BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja

Data: 2011-12-02 10:36:11
Autor: Bogdan
BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
Witam.
Wygenerowałem umowę na rachunek wspólny z żoną .
Przelałem dwa razy po 1 zł .
Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.
Wczoraj przychodza przelewy z informacja że  wskazany
rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .

To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

Data: 2011-12-02 11:24:03
Autor: TZ
BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
Cześć Bogdanie!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 10:36:11, napisałeś na temat: "BGŻ OPIMA -
niesamowity bałagan i dezinformacja"
Bogdan wermo@poczta.onet.pl, news:4ed89c0b$0$8445$65785112news.neostrada.pl

Przelałem dwa razy po 1 zł .
Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.

Z jakiego banku?
W Inteligo podczas zlecania przelewu i po wpisaniu nr rachunku pokazuje się
info, że konto to BGŻ Optima.

Wczoraj przychodza przelewy z informacja że  wskazany
rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .

To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

Dziś ok. 9:00 jeszcze istniała ;-))

--
Hej!
TZ

- Kara śmierci ma charakter nieodwracalny -

Data: 2011-12-02 12:10:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja

"TZ" 5359088754$20111202112536@thezas

To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

Dziś ok. 9:00 jeszcze istniała ;-))

Istnieje!! Jak niegdyś Alior, tak teraz BGŻ zajmuje poczesne
miejsce na tej grupie. (poczesne -- czy raczej pocieszne)

Data: 2011-12-02 11:26:16
Autor: wiatrak

Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ed89c0b$0$8445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przedwczoraj przelałem złotówkę.  Czekam na jakiegoś maila potwierdzającego założenie konta i wysłanie digi-cośtam.  Wysyłają takiego maila, czy nie mają zwyczaju?

Data: 2011-12-02 12:33:33
Autor: Zyga
W dniu 2011-12-02 11:26, wiatrak pisze:

Przedwczoraj przelałem złotówkę. Czekam na jakiegoś maila
potwierdzającego założenie konta i wysłanie digi-cośtam. Wysyłają
takiego maila, czy nie mają zwyczaju?

Ja dostałem trzy maile:
1- Twoje Konto BGŻOptima zostało otwarte. Aktywuj je już dziś!
2- Dziękujemy za dokonanie przelewu
3- Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane.

Co dzień jeden e-mail.

pzdr
Zyga

Data: 2011-12-02 15:34:11
Autor: wiatrak

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ed8b78a$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja dostałem tylko tego pierwszego, po którym przedwczoraj przelałem 1 złocisza. I od przedwczorajszego ranka cisza.

Data: 2011-12-02 17:26:13
Autor: Q
BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
Przedwczoraj przelałem złotówkę.  Czekam na jakiegoś maila potwierdzającego założenie konta i wysłanie digi-cośtam.  Wysyłają takiego maila, czy nie mają zwyczaju?

Wysylaja.
Potem czeka Cie 7-10 dni czekania na token + 1-3 dni na pin.
Oba to zwykle listy.

Data: 2011-12-02 11:42:37
Autor: Anna Kozłowska
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Witam,

Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
poniższym odnośnikiem:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, abyśmy mogli wyjaśnić sytuację, którą
Pan opisuje i udzielić Panu informacji.

pozdrawiam,
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-02 04:00:22
Autor: luc
On 2 Gru, 12:42, " Anna Kozłowska" <bgzoptima.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Bogdan <we...@poczta.onet.pl> napisa (a):

> Witam.
> Wygenerowa em umow na rachunek wsp lny z on .
> Przela em dwa razy po 1 z .
> Dok adnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.
> Wczoraj przychodza przelewy z informacja e  wskazany
> rachunek do wp at nie istnieje. Parodia .

> To ja si pytam czy BG OPTIMA jeszce istnieje?.

Witam,

Uprzejmie prosz o kontakt mailowy pod adresem, kt ry znajdzie Pan pod
poni szym odno nikiem:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, aby my mogli wyja ni sytuacj , kt r
Pan opisuje i udzieli Panu informacji.

pozdrawiam,
Anna Koz owska
Zesp Prasowy BG Optima

Dziś się kontaktowałem w sprawie przesyłki z PINem. Odpowiedź:

"Dziękujemy za przesłanie wiadomości - Twoja opinia jest dla nas
naprawdę ważna.

