÅ» Optima lokata jednodniowa - co od maja?
notveryoldman:

Pospekulujmy, co siÄ™ stanie od 1 maja z jednodniowymi lokatami Optima.

Napisali, że 27 kwietnia ujawnią nowe oprocentowanie na jednodniowej i
nowe produkty.

--
notveryoldman

Data: 2012-04-18 20:19:53
Autor: wiatrak
BGÅ» Optima lokata jednodniowa - co od maja?

Użytkownik "notveryoldman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f8efc4c$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
notveryoldman:

Pospekulujmy, co siÄ™ stanie od 1 maja z jednodniowymi lokatami Optima.

Napisali, że 27 kwietnia ujawnią nowe oprocentowanie na jednodniowej i
nowe produkty.

To moze 32-go maja  niech ujawniÄ…. :) Przed dÅ‚ugim weekendem spadam od nich z caÅ‚Ä… kasÄ…. Później znów siÄ™ okaże, że wyższe oprocentowanie dla nowych Å›rodków, a kto zostawiÅ‚ pieniÄ…dze na koncie, ten frajer.

Jak dadzą jakieś sensowne oprocentowanie, to kasa zawsze może do nich wrócić, a jak nie to niech sie bujają.

BGÅ» Optima lokata jednodniowa - co od ma ja?