BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!

Data: 2011-11-24 06:45:42
Autor:
BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!
Witam Proponuję zabawę dla tych wszystkich którzy założyli konto 16 listopada a więc
w pierwszym dniu .

CZY UDA SIE W PEłNI OTWORZYć I ZACZąć KORZYSTAć Z KONTA OPTIMA?

Mój głos - na pewno nie - złożyłem 16 listopada - kolejny weekend za pasem a u
mnie ani przesyłki ani listu z PInem

Data: 2011-11-24 03:49:25
Autor: Marcin
[...]

Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka z Digipassem.
W środku też list, że mam czekać kolejne kilka dni na PIN do
urządzenia.

Aha, w liście informacja, że "w dniu 16-11-2011 na Twoim nowym Koncie
BGŻOptime została zaksięgowana
wpłata w wysokości..... Po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacząć
pomnażać swoje oszczędności".
Wnioskuję więc, że procenty jeszcze się nie naliczają :(

Marcin

Data: 2011-11-24 04:05:53
Autor: MK
On 24 Lis, 12:49, Marcin <pl.biznes.ba...@comarch.net> wrote:

[...]

Przeciez jest to bardzo jasno opisane na stronie i w mailu...
wystarczy poswiecic kilkanascie sekund i zapoznac sie z
korespondencja...

Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.
Pamiętaj, że jako inicjujący przelew traktowany był jedynie pierwszy
przelew z Twojego Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny.

Kwota inicjującego przelewu została wykorzystana na zasilenie
zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałeś w
zawartej we Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/
Rachunków Lokat Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima.
Potwierdzenie złożenia tej Dyspozycji stanowi załącznik do Umowy
Ramowej.

Jeżeli kwota inicjującego przelewu była mniejsza niż łączna kwota
zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych
zostało tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło środków
z inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostały
zdeponowane na Twoim Rachunku Głównym.

Po otrzymaniu zestawu do logowania bedziesz mogl 'pomnazac' to co
przyszlo w kolejnych przelewach. Jak zleciles przelew na kwote
zadeklarowanych lokat to juz sa naliczane odsetki...

Ja sie zastanawiam ile osob przebrnelo przez umowe, skoro jak proste
rzeczy rodza watpliwosci...

MK

Data: 2011-11-24 23:11:55
Autor: Piotr Gralak
MK napisał(a):

Ja sie zastanawiam ile osob przebrnelo przez umowe, skoro jak proste
rzeczy rodza watpliwosci...

a ja sie zastanawiam, kto wymyslil taka durnowata procedure otwarcia konta... osobiscie nie zadeklarowalem lokat przy zakladaniu konta, czekam na przelew wiekszej kwoty jak juz bede si emogl zalogowac. moze do sylwestra sie uda. albo mi sie odechce i zamkne szybciej niz zalozylem.

PG

Data: 2011-11-24 23:51:06
Autor: MK
On 24 Lis, 23:11, Piotr Gralak <gra...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Procedura jest oparta na mozliwosci skorzystania z uwierzytelnienia
przez inny bank. Fakt, ze mogli proces ustawic lepiej, np. wysylajac
piny smsem. Ja licze na to, ze PIN dzis, a najpozniej w poniedzialek
dotrze. Jesli nie to bede zawiedziony...

MK

Data: 2011-11-25 09:21:42
Autor: Waldek
BGZ OPTIMA - czy uda sie zalozyc przed Mikolajem!!!!

Uzytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisal w wiadomosci news:bf6f8257-39e9-410e-b170-41766c8b6534n35g2000yqf.googlegroups.com...

Fakt, ze mogli proces ustawic lepiej, np. wysylajac
piny smsem. Ja licze na to, ze PIN dzis, a najpozniej w poniedzialek
dotrze. Jesli nie to bede zawiedziony...

Jak beda dalej marudzic to poleje po belce do Idei
a z digipasa zrobie psu breloczek do obrozy  :D

Data: 2011-11-25 00:38:07
Autor: michalp
On 25 Lis, 09:21, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Uzytkownik "MK" <ma...@interia.pl> napisal w wiadomoscinews:bf6f8257-39e9-410e-b170-41766c8b6534n35g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]
> dotrze. Jesli nie to bede zawiedziony...

Jak beda dalej marudzic to poleje po belce do Idei
a z digipasa zrobie psu breloczek do obrozy  :D

Faktycznie - w sumie po co PIN wysyłać pocztą. Powinny być sms-em.
Byłoby zdecydowanie szybciej tym bardziej, że jest na rynku wiele
ciekawych ofert - choćby idea antybelkowa, czas więc zaczyna naglić.

PINów brak!!!

Data: 2011-11-25 00:52:23
Autor: luc
On 25 Lis, 09:38, michalp <mich...@interia.pl> wrote:
> [...]

Byłoby zdecydowanie szybciej tym bardziej, że jest na rynku wiele
ciekawych ofert - choćby idea antybelkowa, czas więc zaczyna naglić.

PINĂłw brak!!!

Jakoś do karty debetowej i KK potrafią smsem wysłać... w tradycyjnym
BGĹť.

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-24 23:33:10
Autor: maly_mis
BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!

Ja sie zastanawiam ile osob przebrnelo przez umowe, skoro jak proste
rzeczy rodza watpliwosci...

a widziales ile stron liczy regulamin i umowa? te bank chyba pobil rekord! (szczegolnie, ze chodzi o oszczedzanie i fundusze inwestycyjne i niewiele wiecej)

Data: 2011-11-24 15:47:57
Autor: d530

<janekwojcik.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jakp6m$nu3$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tym przypadku rzeczywiście nie masz szans.

Data: 2011-11-25 10:44:41
Autor: AS
BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!
Na jakimś forum w necie (chyba money.pl) znalazłem informację, że PIN
wysyłają ze względów bezpieczeństwa 3 dni robocze później niż Digipass.

BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!