BGZ: Baska i CashBack

Data: 2012-11-21 00:44:55
Autor: ls
BGZ: Baska i CashBack
Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl transakcji?
Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-21 05:29:49
Autor: Piotr Hołda
BGZ: Baska i CashBack
W dniu środa, 21 listopada 2012 09:44:55 UTC+1 użytkownik ls napisał:
Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl transakcji?

Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

Keszbek płatny?

Data: 2012-11-21 05:35:20
Autor: ls
BGZ: Baska i CashBack
W dniu środa, 21 listopada 2012 14:29:50 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

> Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

Tak, 50gr.
Ale przy dwoch CB, to i tak taniej, niz 1.99 u plaza.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-22 09:01:45
Autor: marek.h
gdzie cashback dla MasterCard
Dla kart Visa jest strona:
http://www.visapromotions.net/polandCashback/cashbackMap.aspx
na której można sprawdzić gdzie działa cashback.

Czy jest coś podobnego dla MasterCard?

Ewentualnie w jakich dużych sieciówkach działa cashback dla MasterCarda? Orlen, tesco?

Data: 2012-11-22 18:35:30
Autor: ls
marek.h wrote:

[...]

Teoretycznie jest taka strona, w praktyce nic na niej nie znajdziesz:
http://www.uslugacashback.pl/

Cza probowac w miejscach z listy Visy.
Ja MasterCard testowalem z powodzeniem w Empiku.
W przyszly piatek potestuje BP lub Orlen - co sie pierwsze nawinie

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-21 10:26:51
Autor: lolekanabolek
BGZ: Baska i CashBack
W dniu 2012-11-21 09:44, ls pisze:
Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl transakcji?
Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

daje orzechy

Marcin

BGZ: Baska i CashBack