BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u

Data: 2010-11-15 13:03:31
Autor: Krzysztof
BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u
Data: 2010-11-15 04:14:29
Autor: krzysztofsf
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u
Data: 2010-11-15 13:21:37
Autor: wiatrak
BGZ wyplaci podwyzki posiadaczom nowego ROR-u

Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:1dc9f137-40c4-45bb-aa38-f48e3f018483y3g2000vbm.googlegroups.com...
On 15 Lis, 13:03, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
http://prnews.pl/wojciech-boczon/bgz-wyplaci-podwyzki-posiadaczom-now...

http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial1.html

U nich token kosztuje 50 zlotych? Ale obciach.

Data: 2010-11-15 15:11:27
Autor: Krzysztof

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:ibr8kj$qb1$1node1.news.atman.pl...

[...]

ale jest tez bezplatna karta kodow, w ogole to tego konta nie ma w tabeli oplat, takze nie wiadomo za co beda jeszcze pobierac oprocz karty

Data: 2010-11-15 06:16:31
Autor: krzysztofsf
On 15 Lis, 15:11, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote in message

> [...]

ale jest tez bezplatna karta kodow, w ogole to tego konta nie ma w tabeli
oplat, takze nie wiadomo za co beda jeszcze pobierac oprocz karty

Dalem link do TOiP otwierajacy sie  z opisu tego konta .

Data: 2010-11-15 16:13:30
Autor: RobertS
[...]

a czy można mieć to konto bez karty debetowej?

RobertS

Data: 2010-11-15 16:49:34
Autor: maciek
BGZ wyplaci podwyzki posiadaczom nowego ROR-u
"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:ibrimq$1jvk$3opal.icpnet.pl...
a czy mona mie to konto bez karty debetowej?

Akurat do tego konta z premi si by to nie opacao, bo do premii wymagane s trzy transakcje debetwk w miesicu.

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2010-11-15 17:27:20
Autor: Krzysztof
[...]

Domyslam sie, ze to nowe konto nazywa sie w tabeli-- -- -- -konto PLUS a w opisie jest konto z PODWYZKA, lekki galimatias, ale chyba to te same konta

Data: 2010-11-15 18:14:30
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-11-15 16:13, RobertS pisze:

[...]

Nie, wg regulaminu karta to jeden z warunków udziału w promocji.

Data: 2010-11-15 16:37:49
Autor: mx
BGZ wyplaci podwyzki posiadaczom nowego ROR-u
ale jest tez bezplatna karta kodow,

BEZPŁATNA! ale jej dostarczenie min 50 PLN, a do odbioru w oddziale 40. Tanio!

Data: 2010-11-15 17:20:33
Autor: Krzysztof

"mx" <@m11@os.pl@> wrote in message news:ibrk4g$2fc$1inews.gazeta.pl...
>ale jest tez bezplatna karta kodow,

BEZPŁATNA! ale jej dostarczenie min 50 PLN, a do odbioru w oddziale 40. Tanio!

gdzie to wyczytales??

do wszystkich kont, ktore sa wymienione w tabeli:
Wydanie listy haseł jednorazowych do systemu
bankowości internetowej

bez opłat

Data: 2010-11-15 17:33:31
Autor: Krzysztof
> [...]

>ale jest tez bezplatna karta kodow,

BEZPŁATNA! ale jej dostarczenie min 50 PLN, a do odbioru w oddziale 40. Tanio!

chyba to co podales dotyczy karty platniczej, ale z tego wynika, ze zawsze jest oplata za karte debetowa??.
Dostarczenie karty i PIN do odbioru w oddziale BGŻ S.A.
(pobierana niezależnie od opłaty za wydanie Karty)

40,00 PLN

Dostarczenie karty i PIN przesyłką kurierską
na adres wskazany przez klienta

wg kosztów rzeczywistych,
min. 50,00 PLN

Cash back

0,50 PLN

Blokada karty na wniosek klienta

10,00 PLN

Data: 2010-11-15 18:23:58
Autor: Dzynks
BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom no wego ROR-u
W dniu 2010-11-15 13:03, Krzysztof pisze:
http://prnews.pl/wojciech-boczon/bgz-wyplaci-podwyzki-posiadaczom-nowego-ror-u-56993.html

IMO najlepsza oferta obecnie na rynku (jeśli ktoś zarabia te 3-5k PLN na miesiąc).

