BGŻOptima - reaktywacja?

Data: 2012-02-13 14:55:25
Autor: neoniusz
BGŻOptima - reaktywacja?
W dniu 13.02.2012 14:50, luc pisze:
Właśnie dzwonił do mnie gość z tytułowego banku i m.in. wypytywał,
jakiej to długości (czasu) lokaty by mnie interesowały. Było jeszcze
pytanie o ocenę banku, więc nie omieszkałem dać niskiej za szybkie
wycofanie jednodniówek z oferty...

Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

Data: 2012-02-13 06:13:39
Autor: luc
BG¯Optima - reaktywacja?
On 13 Lut, 14:55, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

> wycofanie jednodniówek z oferty...

Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

Heh, czyżby zrobili akcję telemarketingową z jednym konsultantem? ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-02-13 15:23:14
Autor: neoniusz
BGŻOptima - reaktywacja?
W dniu 13.02.2012 15:13, luc pisze:
[...]

Ja rozmawialem z kobieta, wiec moze jest parka ;)

Data: 2012-02-13 15:37:35
Autor: Waldek
BGŻOptima - reaktywacja?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jhb6ci$216$1inews.gazeta.pl...
[...]