BGÅ» - zmiana pinu do karty

Data: 2011-03-05 15:52:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
BGÅ» - zmiana pinu do karty
Witam, pytanie do posiadaczy rach - da się zmienić pin w BGŻ ?

Szukam w serwisie transakcyjnym i nic, w bankomatach euro i bzwbk nie ma takiej opcji dla tej karty.

Jakoś poczytałem pi razy drzwi i wywnioskowałem, że zmiana PIN może nastąpić, ale na PIN wymyślony przez bank. No do jasnej ciasnej - poważnie muszę się uczyć nowego numeru ?
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-03-05 18:45:33
Autor: lolekanabolek
BGÅ» - zmiana pinu do karty
Witam, pytanie do posiadaczy rach - da się zmienić pin w BGŻ ?

Szukam w serwisie transakcyjnym i nic, w bankomatach euro i bzwbk nie ma
takiej opcji dla tej karty.

ja zmieniałem w bankomacie BGŻ

Marcin

BGÅ» - zmiana pinu do karty