BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?

Data: 2012-08-27 08:10:33
Autor: SQLwiel
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
Jak w temacie. Tzn ma być tanio (najlepiej bez kosztów) i mało problemowo.

Przypominam, że dla konta Premia+ i "z podwyżką" od jutra musimy wykręcić 300, żeby dostać łapówkę.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

Data: 2012-08-27 01:06:23
Autor: eisenberg
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 08:10:33 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
Jak w temacie. Tzn ma być tanio (najlepiej bez kosztów) i mało problemowo.

Przypominam, że dla konta Premia+ i "z podwyżk±" od jutra musimy wykręcić 300, żeby dostać łapówkę.

Jest to (mam nadzieję) możliwe. Czekam na debetówkę z BGŻ. Kiedy się doczekam to przetestuję. A cash back?

Data: 2012-08-27 11:06:36
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-27 10:06, eisenberg pisze:
[...]

a  można wiedzieć co jest przyczyn± tej nadziei??

A cash back?
też trzeba będzie przetestować, pewnie spróbuje  w tym miechu

a przypomnijcie mi, operacj± karta musi być wykonana i zaksięgowana w danym od 28 do 27 następnego miesi±ca czy tylko wykonana??

Marcin

Data: 2012-08-27 02:26:02
Autor: eisenberg
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 11:06:36 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2012-08-27 10:06, eisenberg pisze:

> Jest to (mam nadziej�) mo�liwe. Czekam na debet�wk� z BG�. Kiedy si� doczekam to przetestuj�.

a  moďż˝na wiedzieďż˝ co jest przyczynďż˝ tej nadziei??
 Chodzi o płatno¶ci kartami w Żabce. Sam rozwijałe¶ ten w±tek. Płaciłem debetówkami w sierpniu i czekam na rezultat. Będzie pozytywny, gdy albo nast±pi zniesienie opłaty za kartę, albo naliczenie MB (u mnie karty z EB i Maestro Mille).

> A cash back?

teďż˝ trzeba bďż˝dzie przetestowaďż˝, pewnie sprďż˝buje  w tym miechu

Pewn± pomoc± będzie obserwacja, jak zaksięguj± cash back. Je¶li będzie to osobna pozycja na wyci±gu (Citi i ING) to nic to nie da. W CA mi księguj± jako "Płatno¶ć kart± z wypłat± gotówki", i opłat za kartę nie naliczaj±

Data: 2012-08-27 04:57:57
Autor: tutajspam
[...]

Może kto¶ mi to pokazać np. na screenie? Płaciłem niedawno w Żabce rachunki i na wyci±gu  w Citi mam normalnie jako zwykł± pozycje. Czy taka operacja zaliczy się do cashbacku 20%, max 100zł? Wie kto¶?

No i czy dla BGŻ taka operacja to będzie jako normalna operacja bezgotówkowa, która się liczy do tego limitu 300zł/m-c? :)

Data: 2012-08-27 05:14:53
Autor: disnej
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
Mnie sie udalo splacic KK Polbanku w zabce uzywajac tej samej karty, dostałem 1% cashbacku

ale w 3ciej zabce udalo mi sie zalozyc karte, a w 4tej dopiero ta karta zaplacic (2 wczesniejsze napewo takiej formy platnosci nie akceptuja)

Data: 2012-09-06 05:41:26
Autor: ls
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 14:14:53 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
[...]

Da sie splacic KK Polbanku za pomoca karty BGZ?
W kasie przedstawiasz wyciag z KK?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-09-06 05:44:59
Autor: disnej
W dniu czwartek, 6 wrze¶nia 2012 14:41:27 UTC+2 użytkownik ls napisał:
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 14:14:53 UTC+2 użytkownik disnej napisał:

> Mnie sie udalo splacic KK Polbanku w zabce uzywajac tej samej karty, dostałem 1% cashbacku

Da sie splacic KK Polbanku za pomoca karty BGZ?

da sie, dajesz swoj nr konta, mozesz nawet podyktowac, i mowisz ze tytulem splata kredytu np., placisz dowolna karta i ile akceptuja platnosc karta

a ze masz swoj osobny rachunek na splate kredytu to nie powinno nikogo dziwic ze dane odbiorcy beda twoje

Data: 2012-08-27 12:03:54
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-27 11:26, eisenberg pisze:

[...]

czyli płatno¶ć za drobne rachunki, nie powinno być problemów moim zdaniem, ale zawsze dochodzi tu prowizja

