BG?? koniec promocji Premia+

Data: 2014-02-28 08:07:22
Autor: spider
BG?? koniec promocji Premia+
Dobrze żarło, ale zdechło ;)

Komunikat o odwołaniu Programu Premia+
Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 27 lutego 2014 r. Bank BGŻ ogłosił w swoich oddziałach oraz na stronie www.bgz.pl odwołanie przyrzeczenia publicznego, którego postanowienia zostały uprzednio ogłoszone przez Bank w Regulaminie Programu „Premia+”, w związku z czym od dnia 28 marca 2014 r. Program „Premia+” przestaje obowiązywać.

Zakończenie Programu „Premia+” z w/w dniem oznacza, że ostatnia Premia zostanie wypłacona na zasadach określonych w w/w regulaminie za cykl rozliczeniowy trwający od 28 lutego do 27 marca 2014 r., nie później niż do 10 kwietnia 2014 r.

Data: 2014-02-28 01:17:15
Autor: az.anonim
BG? koniec promocji Premia+
Przykro, najlepsza premia jak± miałem, bior±c pod uwagę czas jej trwania :(

Wypada więc zlikwidować kartę: nie ma chyba warunku jej posiadania aby otrzymać premię za zamknięty już okres 28.01-27.02?

Data: 2014-02-28 13:10:07
Autor: Krzysztof
BG? koniec promocji Premia+

Użytkownik "az.anonim"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:70f4a77e-3a34-4a00-96d0-4d477428f1d9@googlegroups.com...

Przykro, najlepsza premia jak± miałem, bior±c pod uwagę czas jej trwania :(

Wypada więc zlikwidować kartę: nie ma chyba warunku jej posiadania aby otrzymać premię za zamknięty już okres 28.01-27.02?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
warunek premii ....do konta zostala wydana karta, czyli likwidacja karty ok 10 kwietnia z wypowiedzeniem umowy o konto po wyplacie ostatniej transzy

Data: 2014-03-14 17:07:55
Autor: PiotrF
BG? koniec promocji Premia+
Czy wystarczy zastrzec lub zamkn±c kartę w ebgż aby konto bylo za darmo.?
Czy trzeba całe konto zamykać aby 9zł nie pobierali za prowadzenie konta
przy zastrzeżonej karcie  ?

Piotr

Data: 2014-03-15 01:24:30
Autor: Krzysztof
BG? koniec promocji Premia+

Użytkownik "PiotrF"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lfv9gs$j2o$1@node2.news.atman.pl...

Czy wystarczy zastrzec lub zamkn±c kartę w ebgż aby konto bylo za darmo.?
Czy trzeba całe konto zamykać aby 9zł nie pobierali za prowadzenie konta
przy zastrzeżonej karcie  ?
Jak dobrze pamietam oplata w tym wariancie konta za prowadzenie nie jest pobierana.  Platna jest karta 6/9zl na mies.
Nie jestem pewien, ale po zastrzezeniu karty nie powinni pobierac za nia oplaty, chyba, ze tez stosuja 30-dniowy okres wypowiedzenia(taka interpretacja jest chyba troche naciagana, bo jezeli karty nie mamy, tzn zastrzeglismy, to dlaczego mamy za nia placic)

BG?? koniec promocji Premia+