BGŻ - KK

Data: 2009-03-21 19:26:33
Autor: Mithos
BGŻ - KK
Czy ten bank wydaje wypukłe KK ? Ze strony internetowej nic takiego nie wynika.

--
Mithos

Data: 2009-03-21 12:27:41
Autor: szczurwa
BGŻ - KK
On 21 Mar, 19:26, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Czy ten bank wydaje wypukłe KK ?

Masz ochotę na kartę BGŻ ? To do Ciebie niepodobne....

Data: 2009-03-21 20:46:11
Autor: Mithos
BGŻ - KK
szczurwa pisze:
Masz ochotę na kartę BGŻ ? To do Ciebie niepodobne....

Nie ja. Ja ogólnie zastanawiam się nad sensownością KK.

Zastanawiam się natomiast nad Aliorem, bo jednak oddziałów już mają całkiem dużo, a Aquariusowa "wysoka" jakość staje się IMO żenująca i dobija poziomem raczej w stronę mBanku. Ostatnio np. w oddziale Aquariusowego doradcy "nie ma cały dzień i jutro też nie będzie", więc w zasadzie po co mi takie coś ? Pomijając już zresztą inne cyrki jakie się   za mną ciągną właśnie przez jednego doradcę Aquariosowego z oddziału Multibanku na Rondzie ONZ.

--
Mithos

Data: 2009-03-21 12:50:14
Autor: szczurwa
BGŻ - KK
On 21 Mar, 20:46, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Zastanawiam się natomiast nad Aliorem,

Wstrzymaj się, dopóki nie wypadną im mleczne zęby. Ja się naciąłem.

Data: 2009-03-21 21:00:41
Autor: Mithos
BGŻ - KK
szczurwa pisze:
Wstrzymaj się, dopóki nie wypadną im mleczne zęby. Ja się naciąłem.

To pewnie kwestia konkretnego oddziału, ewentualnie czynnika ludzkiego. Ja odkąd zamieniłem zwykłe konto w Multibanku na Aquariusa ciągle mam jakieś problemy, a raczej to nie jest kwestia tego, że bank się uczy.

Z którym oddziałem miałeś konkretnie problem ?

--
Mithos

Data: 2009-03-21 13:06:02
Autor: szczurwa
BGŻ - KK
On 21 Mar, 21:00, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Z którym oddziałem miałeś konkretnie problem ?

Wałbrzyska 44, całe lata miałem tam konto, kiedy urzędował tam PBK.
Tam też w 1995 roku dostałem pierwszy limit w rachunku, 5000, oraz
pierwsze karty: bankomatową i charge PBK Hermes. Darzę to miejsce jak
i PBK dużym sentymentem...

Data: 2009-03-21 21:21:10
Autor: Mithos
BGŻ - KK
szczurwa pisze:
[...]

To przynajmniej wiem, który omijać :)

--
Mithos

Data: 2009-03-22 00:15:43
Autor: Beniowa
BGŻ - KK

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3b96622-bc15-465d-ae4c-66a4822579d1o11g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Sorki, ze sie wtracam, ale Hermes to byl debetowy (akceptowany w sklepach opatrzonych logo "PBK Styl" - bodaj PolCard to rozliczal), chargeowy to byl PBK Univers - taki czarny :MC z orlem.
To byly czasy...
Hermesa chyba przestali wydawac, jak karta bankomatowa zaczela miec logo Maestro (wczesniej przez bodaj 2 lata byl to Cirrus).

Pozdrawiam, sentymentalny Beniowa

PS. Znamienne sa losy oddzialu przy ul. Nowolipki 2 w Warszawie. Najpierw GBG przejety przez PBK, potem PBK, potem BPH, a obecnie Pekao SA. Ciekawe co bedzie dalej ?

Data: 2009-03-21 16:40:16
Autor: szczurwa
BGŻ - KK
On 22 Mar, 00:15, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

Sorki, ze sie wtracam, ale Hermes to byl debetowy (akceptowany w sklepach
opatrzonych logo "PBK Styl" - bodaj PolCard to rozliczal), chargeowy to byl
PBK Univers - taki czarny :MC z orlem.

Masz rację. Universa nie chciałem, bo były prowizję za transakcje
bezgotówkowe.

Data: 2009-03-22 10:01:37
Autor: ąćęłńóśźż
BGŻ - KK
Jak Nowolipki to trafią do żyda tak czy siak...
;-)
JaC

-- -- -

losy oddzialu przy ul. Nowolipki 2 w Warszawie.
Ciekawe co bedzie dalej?

Data: 2009-03-21 13:11:48
Autor: bradley.st
BGŻ - KK
On 21 Mar, 15:46, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Ostatnio np. w oddziale
Aquariusowego doradcy "nie ma cały dzień i jutro też nie będzie", więc w
zasadzie po co mi takie coś ?

Co to znaczy? Ze Ty nie chcesz byc obslugiwany przez innych
pracownikow, czy ze nie mozesz nic zrobic w banku, bo nie ma "Twojego"
doradcy?

Data: 2009-03-21 21:19:35
Autor: Mithos
BGŻ - KK
bradley.st pisze:
Co to znaczy? Ze Ty nie chcesz byc obslugiwany przez innych
pracownikow, czy ze nie mozesz nic zrobic w banku, bo nie ma "Twojego"
doradcy?