[...]

dokładnie, jutro zrobię test i zobaczymy jak to zaksięguj±, miejmy nadzieje, że tak samo jak w Mille i nie będ± rozdzielać tego

Marcin

Data: 2012-08-27 05:25:13
Autor: eisenberg
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 12:03:54 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

czyli p�atno�� za drobne rachunki, nie powinno by� problem�w moim zdaniem, ale zawsze dochodzi tu prowizja

Płaciłem debetówkami Citi, Avocado (BZ WBK), EB i Maestro Mille. Wszędzie na wyci±gach s± rozliczone identycznie jak zwykłe płatno¶ci bezgotówkowe. A co do prowizji - 0,99 zł to zawsze mniej niż 5

Data: 2012-08-27 06:45:48
Autor: www2
[...]
1,99 zl do <500zl

od 500zl - 0,4% - czyli takze atrakcyjnie

pytanie tylko jakie MCC albo cos innego ma taka platnosc, bo ktos tu pisal ze sa osobno w niektorych bankach te platnosci wyszczegolnione - niby Citi, ale ja na Citi w podgladzie wyciagu mam normalna bezgotowkowa chyba...

Data: 2012-08-27 06:54:12
Autor: eisenberg
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 15:45:48 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
> [...]

1,99 zl do <500zl

od 500zl - 0,4% - czyli takze atrakcyjnie

nie 500 zł a odrobinę mniej. Prowizji naliczono 0,99

[...]

Tego samego dnia i w tej samej "Żabce" kupiłem jeszcze na kartę jaki¶ drobiazg. Na wyci±gu Citi obie transakcje zaksięgowano identycznie. I tylko o to mi chodziło

Data: 2012-08-27 07:49:39
Autor: tutajspam
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?

Tego samego dnia i w tej samej "Żabce" kupiłem jeszcze na kartę jaki¶ drobiazg. Na wyci±gu Citi obie transakcje zaksięgowano identycznie.. I tylko o to mi chodziło

no to super, czyli wyglada to na normalne zakupy :-)

dzieki za info, a osoba, ktora cos pisala o odroznieniu tych transakcji moze sie wypowiedziec jak to faktycznie jest cos rozrozniane :)

Data: 2012-08-29 08:19:48
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-27 12:03, lolekanabolek pisze:
[...]

zrobiony, na razie wisi w blokadach, prowizji za cashback na razie nie pobrali ;-))

Marcin

Data: 2012-08-29 00:12:40
Autor: eisenberg
W dniu ¶roda, 29 sierpnia 2012 08:19:47 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

zrobiony, na razie wisi w blokadach, prowizji za cashback na razie nie pobrali ;-))

W blokadach tak. Analogicznie było, gdy testowałem cash back w Citi i ING. Napisz co będzie jak rozlicz± - w jednej pozycji czy rozbij±. Ja przetestuję jak±¶ "spłatę raty pożyczki" w Żabce ;-). W sierpniu zrobiłem ich trochę...

Data: 2012-08-31 08:31:54
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-29 09:12, eisenberg pisze:

[...]

no i rozliczyli, operacj± zakwalifikowali pod "inne" z takim opisem

"OPERACJA KARTˇ MASTERCARD DEBIT - GOODS AND SERVICES WITH CASH DISBURSEMENT BP GALERIA 282 D=28.08.2012 "
oraz
PRZELEW OBCIˇŻENIOWY MASTERCARD PROWIZJA ZA ZAKUP Z CASHBACK D=28.08.2012

Teraz nie zostało nic innego jak poczekać miesi±c i mieć nadzieje, że nie będzie się 45 zeta w plecy ;-))

Marcin

Data: 2012-08-31 09:33:43
Autor: Waldek
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:50405a59$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

Teraz nie zostało nic innego jak poczekać miesi±c i mieć nadzieje, że nie będzie się 45 zeta w plecy ;-))

a nie 42 - gwoli scislosci bodajze ?

Pozdro

Data: 2012-08-31 12:08:53
Autor: SQLwiel
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać ka sę nazad?
W dniu 2012-08-31 09:33, Waldek pisze:

Teraz nie zostało nic innego jak poczekać miesiąc i mieć nadzieje, że
nie będzie się 45 zeta w plecy ;-))

a nie 42 - gwoli scislosci bodajze ?

Po wykręceniu 3 stów OIDP opłata za kartę powinna być 5zł.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-08-31 12:19:20
Autor: Waldek

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:50408d32$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

a nie 42 - gwoli scislosci bodajze ?

