BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1 -r.)

Data: 2012-10-03 13:14:07
Autor: SQLwiel
BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1 -r.)

2) z dniem 1 kwietnia 2013 r. Bank BGŻ wycofuje możliwość uwierzytelniania dyspozycji/zleceń użytkownika w systemie bankowości elektronicznej eBGŻ za pomocą numerycznych haseł jednorazowych zawartych na liście haseł udostępnianych użytkownikowi przez Bank BGŻ. W związku z tym, tych z Państwa, którzy korzystają z tego zabezpieczenia, zapraszamy do najbliższego oddziału Banku BGŻ w celu złożenia dyspozycji zmiany sposobu uwierzytelniania.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-03 05:33:31
Autor: disnej
BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1-r.)
To jest żałosne, i teraz każdy musi lecieć do oddziału zmienić na SMS jakby sie tego nie dało potweirdzić przez internet/telefon.

Przynajmniej oddział w Krakowie na Słowackiego nie potrafi tego inaczej załatwić niż wizyta w oddziale, tak informował mnie przez telefon.

Ja się nigdzie nie wybieram, będę używał zdefiniowanych i zaufanych.

Data: 2012-10-04 08:16:14
Autor: pI
BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1-r.)
Wed, 3 Oct 2012 05:33:31 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, disnej
napisał(a):

[...]

Przedwczoraj złożyłem dyspozycję w systemie, która wła¶nie na koniec
uraczyła mnie komunikatem, że aby zdefiniować nr i powiadomienia SMS
udaj się do oddziału (nr miałem wpisany w ustawieniach). Pomy¶lałem "a
pieprzę to". Na drugi dzień rano, kto¶ zatwierdził zmianę, jest ¶lad w
historii i hasła SMS działaj±. Dobrze, że nie poszedłem ;)

--
pI

Data: 2012-10-03 23:24:40
Autor: disnej
[...]

Do mnie po 2-3 dniach zadzwonili z oddzialu zeby do nich przyjsc ...

Data: 2012-10-04 08:51:29
Autor: pI
BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1-r.)
Wed, 3 Oct 2012 23:24:40 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, disnej
napisał(a):

[...]

Widać mój oddział wolał mnie nie ogl±dać ;)

--
pI

Data: 2012-10-04 09:00:33
Autor: radar
W dniu 2012-10-04 08:24, disnej pisze:
Do mnie po 2-3 dniach zadzwonili z oddzialu zeby do nich przyjsc ...

Dziękujemy za złożenie wniosku o zmianę sposobu uwierzytelnienia dostępu do konta osobistego.
W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego oddziału.

Data: 2012-10-04 00:40:09
Autor: disnej
W dniu czwartek, 4 paĽdziernika 2012 09:00:34 UTC+2 użytkownik radar napisał:
> [...]

W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego oddziału.

przecież maj± mój nr skoro do mnie dzwonili, poza tym jest ustawiony w systemie.

BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1 -r.)