/BGZ/ 5% cashbacku

Data: 2011-10-17 06:01:48
Autor: MK
/BGZ/ 5% cashbacku
Promocja ograniczona czasowo, ale warto ja odnotowac, ostatni raz z
cashbacku o tak wysokim wskazniku korzystalem w Raiffeisenie - jakies
3-4 lata temu...

Płacąc kartą kredytową Banku BGŻ kupujesz taniej. Wracają do Ciebie
pieniądze wydane na codzienne zakupy w supermarketach i sklepach
spożywczych lub na paliwo na stacjach benzynowych w kraju.

Karta kredytowa  Banku BGŻ to same korzyści:
zyskujesz nawet 250 zł otrzymując 5% zwrotu wydatków na zakupy
korzystasz z pieniędzy banku i nie ponosisz dodatkowych kosztów
a w razie potrzeby masz pod ręką najniżej oprocentowany kredyt.
Pamiętaj, że nie musisz mieć konta w Banku BGŻ, aby otrzymać kartę
kredytową.
Promocja trwa do 31 grudnia 2011 r.
Regulamin: http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegPromocjiOd3102011_rabat_karty_kredytowe_BGx.pdf

MK

Data: 2011-10-17 15:19:32
Autor: Waldek
/BGZ/ 5% cashbacku

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:ad7cc1a7-c9fe-4a1f-ab89-a33517229832m4g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Tylko w 1 wybranej kategorii MMC
min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
wznowienie karty - 60zl

Data: 2011-10-17 06:27:35
Autor: MK
/BGZ/ 5% cashbacku
On 17 Paź, 15:19, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:

Tylko w 1 wybranej kategorii MMC
min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
wznowienie karty - 60zl

W jednej kategorii, a nie jedno MCC. Jak juz wydasz te 500pln to
otrzymasz zwrot 25pln :). Jak utrzymaja promocje to raczej osoby,
ktore beda z niej korzystaly przekrocza prog zwolnienia 7200pln, a jak
promocja sie zakonczy to po co komu taka karta?

MK

Data: 2011-10-17 15:24:22
Autor: Waldek
/BGZ/ 5% cashbacku

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:j7ha1b$d1i$1news.onet.pl...

min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
wznowienie karty - 60zl

2-ke wcielo - oczywiscie 25zl

Data: 2011-10-17 19:33:17
Autor: Ra
/BGZ/ 5% cashbacku
W dniu 2011-10-17 15:01, MK pisze:

[...]
hmm ale to trzeba wyrabiać kk, myślałem że chcą zachęcić posiadaczy debetówek do ich używania
Poza tym fajnie piszą w regulaminie
§ 8. Uczestnik, w zamian za transakcje dokonane Kartą, otrzyma premię o wartości równej 5% kwoty operacji opisanych szczegółowo w § 9

a w § 9 piszą o bliĹźej mi nie znanych punktach handlowo-usługowych wskazanych dla  Pakietu merchantĂłw ,,Codzienne
Zakupy” oraz „Twoje auto”. Na ich stronie jakoś nie mogę znaleźć co to za punkty

Data: 2011-10-17 10:49:10
Autor: MK
/BGZ/ 5% cashbacku
On 17 Paź, 19:33, Ra <tikirikinaone...@dontuse.it> wrote:
> [...]

§ 8. Uczestnik, w zamian za transakcje dokonane Kartą, otrzyma premię o
wartości równej 5% kwoty operacji opisanych szczegółowo w § 9

a w § 9 piszą o bliżej mi nie znanych punktach handlowo-usługowych
wskazanych dla  Pakietu merchantów ,,Codzienne
Zakupy" oraz "Twoje auto". Na ich stronie jakoś nie mogę znaleźć co to
za punkty

http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_zasad_premiowania.pdf

MK

Data: 2011-10-17 20:48:52
Autor:
/BGZ/ 5% cashbacku
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
> w =A7 9 pisz=B1 o bli=BFej mi nie znanych punktach handlowo-us=B3ugowych
> wskazanych dla  Pakietu merchant=F3w ,,Codzienne
> Zakupy" oraz "Twoje auto". Na ich stronie jako=B6 nie mog=EA znale=BC=E6 =
co to
> za punkty
http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_zasad_premiowania.pdf

Czyli cashback obowiązuje tylko w kategoriach "Codzienne zakupy" i "Twoje
auto", tak? Nie obowiązuje w kategorii np. "Zdrowie i uroda" - nie mylę się?

Data: 2011-10-17 22:48:24
Autor: Ra
/BGZ/ 5% cashbacku
W dniu 2011-10-17 19:49, MK pisze:
[...]

a jak tam trafić z głównej strony ? próbowałem przez karty debetowe i sitemapa -> regulaminy

Data: 2011-10-17 23:41:04
Autor: Waldek
/BGZ/ 5% cashbacku

Użytkownik "Ra" <tikirikinaoneteu@dontuse.it> napisał w wiadomości news:j7i4ar$ih8$1news.onet.pl...

http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_zasad_premiowania.pdf

MK
a jak tam trafić z głównej strony ? próbowałem przez karty debetowe i sitemapa -> regulaminy

Ale masz problem ;)
http://www.bgz.pl/dla_ciebie/karty/Karty_kredytowe/kredytowa_mastrecard.html#tabs=2

Data: 2011-10-17 21:35:07
Autor: MichalL
/BGZ/ 5% cashbacku
Nie pójdę więcej do BGŻ.
Kiedyś założyłem lokatę i przy okazji dałem się namówic na bezpłatne e-konto.
Po wielu miesiącach, długo po zakończeniu lokaty, przyszedł do mnie papier z pogróżkami, że jeżeli nie zapłacę zaległych opłat za konto + drugie tyle opłaty za wysłanie pogróżek, to będą mnie ścigać (rejestr dłużników, komornik i.t.p).
Okazało się, że w międzyczasie wprowadzono opłatę za bezpłatne konto, przez wiele miesięcy rósł mój dług i stąd kłopoty.
Odradzam.