Po wykręceniu 3 stów OIDP opłata za kartę powinna być 5zł.

Fakt - "nieuzywane opcje"  sie szybko zapomina ;)
ale jesli ten CB nie zostanie ujety jako platnosc
to dalej wyjdzie na moje - czyli 8zl oplaty za karte ;)

Data: 2012-08-31 09:56:39
Autor: eisenberg
W dniu pi±tek, 31 sierpnia 2012 08:31:55 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

Teraz nie zostało nic innego jak poczekać miesi±c i mieć nadzieje, że nie będzie się 45 zeta w plecy ;-))

A ja dzi¶ odwiedziłem "Żabkę". Polubię je chyba, zwłaszcza takie, w których wyczytam "Prowizja 0,99 zł" ;-)) Jak zwykle zapłaciłem kart± jaki¶ "rachunek", do tego kupiłem jaki¶ drobiazg, żeby porównać na wyci±gu jak rozlicz±. Mam nadzieję, że we wtorek o tej porze będę już wiedział, czy obie transakcje BGŻ rozliczył tak samo. Powinienem też już wiedzieć, jak analogiczne "żabkowe" płatno¶ci kart± Maestro potraktował Mille (dadz± 1% MB czy nie).
PS IMHO zielone zwierz±tka s± pewniejsze od CB

Data: 2012-09-02 06:43:26
Autor: eisenberg
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
Od¶wieżam w±tek. Na razie dobre wie¶ci z Mille - za zapłaty rachunków w Żabce kart± Maestro otrzymałem wła¶nie zwrot 1% MB. Czyli faktycznie "W Żabce się opłaca" przy płatno¶ciach od 200 zeta (nawet mniej przy prowizji 0,99 zł, dowiedziałem się, że przy rachunkach ponad 500 zet pobieraj± 0,3% prowizji). Citi nie pobrał mi dot±d 5 zeta za debetówkę, ale tu jeszcze nie czas na zwycięskie fanfary. Co do BGŻ - trzeba czekać na koniec bież±cego cyklu prowizyjnego. Czekam też na MB z Eurobanku, zwracaj± ok. 10-ego

Data: 2012-09-03 23:14:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?

"eisenberg" 94bf60da-9e61-4b13-813b-baeef3f2cb78@googlegroups.com

: Chodzi o płatno¶ci kartami w Żabce. Sam rozwijałe¶ ten w±tek.
: Płaciłem debetówkami w sierpniu i czekam na rezultat. Będzie po
: zytywny, gdy albo nast±pi zniesienie opłaty za kartę,

Nie 'albo, albo', lecz 'lub'?

Opłaty za karty już pobrano -- jaki efekt?

albo naliczenie MB (u mnie karty z EB i Maestro Mille).

-=-

Ponoć płacenie kart± w agencji PKO daje zły efekt.

Data: 2012-09-03 15:34:58
Autor: eisenberg
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
W dniu poniedziałek, 3 wrze¶nia 2012 23:15:12 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"eisenberg" : Chodzi o płatno¶ci kartami w Żabce. Sam rozwijałe¶ ten w±tek.

: Płaciłem debetówkami w sierpniu i czekam na rezultat. Będzie po

: zytywny, gdy albo nast±pi zniesienie opłaty za kartę,

Nie 'albo, albo', lecz 'lub'?

Słusznie - to koniunkcja a nie alternatywa

Opłaty za karty już pobrano -- jaki efekt?

W Citi opłaty nie pobrano, koszt - 0,99 zł prowizji od transakcji zamiast 5 opłaty za kartę . W Avocado jeszcze nie wiem, pobieraj± 6-ego (ale zdziwiłbym się gdyby pobrali)

> albo naliczenie MB (u mnie karty z EB i Maestro Mille).

-=-

Ponoć płacenie kart± w agencji PKO daje zły efekt.

Wnioskuję, że nieopłacalne.

Data: 2012-09-04 01:25:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?

"eisenberg" 424e9ed5-8127-489b-922f-aec8b8b6ae1a@googlegroups.com

[...]

Koniunkcja chyba też nie.

Opłaty za karty już pobrano -- jaki efekt?

: W Citi opłaty nie pobrano,

My¶lałem o BGZ. Szkoda, że nikt (chyba nikt) nie wpadł na pomysł
testowania tego w sierpniu. Można było wykonać 4 transakcje:

 () 3 na drobne kwoty
 () 1 na 300 żabek lub realek

W oby wypadkach byłaby łapówka, ale uwzględnienie
4 operacji skutkowałoby zmniejszeniem opłaty do 5 złych.