--
Dzynks

Data: 2010-11-15 19:56:59
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u
To ju cennik abo w erze lub plusie jest prostszy.
Trzeba by niezym masochist aby wdepn w tak skonstruowan TOiP

Mam wraenie e bank zamiast klientw woli obsugiwa barany takie do
strzyenia

Data: 2010-11-15 23:38:27
Autor: Krzysztof

<quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> wrote in message news:4kn8xn4nabwd$.15ligrizr19u5$.dlg40tude.net...
To ju cennik abo w erze lub plusie jest prostszy.
Trzeba by niezym masochist aby wdepn w tak skonstruowan TOiP

Mam wraenie e bank zamiast klientw woli obsugiwa barany takie do
strzyenia

Ta ich tabela pelna tabela jest ukryta http://www.bgz.pl/downloads/kampania/taryfa_oplat_prowizji.pdf
Niestety odstrasza mocno, nawet za przelew puszczony pozniej musimy doplacac 5zl, jezeli chcemy, zeby wyszedl  z banku tego samego nia. Praktycznie pieniadze zaksiegowane w banku z 1-sesji elixir nie mozemy juz bezplatnie wyslac elixirem do innego banku.

Data: 2010-11-16 18:41:40
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-15 23:38, Krzysztof pisze:
[...]

Ja nie widz tu nic odstraszajcego. Wszelkie podstawowe funkcje s cakowicie darmowe. I to jest najwaniejsze.

Do ultra pilnych przeleww mona mie inny bank lub jak si komu pali skorzysta z Bluecash lub innego serwisu.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 19:47:26
Autor: Krzysztof

"Dzynks" <dzynks@dzynks.de> wrote in message news:ibufop$415$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Generalnie to wszystko sprowadza sie do opracowania strategii jak po wplynieciu wynagrodzenia, najszybciej je zabrac, zostawic niewielka kwote na 3-transakcje karta oraz oplate 5zl. Potem czekac na zwrot 1% i cala operacje powtarzac kazdego miesiaca. Po wstepnych ogledzinach juz widac, ze to konto w BGZ nie nadaje sie jako glowne, tylko do odbierania 1% wplywu.
Czy ktos z grupowiczow wczytal sie w ich zagmatwana tabele oplat i moze potwierdzic, ze koszt tego nowego konta sprowadza sie tylko do 5zl/mies za karte? Czy sa jakies utajnione oplaty, ktore nie rzucaja sie prostow w oczy? jak oni wysylaja karte debetowa, czy bezplatnie?, bo w tabeli sa wysylki kurierem i odbior w placowce platne; domyslam sie, ze wysylaja poczta i wtedy jest bezplatne?

Data: 2010-11-16 19:51:56
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-16 19:47, Krzysztof pisze:
[...]

Ja mam dokadnie taki zamiar. Tylko, e mam zamiar jeszcze uywa konta do bezpatnych wypat z bankomatw wic pewnie bd tam trzyma jakie rodki.

Do przeleww bd uywa innego konta.

Dziki nowemu rachunkowi BG bd dziki posiadania konta w banku zarabia co miesic kilkadziesit PLN, zamiast paci cokolwiek. Dla mnie to nowa jako i niespotykany dotychczas produkt. Dodatkowo warunki na jakich bank nam paci s znacznie korzystniejsze ni np. w BO, gdzie eby cokolwiek zarobi trzeba si mocno napracowa.

[...]

Ja si wczytaem i nic tam nie znalazem. Wydanie karty jest bezpatne, podobnie karta kodw do przeleww. Inne rzeczy jak przelewy, wypaty z bankomatw te oczywicie s darmowe.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 23:00:52
Autor: krzysztofsf
On 16 Lis, 19:51, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:
> [...]

Ja si wczyta em i nic tam nie znalaz em. Wydanie karty jest bezp atne,
podobnie karta kod w do przelew w. Inne rzeczy jak przelewy, wyp aty z

Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".

Data: 2010-11-17 18:52:17
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-17 08:00, krzysztofsf pisze:
Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".

Wydanie karty jest bez opłat. W cenniku tylko wysyłka kurierem/do oddziału jest płatna więc moim zdaniem wydanie bez opłat = dostarczenie bez opłat.

--
Dzynks

Data: 2010-11-17 23:10:01
Autor: krzysztofsf
On 17 Lis, 18:52, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:
W dniu 2010-11-17 08:00, krzysztofsf pisze:

> Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".

Wydanie karty jest bez opat. W cenniku tylko wysyka kurierem/do
oddziau jest patna wic moim zdaniem wydanie bez opat = dostarczenie
bez opat.

Twoim zdaniem.........
A stanowisko banku?

Data: 2010-11-15 23:19:12
Autor: Wemif
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u
W regulaminie jest warunek:
par 2, 1. 2) a)
'Uczestnik zoy w Banku "Zlecenie przekazywania wynagrodzenia za prac [...] na rachunek bankowy prowadzony przez BG"'

W jakim banku? Chyba chodzi o to, ze zlozyl u pracodawcy wniosek
o wyplate wynagrodzenia na konto w BG, ale moe o co innego
im chodzi?

a.