MichalL

Data: 2011-10-18 15:21:50
Autor: Kris
/BGZ/ 5% cashbacku
Użytkownik "MichalL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7jt6j$hsp$1@node2.news.atman.pl... Okazało się, że w międzyczasie wprowadzono opłatę za bezpłatne konto, przez wiele miesięcy rósł mój dług i stąd kłopoty.

Tak to bywa ja się nie pilnuje swoich interesów.

Data: 2011-10-18 15:38:21
Autor: Liwiusz
/BGZ/ 5% cashbacku
W dniu 2011-10-18 15:21, Kris pisze:
[...]

Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

--
Liwiusz

Data: 2011-10-18 15:44:23
Autor: Kris
/BGZ/ 5% cashbacku
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7jvga$6bi$1@news.onet.pl...

Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

To się nazywa pech. Do mnie listy docierają bez problemu.
A skoro się podpisze umowę o jakąś usługę to we własnym interesie jest co jakiś czas sprawdzić czy nie było zmiany w TOiP- tym bardziej że teraz większość takich spraw można w domu przez net sprawdzić.

Data: 2011-10-18 18:57:15
Autor: MichalL
/BGZ/ 5% cashbacku

"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:j7jvga$6bi$1news.onet.pl...
Tak to bywa ja się nie pilnuje swoich interesów.

Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

Poza tym dlaczego list z pogróżkami dotarł dopiero po prawie roku?

I nie odbiera jednego telefonu, który dzwoni wtedy kiedy nie mogę go odebrać.

Nie zmienia to faktu, że działania BGŻ sprawiają problemy klientom. I po co się w nie pakować?
Do tego jest to stosunkowo niszowy bank i informacje o zmianach nie są głośne, tak jak na przyklad w przypadku mBanku.
Mozna brać ich ofertę, ale trzeba ciągle śledzić zmiany. A jak się ma wiele kont, to stabilizacja jest mocno pożądana. Dlatego konta "ciągle zmienne" wyrzucam z portfela.

MichalL

Data: 2011-10-19 09:12:07
Autor: Waldek
/BGZ/ 5% cashbacku

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7kb5k$hs$1node2.news.atman.pl...

Mozna brać ich ofertę, ale trzeba ciągle śledzić zmiany. A jak się ma wiele kont, to stabilizacja jest mocno pożądana. Dlatego konta "ciągle zmienne" wyrzucam z portfela.

Oj tam... przesadzasz z tym ciagle zmienne  ;)
zreszta wystarczy  raz na miesiac przegladnac wyciag
i juz  wiesz czy cie na czyms "przypadkiem" extra skubneli ;P

Data: 2011-10-19 09:20:03
Autor: Kamil Jońca
/BGZ/ 5% cashbacku
"Waldek" <niet@niet.net> writes:

[...]

No nie wiem. Ja kiedyś miałem kk w BZWBK. Zwykle na odwrocie wyciągu
przychodził jakiś reklamowy spam, który w końcu przestałem czytać. Aż
raz przysłali info o włączeniu jakichś ubezpieczeń. KJ

Data: 2011-10-19 12:44:52
Autor: MichalL
/BGZ/ 5% cashbacku

"Waldek" <niet@niet.net> wrote in message news:j7lt8g$bs$1news.onet.pl...

Oj tam... przesadzasz z tym ciagle zmienne  ;)
zreszta wystarczy  raz na miesiac przegladnac wyciag
i juz  wiesz czy cie na czyms "przypadkiem" extra skubneli ;P

Używasz wyciągów?
W zdecydowanej większości banków ich nie mam, nawet w formie emaila.
Musiałbym się regularnie logować na wszystkie rachunki. A to mało sensowne zajęcie.

MichalL

Data: 2011-10-20 08:56:09
Autor: Kris
/BGZ/ 5% cashbacku
Użytkownik "MichalL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7njcu$b6j$1@node2.news.atman.pl...

Używasz wyciągów?
W zdecydowanej większości banków ich nie mam, nawet w formie emaila.
Musiałbym się regularnie logować na wszystkie rachunki. A to mało sensowne zajęcie.

To zamów sobie wyciągi emailem.

Data: 2011-10-18 11:13:48
Autor: !sp
/BGZ/ 5% cashbacku

[...]

Ależ to upierdliwe. Dźwigam kiecę i do BGZ lecę.:-)
W końcu któryś bank wpadnie na szatański pomysł 10% nielimitowany keszbek za płatności karciane w sklepach typu Biedronka (tam nie można płacić kartą).

/BGZ/ 5% cashbacku