: koszt - 0,99 zł prowizji od transakcji zamiast 5 opłaty
: za kartę . W Avocado jeszcze nie wiem, pobieraj± 6-ego
: (ale zdziwiłbym się gdyby pobrali)

Szkoda, że nie ma odpowiedzi w sprawie Wiewiórkolandii.

-=-

Ponoć płacenie kart± w agencji PKO daje zły efekt.

: Wnioskuję, że nieopłacalne.

W BGZ powiedziano mi, że jaka¶ pani tak zapłaciła
i transakcja nie została uznana za bezgotówkow±.
O Żabce -- nie wiadomo nic. Trzeba testować.

Mam pytanie -- czy tego nie można zrobić w realu?
Tam chyba też jest opłata rachunków.

Data: 2012-08-27 11:10:56
Autor: Joossef
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę na zad?
W dniu 27.08.2012 o 11:06 lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com>  pisze:
a przypomnijcie mi, operacjÄ… karta musi być wykonana i zaksiÄ™gowana w  danym od 28 do 27 nastÄ™pnego miesiÄ…ca czy tylko wykonana??

Zaksięgowana.

-- Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-08-27 11:15:02
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-27 11:10, Joossef pisze:
W dniu 27.08.2012 o 11:06 lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com>
pisze:
a przypomnijcie mi, operacją karta musi być wykonana i zaksięgowana w
danym od 28 do 27 następnego miesiąca czy tylko wykonana??

Zaksięgowana.

oki, dzięki

Marcin

Data: 2012-08-27 22:10:11
Autor: MK
W dniu 27.08.2012 o 11:10 Joossef <grimeks@gmail.com> pisze:

[...]

Wykonana i zaksiegowana. Jesli transakcja byla wykonana w poprzednim  okresie to nie bedzie zaliczone. Z pozytywnych rzeczy skrocony chyba  zostal czas miedzy wykonaniem a rozliczeniem transakcji...

MK

Data: 2012-08-27 23:41:18
Autor: Joossef
W dniu 27.08.2012 o 22:10 MK <macka@interia.pl> pisze:

Z pozytywnych rzeczy skrocony chyba zostal czas miedzy wykonaniem a  rozliczeniem transakcji...

Właśnie mi się zaksięgowała płatność via internet.
Po 8 dniach :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-08-27 11:16:48
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-27 11:06, lolekanabolek pisze:

a przypomnijcie mi, operacj± karta musi być wykonana i zaksięgowana w
danym od 28 do 27 następnego miesi±ca czy tylko wykonana??

Obadwa w danym mies.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

Data: 2012-08-27 11:37:25
Autor: Joossef
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę na zad?
W dniu 27.08.2012 o 11:16 SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> pisze:

Obadwa w danym mies.

Wg infolinii wystarczy zaksiÄ™gowanie w okresie 28-27. Regulamin nie jest  precyzyjny, bo mĂłwi o "wykonaniu transakcji".
Wykonanie i zaksiÄ™gowanie dzieli w BGĹ» nieraz tydzieĹ„ co utrudnia  planowanie :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-09-17 10:13:36
Autor: lery.IT
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 11:37:25 UTC+2 użytkownik Joossef napisał:
W dniu 27.08.2012 o 11:16 SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> pisze:

> Obadwa w danym mies.

Wg infolinii wystarczy zaksięgowanie w okresie 28-27. Regulamin nie jest  precyzyjny, bo mówi o "wykonaniu transakcji".

Wykonanie i zaksięgowanie dzieli w BGŻ nieraz tydzień co utrudnia planowanie :)

w sierpniu się zagapiłem z płatno¶ci± kart± BGZ, w efekcie płaciłem kart± 27 sierpnia o ok. godz. 23, zaksięgowano 29 sierpnia. Najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie bank wpływem premii - chociaż się jej nie spodziewałem. Jak na razie bank na duży + chociaż teraz te 300 zł utrudnia życie.