Z powodu dużej ilości zapytań czas odpowiedzi może się wydłużyć, za co
serdecznie przepraszamy. Zapewniamy, Ĺźe nie pozostawimy Twojego
pytania bez odpowiedzi. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą
najszybciej, jak będzie to możliwe.

Pozdrawiamy
Zespół BGŻOptima"

Digipass przyszedł dośc szybko, a PIN gdzieś krąży.... Nie można go
było przesłać via SMS, jak to robicie dla kart w zwykłym BGŻ?

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-02 13:08:15
Autor: boa
[...]

Bogdan - napisz koniecznie !
MoĹźe otrzymasz juĹź po 10 dniach odpowiedĹş: :)
====
Szanowny Panie,
Na wstępie przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
Uprzejmie informujemy, że po zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie. Nie dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na rachunek glówny. Zalozyć lokaty bedzie mógl Pan po zalogowaniu sie za pomocą narzedzi do logowania które otrzyma Pan do 14 dnia od momentu zalozenia konta.
Pozdrawiamy,
Zespół BGŻOptima
====

Na pytanie:
'Dzień dobry
W dniu 17.11.2011 wykonałem przelew inicjujący (1zł) na konto
xxxxxxxxxxxxxxxxxx do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia'

W międzyczasie przyszło potwierdzenie, ba - wczoraj nawet digipass

Data: 2011-12-02 13:17:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja

Wąż "boa" zacytował w wiadomości news:jbaf37$f3u$1inews.gazeta.pl słowa Optimy...

O> lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie. Nie
O> dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na

Słowo 'dokonanie' to rzeczownik, zatem 'niedokonanie'. :)

Data: 2011-12-02 20:24:53
Autor: cspol
[...]

Niestety, eeh!!!  Szkoda że czegoś takiego nie napisali przy rejestracji.

No bo jak; uruchomiłem aktywację 18.listopada, czyli w piątek o 22.45    "po zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z lokatami należało uiścić odpowiednią kwotę w inicjującym przelewnie."

O tej godz. EB już usypia, a nawet gdyby udało się przed zaśnięciem, to i tak doszły by  w poniedziałek  21.11.

Czuję się złapany w pułapkę zastawioną na takich jak ja, którzy nie rozumieją w gwarze bankowej  słowa "później"

Bo, Oni napisali do mnie tak:
"Czego oczekujemy od Ciebie ...
Aby w pełni aktywować Twoje Konto BGŻOptima i jednocześnie zasilić zlecone przez Ciebie Lokaty Terminowe, wykonaj z Twojego Rachunku Powiązanego przelew na kwotę 1050 PLN." i dalej " Jeśli chcesz tylko aktywować Twoje Konto BGŻOptima, a zlecone przez Ciebie Lokaty Terminowe zasilić później, wykonaj inicjujący przelew na kwotę co najmniej 1 PLN z Twojego Rachunku Powiązanego ...."

Jak widać, zabrakło  zwrotu "od razu"
I tym  sposobem powstała nowa jakość.
Ilu jeszcze takich jak ja, zgubiła pazerność aby 1050pln (trochę ponad optymalną kwotę) od razu zapracowało. Wyszło, że teraz pracuje dla nich :-(      eeh

CzS

Data: 2011-12-03 10:57:57
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4ed92613$0$1454$65785112news.neostrada.pl...

Bo, Oni napisali do mnie tak:
[...]

 Nie szukając dziury w całym z poniższego fragmentu regulaminu:
"jako inicjujący przelew traktowany jest jedynie pierwszy przelew z Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny. Jeżeli kwota inicjującego przelewu jest mniejsza niż łączna kwota zleconych Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostanie tyle Lokat Terminowych, na które wystarczy środków z inicjującego przelewu."
rozumiałem, że albo 1 PLN, albo od razu tyle ile trzeba. Choć jakby szukać tej dziury..... to wcześniej piszą, że lokaty zostaną utworzone z datą przelewu inicjującego, a nie z godziną/minutą/sekundą.
P.G.

Data: 2011-12-02 17:15:18
Autor: Q
BGŻ OPIMA - miasta fpisujcie siem
Wygenerowałem umowę na rachunek wspólny z żoną .
Przelałem dwa razy po 1 zł .
Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.

Przelew inicjujacy wykonalem 23 listopada.
1 grudnia przyszedl jakis wiesinacki token
a dzisiaj (2 grudnia) pin.

Konto bangla - moze farta mialem? :)

BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja