BGZ Konto z podwyzka

Data: 2012-05-25 10:44:48
Autor: lucass
BGZ Konto z podwyzka
Witam,

jak wiadomo karta kosztuje 8 zł, opłata jest zmiejszana do 5 zł jeżeli
zapłaci się plastikiem 300 zł w okresie rozliczeniowym. Czy do limitu
wchodzą także płatności kartą w internecie? Widzę, że BGŻ oznacza
takie transakcje jako "inne" - stąd moja wątpliwość.

Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-05-25 12:54:40
Autor: disnej
BGZ Konto z podwyzka
W dniu piątek, 25 maja 2012 19:44:48 UTC+2 użytkownik lucass napisał:
[...]

tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

Data: 2012-05-26 00:28:13
Autor: lucass
BGZ Konto z podwyzka
On 25 Maj, 21:54, disnej <disn...@gmail.com> wrote:

tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

OK, dzięki.
Akurat tak wyszło, że w tym miesięcu mam więcej wydanych środków w
necie niż potwierdzonych pinem. Okaże się wkrótce ;)

Pozdr.
Łukasz

Data: 2012-05-28 10:29:59
Autor: radar
BGZ Konto z podwyzka
W dniu 2012-05-25 21:54, disnej pisze:
tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

Albo 3x 1,5 w biletomacie ;)

--
radar

Data: 2012-05-29 23:32:35
Autor: ls
BGZ Konto z podwyzka
On 25 Maj, 21:54, disnej  wrote:

tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

Moglbys mi objasnic, o co chodzi z tym allegro i ta kwota 1.01?
Tez mi sie szykuje spro transakcji do wyrobienia i przydalby mi sie
taki sposob z niskimi kwotami

--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-30 08:39:15
Autor: Wemif
BGZ Konto z podwyzka
ls <lswp@wp.pl> wrote:

Moglbys mi objasnic, o co chodzi z tym allegro i ta kwota 1.01?
Tez mi sie szykuje spro transakcji do wyrobienia i przydalby mi sie
taki sposob z niskimi kwotami

http://allegro.pl/myaccount/billing.php
(minimalna kwota to wlasnie 1.01zl)

a.

Data: 2012-05-30 05:30:45
Autor: ls
BGZ Konto z podwyzka
On 30 Maj, 10:39, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
ls <l...@wp.pl> wrote:

> Moglbys mi objasnic, o co chodzi z tym allegro i ta kwota 1.01?
> Tez mi sie szykuje spro transakcji do wyrobienia i przydalby mi sie
> [...]

Rozumiem, ze zasilam swoje konto na Allegro, a potem zlecam sobie
wyplate?
I moze to byc karta bankomatowa, np. z BGZ, a nie kredytowa?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-30 12:51:43
Autor: Wemif
BGZ Konto z podwyzka
ls <lswp@wp.pl> wrote:

Rozumiem, ze zasilam swoje konto na Allegro, a potem zlecam sobie
wyplate?

Tego nie wiem, ale jak masz zapłacić allegro 10zl prowizji (od sprzedaży)
to płacisz 10*1.01zł.

I moze to byc karta bankomatowa, np. z BGZ, a nie kredytowa?

Może być większość bankomatowych. Nie wiem jak BGZ.

a.

Data: 2012-05-30 07:59:27
Autor:
BGZ Konto z podwyzka
disnej <disnej2@gmail.com> napisał(a):
W dniu pi=B1tek, 25 maja 2012 19:44:48 UTC+2 u=BFytkownik lucass napisa=B3:
> [...]
> jak wiadomo karta kosztuje 8 z=B3, op=B3ata jest zmiejszana do 5 z=B3 je=
=BFeli
> zap=B3aci si=EA plastikiem 300 z=B3 w okresie rozliczeniowym. Czy do limi=
tu
> wchodz=B1 tak=BFe p=B3atno=B6ci kart=B1 w internecie? Widz=EA, =BFe BG=AF=
 oznacza
> takie transakcje jako "inne" - st=B1d moja w=B1tpliwo=B6=E6.
>=20
> Pozdrawiam,
> =A3ukasz

tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

Czyli wystarczy kupić 3 razy coś na allegro i zapłacić debetówką za
pośrednictwem Pay4U i pójdzie?

Data: 2012-05-26 07:12:44
Autor: maruda
BGZ Konto z podwyzka
W dniu 2012-05-25 19:44, lucass pisze:
[...]

A co odpowiedzieli w banku?
Chyba tyle samo wysiłku zajmuje wstukanie tego pytania w serwisie transakcyjnym, co na grupie...

A merytorycznie - mnie to loto. Robię 3 możliwe tanie operacje tą KD, a za wszystko płacę KK na której mam 3% MB. Bardziej się opłaca.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-26 00:23:47
Autor: lucass
BGZ Konto z podwyzka
On 26 Maj, 07:12, maruda <mar...@null.com> wrote:

A co odpowiedzieli w banku?
Chyba tyle samo wysiłku zajmuje wstukanie tego pytania w serwisie
transakcyjnym, co na grupie...

Zanim zadałem pytanie na grupie to zadzwoniłem do banku, ale oprócz
zacytowania regulaminu niczego więcej się nie dowiedziałem.
Dzięki za nic nie wnoszącą odpowiedz.

Data: 2012-05-28 17:46:24
Autor: ls
BGZ Konto z podwyzka
maruda wrote:

A merytorycznie - mnie to loto. Robię 3 możliwe tanie operacje tą KD, a za wszystko płacę KK na której mam 3% MB. Bardziej się opłaca.

Mozna wiedziec, co to za KK?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-28 18:18:50
Autor: maruda
BGZ Konto z podwyzka
W dniu 2012-05-28 17:46, ls pisze:
maruda wrote:

A merytorycznie - mnie to loto. Robię 3 możliwe tanie operacje tą KD,
a za wszystko płacę KK na której mam 3% MB. Bardziej się opłaca.

Mozna wiedziec, co to za KK?

VC (Silver) BZWBK, mocno negocjowana w 10 roku użytkowania pod groźbą zaprzestania korzystania. :)
No i ten MB pod war. wytłuczenia limitu chyba 400zł.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-28 21:47:35
Autor: Krzysiek
BGZ Konto z podwyzka
maruda pisze:
VC (Silver) BZWBK, mocno negocjowana w 10 roku użytkowania pod groźbą
zaprzestania korzystania. :)
No i ten MB pod war. wytłuczenia limitu chyba 400zł.

3% MB na całość czy spożywka + paliwo? Z limitem miesięcznym 50 zł?

Data: 2012-05-29 06:27:56
Autor: maruda
BGZ Konto z podwyzka
W dniu 2012-05-28 21:47, Krzysiek pisze:
maruda pisze:
[...]

Oferta jest składana telefonicznie. Mam ją gdzieś nagraną, ale nie chce mi się szukać. Chyba spoż (raczej "wszystko w supermarketach i sklepy spoż.", w tym alk./tytoń, mebli ostatnio nie kupowałem...) i paliwo i chyba z tym górnym limitem (też nie otarłem się o niego).

.... przecież oni mają mój profil zakupów i nie składaliby oferty, na której bym za dużo wyssał... :)