Data: 2010-11-17 09:03:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Krzysztof pisze:
http://prnews.pl/wojciech-boczon/bgz-wyplaci-podwyzki-posiadaczom-nowego-ror-u-56993.html

A czy ktoś się doczytał, czy jest opcja zamiany istniejącego konta na to promocyjne?

--
MiCHA

Data: 2010-11-18 08:40:42
Autor: xbartx
Dnia Mon, 15 Nov 2010 13:03:31 +0100, Krzysztof napisał(a):

http://prnews.pl/wojciech-boczon/bgz-wyplaci-podwyzki-posiadaczom-
nowego-ror-u-56993.html

Według mnie jeżeli ktoś chce ten wiśnie wyjadać to musi zacząć szybko, bo wydaje mi się, że jeżeli ilość otwartych kont w tej promocji przekroczy założony poziom, to promocja się automatycznie skończy. A oto IMO na co warto zwrócić uwagę w regulaminie promocji:

1) Program rozpoczyna się w dniu 15 listopada 2010 r. i trwa do momentu zakończenia go przez Bank. Bank może zakończyć Program w każdym czasie, bez podania przyczyny, poprzez odwołanie Publicznego przyrzeczenia.

2) Uczestnik złożył w Banku „Zlecenie przekazywania wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą".

3) na Konto dokonywane są w formie bezgotówkowej wpłaty z tytułu wynagrodzenia lub świadczeń określonych w zleceniu, o którym mowa w pkt. 2, z uwzględnieniem pkt 4.

4) W przypadku braku wpływu na Konto wpłat należności z tytułu wynagrodzenia lub świadczeń określonych w zleceniu, o których mowa w § 2 w pkt. 2 w okresie 3 Cykli, Uczestnik traci prawo do udziału w Programie.

5) Program nie obejmuje osób, które złożyły w Banku sprzeciw wobec przetwarzania przez Bank ich danych osobowych w celach marketingowych.

6) Wysokość Premii ustalana (...) jako 1% kwoty najwyższego wpływu środków pieniężnych na Konto w danym Cyklu (max. 50 pln czyli wpływ 5000 pln a min. 3 pln czyli 300 pln).

7) Niezależnie od liczby Posiadaczy Konta, dla jednego Konta w danym Cyklu naliczana jest jedna Premia.

8) Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków pieniężnych na Konto Uczestnika pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne banki lub przez Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

Podsumowując im szybciej tym lepiej. Promocja jest raczej dla osób, które mają stałą jedną dużą wypłatę czyli 5k pln albo lepiej, bo jeżeli wypłata przychodzi osobnymi przelewami typu pensja zasadnicza i później jakaś premia czy coś, to wtedy zgodnie z regulaminem otrzymujemy tylko 1% najwyższego wypływu. Nie wiem czy czasem nie będzie ważne, to co zadeklarujemy na papierze składanym w banku do tego co później pojawi się na koncie? Transakcję kartą wychodzi na to, że można zrobić byle jakie, no ale też by to trzeba sprawdzić czy gdzieś nie czai się jakiś limit typu 300 albo i 500 pln. Musimy się zgodzić na marketing czyli nie wiem telefony, maile, papier w skrzynce? Ogólnie jeżeli ktoś ma dostawać te kilkadziesiąt pln na m-c to na pewno warto.

--
xbartx

Data: 2010-11-18 09:39:14
Autor: jacek kaw
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u

Byem sie w oddziale BGZ i poinformowali mnie , e wysyka karty
debetowej poczta jest bezpatna. Jedyny koszt utrzymania konta to
miesicznie karta 5 zeta.

Data: 2010-11-19 08:03:14
Autor: xbartx
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u
Dnia Thu, 18 Nov 2010 09:39:14 -0800, jacek kaw napisał(a):

Byłem sie w oddziale BGZ i poinformowali mnie , że wysyłka karty
debetowej poczta jest bezpłatna. Jedyny koszt utrzymania konta to
miesięcznie karta 5 zeta.

A jak wygląda składanie tego pisma o przelewaniu zarobków do banku?

--
xbartx

Data: 2010-11-19 08:37:58
Autor: jacek kaw
BG wypaci podwyki posiadaczom nowego ROR-u

A jak wyglda skadanie tego pisma o przelewaniu zarobkw do banku?

Pismo jest na ich druku, czyli adres pracodawcy i tre prosz o
przelewanie mojego wynagrodzenia podpis. Oni wysyaj to do pracodawcy.

BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u