W każdym razie do¶wiadczalnie mogę powiedzieć, że regulamin wskazuje na 'wykonanie transakcji' i rzeczywi¶cie tak to respektuj± :)

Data: 2012-09-17 20:12:24
Autor: Joossef
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę na zad?
W dniu 17.09.2012 o 19:13 lery.IT <lery.it@gmail.com> pisze:

w sierpniu siÄ™ zagapiĹ‚em z pĹ‚atnoĹ›ciÄ… kartÄ… BGZ, w efekcie pĹ‚aciĹ‚em  kartÄ… 27 sierpnia o ok. godz. 23, zaksiÄ™gowano 29 sierpnia. Najbardziej  pozytywnie zaskoczyĹ‚ mnie bank wpĹ‚ywem premii - chociaĹĽ siÄ™ jej nie  spodziewaĹ‚em. Jak na razie bank na duĹĽy + chociaĹĽ teraz te 300 zĹ‚  utrudnia ĹĽycie.

W kaĹĽdym razie doĹ›wiadczalnie mogÄ™ powiedzieć, ĹĽe regulamin wskazuje na  'wykonanie transakcji' i rzeczywiĹ›cie tak to respektujÄ… :)

Wg informacji, ktĂłre uzyskaĹ‚em w poznaĹ„skiej centrali, do premii biorÄ… pod  uwagÄ™ wykonane w danym okresie transakcje. Nie liczy siÄ™ moment  ksiÄ™gowania. Jest to zapisane w regulaminie od maja.
Sprawdziłem i rzeczywiście, stoi jak wół: "wykonanie w danym Cyklu operacji
bezgotĂłwkowych przy uĹĽyciu debetowej karty
płatniczej wydanej do Konta na łączną kwotę
minimum 300 zł"

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-09-28 07:53:50
Autor: eisenberg
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
Kiedy pobieraj± prowizję za kartę w BGŻ? Pytam, bo kartę mam dopiero 1-szy m-c?

Data: 2012-09-28 07:58:20
Autor: luc
On 28 Wrz, 16:53, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:
Kiedy pobieraj± prowizję za kartę w BGŻ? Pytam, bo kartę mam dopiero 1-szy m-c?

Mi pobrało dzi¶ 5 PLN.

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-08 09:14:26
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-08-27 08:10, SQLwiel pisze:
Jak w temacie. Tzn ma być tanio (najlepiej bez kosztów) i mało problemowo.

Przypominam, ĹĽe dla konta Premia+ i "z podwyĹĽkÄ…" od jutra musimy
wykręcić 300, żeby dostać łapówkę.

dajÄ… orzechy za cashback

Marcin

Data: 2012-10-08 09:18:56
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-08 09:14, lolekanabolek pisze:
[...]

A gdzie trzeba cashbackować? (Tzn gdzie sprawdziłeś, że dają?)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-08 09:27:00
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-10-08 09:18, SQLwiel pisze:
[...]

bodajże to była stacja BP wtedy
co prawda to jest karta Mastercardu, ale ja posiłkuje się listą z visa
http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back.aspx

Marcin

Data: 2012-10-08 05:08:10
Autor: Piotr Hołda
BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
W dniu poniedziałek, 8 paĽdziernika 2012 09:26:58 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

co prawda to jest karta Mastercardu, ale ja posiłkuje się list± z visa

http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back.aspx

Ta lista jest do bani. Wła¶ciciele tych firm nic nie wiedz± o tym, że s± na takiej li¶cie.

Data: 2012-10-08 15:13:15
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-10-08 14:08, Piotr Hołda pisze:
[...]

zgadzam się, że czasami się nie zgadza, np. u na tej li¶cie jest 3x Piotr&Paweł w moim mie¶cie, a tylko 2 daj± cashback,
tylko w tym przypadku się zastanawiam gdzie jest bł±d?? na li¶cie czy też widzimisię kierownika sklepu, że nie ma tam cashback

Marcin

Data: 2012-10-08 14:30:24
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-08 09:27, lolekanabolek pisze:
[...]

Ale jak juĹĽ tu dobrzy ludzie na grupie zauwaĹĽyli, tylko nieliczne punkty dajÄ… orzechy za CB i nielicznym bankom. Mille daje 3% za CB na Orlenie i w Realu.

Ale jeśli w temacie jest BGŻ, to ja sprawdziłem, że np. opłacenie "czynszu" za mieszkanie Drobnymi Rachunkami w Żabce załapuje się na BGŻ-owe wyruchanie trzystu Spartan. W Żabce to kosztuje, niecałe 2zł, ale w sumie warto.

Trza sprawdzić komu jeszcze Żabka pozwoli wydłubać MB. Ja sprawdzę na KK VC Silver BZWBK.