Oznacza to tyle, że trzeba stać w kolejce właśnie do "zwykłego" doradcy, który :
1. Może mniej,
2. Teoretycznie jest mniej doświadczony i wyedukowany (w praktyce okazuje się, że to bzdura).

Aquarius to co do zasady miałoby być takie lepsze konto, w praktyce okazuje się jednak, że nie jest.
Przede wszystkim doradcy w Warszawie albo są pozbawienie wszelkich kompetencji albo ich "nie ma w oddziale".

--
Mithos

Data: 2009-03-21 13:31:44
Autor: bradley.st
BGŻ - KK
On 21 Mar, 16:19, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

[...]

Aha. Jesli moze Cie to w jakikolwiek sposob pocieszyc ;) - nie sa to
jeszcze standardy, ktore poznalem we Francji.

Przez prawie rok mialem watpliwa przyjemnosc korzystania z uslug
Credit Agricole. Jesli Monsieur B. byl akurat na wakacjach (a bywal
czesto) to NIKT inny ale to NIKT nie mogl dotknac mojego konta.
Chyba chodzilo o "budowanie wiezi z klientem"...? :)

Data: 2009-03-22 09:06:03
Autor: xbartx
BGĹť - KK
On Sat, 21 Mar 2009 13:31:44 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ciekawe co by się stało jakby Monsieur już z wakacji nie wrócił ;)

Xenocide

Data: 2009-03-22 01:49:38
Autor: szczurwa
BGŻ - KK
On 22 Mar, 09:06, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Ciekawe co by się stało jakby Monsieur już z wakacji nie wrócił ;)

Albo wyjechał w terminie płatności podatkowych...

Data: 2009-03-22 05:23:58
Autor: bradley.st
BGŻ - KK
On 22 Mar, 04:49, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 22 Mar, 09:06, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Ciekawe co by się stało jakby Monsieur już z wakacji nie wrócił ;)

Albo wyjechał w terminie płatności podatkowych...

He he... Dlatego kiedy widze ze ktos narzeka na jakosc obslugi w
bankach w Polsce, zawsze sobie mysle: "Pojedz do Francji. Docenisz co
masz." :)

Zeby dolozyc: mniej wiecej pol roku po ostatecznym i finalnym
zamknieciu konta, Credit Agricole wystosowal do mnie list, w ktorym
prosza mnie o (1) kopie paszportu, (2) kopie info o wyplacie zarobkow,
(3) numer identyfikacyjny podatkowy.

Bo nie maja. A bardzo by chcieli miec. :)

Data: 2009-03-22 13:29:23
Autor: xbartx
BGŻ - KK
Dnia Sun, 22 Mar 2009 05:23:58 -0700, bradley.st napisał(a):

[...]

Może chcieli Ciebie po prostu wpisać, koszulkę z nr Twojego konta, do galerii sławy ;)

Data: 2009-03-22 06:35:43
Autor: bradley.st
BGŻ - KK
On 22 Mar, 09:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Może chcieli Ciebie po prostu wpisać, koszulkę z nr Twojego konta, do
galerii sławy ;)

Albo do galerii "tych klientow nie obslugujemy"? ;)

Po przeczytaniu listu zastanawilem sie tylko przez moment co stalo sie
z kopia mojego paszportu, ktora sobie zrobili przy otwieraniu konta...

Data: 2009-03-21 21:26:14
Autor: RobertS
BGŻ - KK

Aquarius to co do zasady miałoby być takie lepsze konto, w praktyce okazuje się jednak, że nie jest.
Przede wszystkim doradcy w Warszawie albo są pozbawienie wszelkich kompetencji albo ich "nie ma w oddziale".

AQ to zwykły pic, a nie jakaś tam bankowość dla wybranych (może na początku tak miało być/było), generalnie mam konto AQ, ale dlatego, że taryfa mi pasowała, ten cały klub, doradca itp...nie mają dla mnie żadnego znaczenia, bo nie generują żadnej wartości dodanej

RobertS

Data: 2009-03-21 19:55:36
Autor: MarekZ
BGŻ - KK
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gq3bhr$hn9$1news.onet.pl...
Czy ten bank wydaje wypukłe KK ? Ze strony internetowej nic takiego nie wynika.

Wydaje jak najbardziej (ta z żółtymi kwiatkami na przykład).

marekz

Data: 2009-03-21 20:18:34
Autor: sumi
BGŻ - KK

Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości

Czy ten bank wydaje wypukłe KK ? Ze strony internetowej nic takiego nie wynika.

proszę
http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

--
Pozdrawiam - Mirek
www.kredytbankowy.com

Data: 2009-03-21 20:25:02
Autor: Mithos
BGŻ - KK
sumi pisze:
proszę
http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

Nie znalazłem tam odp. na postawione pytanie.

--
Mithos

Data: 2009-03-21 20:33:58
Autor: sumi
BGŻ - KK

Użytkownik "Mithos"  napisał w wiadomości

http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

Nie znalazłem tam odp. na postawione pytanie.

.... czy wypukła?
to masz ją tutaj ;-)
http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/profil/?produkt_id=10792
--